izpis_h1_title_alt

Dramsko-gledališke dejavnosti pri pouku angleščine kot tujega jezika v Sloveniji
ID Plavšić, Petra (Author), ID Skela, Janez (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (2,36 MB)
MD5: 671EEAD58CA5EB0D5618DB5B87D68044

Abstract
Dramsko-gledališke dejavnosti pri pouku angleščine kot tujega jezika v Sloveniji Prva tri kratka poglavja magistrskega dela opisujejo pot dramsko-gledaliških dejavnosti skozi različna časovna obdobja vse do prenove učnega načrta, ki je v učni proces vključila sporazumevalno zmožnost kot glavni cilj pouka tujega jezika. Velik poudarek znotraj prvih poglavij je na razmejitvi dramsko-gledaliških dejavnosti v preteklosti v primerjavi z dramsko-gledališkimi dejavnostmi, ki jih poznamo in uporabljamo pri pouku angleščine danes, in ki so v veliki meri komunikacijske. Čeprav znotraj zgodovine poučevanja angleščine kot tujega jezika ne obstaja točno določena točka, ko se je namembnost dramsko-gledaliških dejavnosti spremenila, magistrsko delo vseeno kot glavni razlog za spremembe pri pouku angleščine izpostavlja paradigmatsko spremembo v učnem pristopu, ki v središče postavlja učenca in njegovo doživljanje učnega procesa. Besedilo torej poudarja pomen, ki ga imajo dramsko-gledališke dejavnosti za uresničitev ciljev učnega načrta, navaja posamezna področja učencev, na katera dramsko-gledališke dejavnosti dokazano pozitivno vplivajo, in tudi predstavi nekaj šibkosti uporabe dramsko-gledaliških dejavnosti pri sodobnem pouku tujega jezika. V drugem delu se magistrsko delo osredotoča na pregled učnih gradiv, ki so v uporabi pri pouku angleščine v srednjih šolah v Sloveniji. Pregled zajema analizo učbenikov za ugotavljanje prisotnosti ali odsotnosti komunikacijskih dramsko-gledaliških dejavnosti ter ponuja nekaj možnih vzrokov za njihovo prisotnost ali odsotnost. V zadnjem delu sta predstavljeni še dve izvirni dramsko-gledališki dejavnosti.

Language:Slovenian
Keywords:sporazumevalna zmožnost, dramsko-gledališke dejavnosti pri pouku angleščine, na učenca osredinjen pouk, motivacija, ustvarjalnost, učenje za življenje, debata, simulacija, igre vlog, improvizacija, pripovedovanje zgodb
Work type:Master's thesis/paper
Organization:FF - Faculty of Arts
Year:2020
PID:20.500.12556/RUL-115099 This link opens in a new window
Publication date in RUL:12.04.2020
Views:2059
Downloads:271
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Drama activities in Slovenian EFL classrooms
Abstract:
Drama activities in Slovenian EFL classrooms The first three short chapters of the thesis focus on giving a brief overview on the use of drama activities in EFL classrooms throughout history up until the curricular reform, which brought about the new main goal of foreign language teaching and learning – communicative competence. The focus in the first part of the thesis is on the difference between drama activities in the past versus the communicative drama activities used in the EFL classrooms today. Despite there not being a specific point in history where the function or purpose of drama activities changed, the thesis emphasizes the learner centeredness as the main reason for the transformation of drama activities and their use in the EFL classrooms. The text therefore highlights the benefits of using contemporary communicative drama activities in order for the teachers and learners to meet the ultimate goal of EFL teaching and learning. In the second part of the thesis, the focus is on the analysis of EFL learning materials – the textbooks used in Slovenian high schools. The analysis was done in order to find out how many communicative drama activities are present in, or absent from the textbooks. The thesis also offers some possible reasons for the presence or absence of these activities in the final chapters. In the last part of the thesis, two original drama activities are presented.

Keywords:communicative competence, drama activities in EFL classrooms, learner centeredness, motivation, creativity, learning for life, debate, simulation, role-play, improvisation, storytelling

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back