izpis_h1_title_alt

Uvajanje književnosti v pouk angleščine kot tujega/drugega jezika z uporabo stopenjskih beril
ID Horvat, Mitja (Author), ID Skela, Janez (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (4,61 MB)
MD5: 33E7BCE162130154EB7709E1A0FB0F68

Abstract
Nenehno izboljševanje in prilagajanje sta potrebna za stalno napredovanje, ne le pri načinu poučevanja angleščine kot tujega jezika v Sloveniji, temveč tudi pri drugih primerih uporabe angleščine kot tujega/drugega jezika. Magistrsko delo povezuje praktične okvirje, priročnike in primere s podatki in spoznanji, zbranimi iz znanstvenih člankov, študij in anket ter raziskuje moč leposlovja in njegove pozitivne učinke tako na učenčev osebni razvoju kot tudi na raven učenčevega obvladovanja jezika. V magistrskem delu raziskujem dojemanja, pričakovanja in skrbi osnovnošolskih in srednješolskih učencev v povezavi s književnostjo pri pouku angleščine kot tujega jezika ter preučujem merila za izbor najbolj ustreznih leposlovnih besedil za poučevanje angleščine kot tujega/drugega jezika. Analiza uspešnosti in izvedljivosti stopenjskih beril kaže, da so le-ta najboljša možnost za uvedno leposlovnih besedil v tujejezikovni razred.

Language:Slovenian
Keywords:angleščina kot tuji/drugi jezik, osnovnošolci, srednješolci, leposlovje, obširno/obsežno branje, stopenjska berila
Work type:Master's thesis/paper
Organization:FF - Faculty of Arts
Year:2021
PID:20.500.12556/RUL-124429 This link opens in a new window
Publication date in RUL:21.01.2021
Views:1094
Downloads:186
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:The Introduction of Literature in EFL/ESL Classrooms Via Graded Readers
Abstract:
Constant improvement and adaptation are necessary for continuous progress. This holds true for the way English as a foreign language is taught not only in Slovenian schools, but all other EFL/ESL contexts, too. Coupling practical frameworks, guides, and examples with data and information collected from scholarly articles, papers, studies, and surveys, the thesis explores literature’s potential and positive contributions to the learners’ personal development as well as their level of language mastery. This work explores primary and secondary school students’ perceptions, expectations, and concerns with regard to literature in their EFL classes. Furthermore, the thesis investigates selection criteria for literary texts best suited for EFL/ESL classrooms and analyses the viability of graded readers as the primary option.

Keywords:EFL/ESL classroom, primary and secondary school students, literature, extensive reading, graded readers

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back