Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (72)
Vanja Rakuša:
El desarrollo de las actitudes hacia el enfoque intercultural de las lenguas y de las culturas en los manuales de inglés y español
Jana Birsa Šabec:
Zastopanost afektivnih dejavnosti v učbenikih za angleški jezik
Mateja Podlesek:
Medkulturne vsebine pri poučevanju angleščine in francoščine v osnovni šoli
Hana Jerončič:
Medpredmetno povezovanje umetnostne zgodovine in angleščine po CLIL pristopu: Snovanje lastnega CLIL gradiva
Ajda Rozina Zupančič:
Izkušnje učiteljev angleščine med prvimi meseci pandemije covida-19
Anja Rojec:
Prisotnost in obravnava književnih besedil v osnovnošolskih učbenikih za angleščino
Urška Fišter:
Poučevanje frazemov s pomočjo teorije konceptualne metafore pri pouku angleščine in slovenščine kot tujih jezikov
Tajda Tavčer:
Senzibilnost za kulturne vsebine kot kompetenca učiteljev in učiteljic angleščine
Anja Štravs:
Vpliv igre na motivacijo učencev pri pouku tujega jezika
Eva Nemevšek:
Motivacija starejših odraslih za učenje angleščine kot tujega jezika
Karin Petko:
Using Technology to Teach English to the Elderly: Can older people learn English as efficiently online as in person?
Nisja Naja Resinovič:
Poučevanje britanske kulture z literaturo v razredu TJA
Klara Rus:
Gledališče kot sredstvo za razvijanje govornih spretnosti pri pouku angleščine in španščine kot tujih jezikih
Tanja Vučkovac:
Psihološke teorije učenja in njihova aplikacija v učbenikih za angleščino in slovenščino
Dijana Ćorković:
The use of the mother tongue in teaching English and French
Tamara Krušič:
Ways of developing listening comprehension in English and Italian as foreign languages
Matic Gortnar:
To correct or not to correct?
Urška Klasinc:
Students' and teachers' attitudes and beliefs toward the use of the mother tongue in teaching English and Spanish
Tereza Hussu:
An analysis of descriptive writing tasks in A2-level coursebooks for English and Italian as foreign languages
Petra Prelesnik:
Teaching Strategies for Managing a Heterogeneous Foreign Language Classroom
Teja Volčanjk:
Portfolijo učenca kot pristop k medpredmetnemu povezovanju geografije in angleščine v gimnaziji
Barbara Gavranović:
Analysis of Cultural Content in Primary-school Textbooks for Teaching English and German
Maja Perne:
Literary Texts in the Grammar School Foreign Language Classroom
Kaja Krajnc:
The Effects of Watching Online Video Content on EFL Students’ Speaking Proficiency
Hana Ćosić:
Razvijanje sporazumevalne zmožnosti pri poučevanju angleščine in ruščine za gluhe in naglušne učence
Tajda Susman:
Kulturna sestavina v osnovnošolskih učbenikih za angleščino in španščino
Janja Bevk:
Celostni pristopi v učbenikih za angleščino in nemščino
Tanja Kuzmanoski:
Pristopi k poučevanju slovnice v izbranih učbenikih za angleščino kot tuji jezik
Marina Blagovič:
Teorija kritičnega obdobja in njeni vplivi na poučevanje in učenje angleščine kot tujega jezika
Katarina Krapež:
Literature in the foreign language classroom through the eyes of theatre
Kim Valentinčič:
Vpliv anksioznosti na razvijanje govornih zmožnosti pri pouku tujega jezika
Tjaša Salobir:
Vloga uvajalnih aktivnosti pri pouku angleščine v srednjih šolah
Nina Fabe:
Duhovnost pri pouku angleškega jezika: Spodbujanje afektivnega učenja
Maruša Verdev:
Poučevanje angleščine za gluhe in naglušne v inkluzivnem razredu
Mateja Trinajstić:
Prednosti uporabe ustvarjalnega pisanja pri pouku angleščine in francoščine kot tujih jezikov
Andreja Zajc:
Pripovedovanje zgodb kot učinkovit način razvijanja medkulturne občutljivosti pri pouku angleščine kot tujega jezika
Alina Morano:
Spodbujanje kritičnega in kreativnega mišljenja pri pouku (angleščine)
Aicha Boughazi:
Uporaba filma pri pouku angleščine in francoščine – zakaj in kako?
Amra Kurešepi:
Dejavniki, ki vplivajo na proces učenja tujih jezikov in nekaj morebitnih učinkov večjezičnosti
Regina Hrast:
Vrednotenje učbenikov angleščine za posebne namene: Primer učbenikov za letalsko angleščino
Andreja Kokošin:
Razvijanje govornega sporočanja na ravni B1 v italijanščini in angleščini kot tujih jezikih
Tjaša Logar:
Razvijanje govornega sporazumevanja na ravni B1 v italijanščini in angleščini kot tujih jezikih
Patricija Frlež:
Medpredmetno povezovanje angleščine in sociologije po pristopu CLIL: primer učne teme Evropska unija
Katja Širca Ilinčič:
Zastopanost vrednot v gimnazijskih učbenikih za angleščino
Petra Plavšić:
Dramsko-gledališke dejavnosti pri pouku angleščine kot tujega jezika v Sloveniji
Katja Komljanec:
Vzpodbujanje razvoja avtonomije učenja pri poučevanju na daljavo v osnovni šoli
Tina Dolinšek:
Uporaba otroške literature pri poučevanju angleščine
Anja Kamenicki:
Motivacija učencev osnovne šole za udeležbo na bralnih tekmovanjih iz angleščine
Ana Zeilhofer:
Izvedba NTC (Nikola Tesla Center) učnega programa in njegove koristi v povezavi z nevrološkim in psihološkim razvojem pri učenju angleščine kot tujega jezika v zgodnjem otroštvu
Tea Ferjančič:
Uporaba namiznih družabnih iger pri pouku angleščine
Tatjana Jarc:
Razvijanje medkulturne sporazumevalne zmožnosti pri poučevanju angleščine kot tujega jezika s pomočjo otroške literature
Urban Štrancar:
Opismenjevanje v učbenikih angleščine v drugi triadi osnovne šole
Mitja Horvat:
Uvajanje književnosti v pouk angleščine kot tujega/drugega jezika z uporabo stopenjskih beril
Eva Letnar:
Nekoč pred davnimi časi: Didaktizacija pravljic pri poučevanju angleškega jezika
Tjaša Čuček:
An Evaluation of Global and Glocalized ELT Coursebooks: The Case of Glocalization in Slovenia as Seen in the Right on! Coursebook Series
Lara Mojškrc:
The inclusion of CLIL in primary-school EFL coursebooks
Bogdana Oblak:
Možnosti uveljavljanja notranje učne diferenciacije in načela individualizacije pri pouku angleškega jezika v osnovni šoli
Eva Turk:
Die Entwicklung von produktiven Sprachfertigkeiten der Studierenden im Fernunterricht
Neja Grgorič:
Learning English and German through stories
Jana Klinkon:
Using The Content and Language Integrated Learning Approach (CLIL) to Teach the Nutritional Basis for Optimal Learning
Manca Kolar:
Uresničevanje načela raznojezičnosti v izbranih učbenikih za pouk angleščine in nemščine v slovenskih srednjih šolah
Lana Volk:
Spodbujanje socialnega in čustvenega učenja pri pouku tujega jezika s pomočjo kratkih filmov
Neža Majcen:
The use of music in ELT classes in the last three grades of Slovenian primary schools
Martin Jerončič:
Poslušanje pop glasbe kot možnost za priložnostno učenje tujega jezika
Nika Radi:
Code-switching during English Lessons in the First Three Years of Primary School
Martin Rejec:
Poučevanje angleščine v naravi z uporabo celostnega vsebinsko-jezikovnega učenja (CLIL)
Katja Marinšek:
UČINKOVITOST METOD ZA POMOČ TUJEJEZIKOVNIM UČENCEM Z DISLEKSIJO: ŠTUDIJA PRIMERA
Luka Golob:
Using Tabletop Role-Playing Games (TRPGs) as a Method of Improving Speaking Skills in Teaching English as a Foreign Language
Hana Brezovnik:
Classroom Use of Young Adult Dystopian Literature for Teaching Social Responsibility
Teja Tratar:
Teaching speaking skills to secondary-school EFL students
Urša Krajnc:
Pouk zgodovine in angleščine na mednarodni šoli v Baslu na primeru geografskih odkritij
Petra Žohar:
Developing Orthographic Competence in English and German Classes in Secondary School
Diplomska dela (2)
Lea Gunc:
Analiza nalog v učnih gradivih za angleški jezik
Sandra Jurić:
Didaktične igre pri pouku angleščine na začetku šolanja
Druga dela (1)
Mateja Dagarin Fojkar, Janez Skela, Pija Kovač:
A study of the use of narratives in teaching English as a foreign language to young learners