Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (5)
Suzana Strmšek Turk:
Samoregulacija in cilji dijakov v socialnem kontekstu
Jasna Cvetković-Lay:
Zgodnje prepoznavanje kreativno produktivne nadarjenosti z vidika vzgojiteljev predšolskih otrok
Jasmina Kolbl:
Vpliv vodenega aktivnega učenja kemije na spremembo razumevanja kemijskih pojmov
Ana Bezenšek:
Model izobraževanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov o vedenjskem pristopu za delo z otroki z motnjami avtističnega spektra
Tanja Černe:
Vpliv tipa intervencijskega treninga na učno motivacijo mlajših mladostnikov z disleksijo
MSc theses (47)
Lucija Urh:
Primerjava kognitivnih učnih strategij nadarjenih učencev in njihovih sošolcev
Katja Medija:
Strategije učencev osnovne šole za soočanje z učnim neuspehom
Tjaša Zupanič:
Vzgojno-izobraževalno delo učiteljev z nadarjenimi učenci v prvih dveh triletjih osnovne šole
Teja Regoršek:
Izzivi šolanja nadarjenih učencev s SUT/PPPU v osnovni šoli skozi perspektivo otrok in njihovih družin
Urška Korelec:
Prepoznavanje glasbeno nadarjenih učencev v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Andreja Tomc:
Mnenja in izkušnje staršev na področju obravnave nadarjenih učencev v osnovni šoli
Neja Plaskan:
Učna samopodoba in atribucije za učno uspešnost učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Anja Kalin:
Uravnavanje čustev med učenjem
Tjaša Bergant:
Poučevanje nadarjenih učencev pri pouku naravoslovja, biologije in kemije v osnovni šoli
Katja Golob:
Poučevanje nadarjenih učencev pri pouku glasbene umetnosti v 5. razredu osnovne šole
Anna Roversi:
Jezikovne zmožnosti učencev 5. razreda osnovne šole v Sloveniji in v zamejstvu v Italiji
Petra Žitko:
Odnos med učno samoregulacijo pri učenju angleščine in dosežki učencev šestega razreda osnovne šole na nacionalnem preverjanju znanja iz angleščine
Tina Lavrič:
Odnos med jezikovno učljivostjo in učno motiviranostjo učencev 5. razreda osnovne šole pri angleščini
Li Yuanjiayue:
Izboljševanje poučevanja kitajščine v skupini dijakov po metodah pomoči z umetnostjo
Neža Iglič:
Uporaba didaktične igre pri poučevanju naravoslovnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
Nina Magister:
Socialni in čustveni vidiki razvoja nadarjenih učencev v drugem triletju osnovne šole
Ana Vrenko:
Skrbi staršev glede šolanja njihovih otrok v prvem triletju osnovne šole in vloga učiteljev
Urška Šimnic Novak:
Učna samopodoba, atribucije in pojmovanje učnih sposobnosti učencev drugega triletja osnovne šole
Debora Gorjan:
Motiviranost, kognitivni stil ter učna uspešnost dijakov in dijakinj pri predmetu kemija
Klavdija Stražar:
Učne strategije, testna anksioznost in učna uspešnost učencev pri pouku biologije v osnovni in srednji šoli
Manca Kavčič:
Ustvarjalni potencial pri prepoznanih nadarjenih učencih v drugem triletju osnovne šole
Maruša Zabukovec:
Prepoznavanje ustvarjalnega potenciala pri učencih v prvem triletju osnovne šole
Anja Praček:
Anksioznost učencev 6. razreda osnovne šole pri pouku angleščine kot tujega jezika v povezavi z njihovo učno uspešnostjo
Katja Cegnar:
Bralna pismenost in bralna samopodoba učencev šestega razreda osnovne šole
Bojana Kvartuh:
Pričakovanja učiteljev in učiteljic do identificiranih nadarjenih učencev in učenk v osnovni šoli
Kristina Bogataj:
Komunikacijski stili razrednih učiteljev
Nataša Jokan:
Socialna vključenost nadarjenih učencev
Nastja Beljev:
Samoocena strokovne učinkovitosti specialnih in rehabilitacijskih pedagogov glede na stil ustvarjalnega reševanja problemov
Tjaša Strniša:
Razvoj strokovne samopodobe specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Alja Premože:
Vpliv učiteljeve povratne informacije na učenčevo bralno samopodobo v tujem jeziku
Katarina Ančimer Aljaž:
Zbirka poskusov za ugotavljanje pristopov učencev k reševanju naravoslovnih problemov
Alisa Delić:
Didaktične motivacijske spodbude pri pouku kemije
Urša Žagar:
Implicitna pojmovanja inteligentnosti in osebnosti pri učencih 5. in 6. razreda osnovne šole v povezavi z učno uspešnostjo
Monika Zupančič:
Samoučinkovitost bodočih učiteljev matematike
Jasmina Perko:
Samopodoba romskih učencev in njihov odnos do šole in učenja v novomeških osnovnih šolah
Katja Bobnar:
Agresivno vedenje otrok do živali
Adela Strniša:
Poučevanje strategij zapisovanja v šoli
Ana Tadl:
Vloga šole v življenju učenca, obolelega za rakom
Anita Čujec:
Formativna povratna informacija v funkciji spodbujanja učne samoregulacije
Ana Omerza:
Zaznavanje razredne klime med učenci in učitelji v povezavi z učnimi dosežki učencev pri pouku biologije
Simona Stariha:
Ustvarjalna klima in spodbujanje ustvarjalnosti v 3. in 4. razredu osnovne šole
Patricija Manja Koščak:
Odnos med formativno opisno oceno in učno motiviranostjo učencev po strokovnem mnenju učiteljev
Aleksandra Milošič:
Ustvarjalnost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v času učenja na daljavo zaradi pandemije COVID-19 in povezanost s stilom ustvarjalnega reševanja problemov
Karmen Kovač:
Odnos med telesno samopodobo in motivacijo za učenje pri učencih in učenkah drugega triletja osnovne šole
Meta Mekuč:
Odnos med bralno samopodobo in bralnimi zmožnostmi učencev 3. razreda s težavami pri branju
Leja Kebe:
Učiteljeva zaznava naučene nemoči pri učencih drugega triletja osnovne šole
Sara Perič:
Anksioznost in strategije spoprijemanja pri nadarjenih učencih v osnovni šoli
BSc theses (33)
Rosana Kozjan:
Vloga staršev pri otrokovem šolskem delu
Nina Granfola:
Učna motivacija in učenčeve zaznave družinskih odnosov
Alenka Radičević:
Motiviranost učiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi učenci
Anja Klobučar:
Stališča osnovnošolskih učiteljev do vzgoje in izobraževanja nadarjenih učencev
Petra Oštir:
Moralno presojanje nadarjenih učencev v drugem triletju osnovne šole
Anita Budin:
Učiteljeva vloga v procesu odkrivanja in dela z nadarjenimi v osnovni šoli
Jana Sušanj:
Kviz kot motivacijsko sredstvo v šoli
Nika Kočevar:
Prepoznavanje in delo s potencialno nadarjenimi učenci v prvem triletju osnovne šole
Karmen Pirnat:
Učiteljev stil vodenja in motiviranje učencev
Anja Šenica:
Mnenja staršev o sodelovanju z vrtcem
Katja Gregorc:
Zbranost v procesu učenja
Kristina Janež:
Nebesedna komunikacija med učitelji in učenci v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Teja Bergant:
Izbira sošolcev za šolsko delo in druženje v prostem času
Maša Viršček:
Strategije dela s socialno slabše prilagojenimi poduspešnimi nadarjenimi učenci
Klavdija Stražar:
Anksioznost osnovnošolcev pri pouku biologije
Nejc Mesesnel:
Tekmovanja iz naravoslovja in tekmovalnost učencev v osnovni šoli
Ana Omerza:
Odnos med telesno samopodobo in tveganjem za razvoj motenj hranjenja pri mladostnikih
Tara Seme:
Potrebe potencialno nadarjenega otroka v predšolskem obdobju
Tjaša Klinkon:
Motiviranost učencev pri pouku gospodinjstva v osnovni šoli
Debora Gorjan:
Motiviranost dijakov za učenje naravoslovja
Blaž Fink:
Učne strategije nadarjenih učencev
Tamara Pastorčič:
Pozitivne karakteristike in močna področja učencev z motnjo ADHD, ki jih je potrebno spodbujati pri pouku
Tjaša Friškovec:
Testna anksioznost v osnovni šoli pri pouku matematike
Janja Kmetič:
Introvertirani učenci v razredu
Ana Tadl:
Vloga učitelja pri poučevanju dolgotrajno bolnih otrok
Katja Bobnar:
Učiteljevo prepoznavanje strahu učencev pred živalmi
Anita Voršič:
Vpliv povratne informacije na učni uspeh učencev pri naravoslovnih predmetih v osnovni šoli
Lidija Pečar:
Zaznavanje testne anksioznosti v tretjem triletju osnovne šole
Tina Drobnič:
Učna diferenciacija in individualizacija pri glasbeni umetnosti
Petra Antolin:
Vpliv socialno-kulturnega okolja na razvoj glasbene nadarjenosti otrok v 2. triletju osnovne šole
Nika Geoheli:
Prepoznavanje nadarjenih otrok v vrtcu
Ana Vrečar:
Tekmovalnost atletov na šolskem in športnem področju
Urša Krašovec:
Motiviranje za učenje kemije z eksperimentiranjem doma
Other documents (51)
Mojca Juriševič:
Praktično pedagoško usposabljanje
Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus:
Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Three years of PROFILES experience in Slovenia
Mojca Juriševič:
Poročilo in sklepi s posveta "Prepoznavanje nadarjenih učencev"
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm:
PROFILES modules in the Slovenian context
Mojca Juriševič, Polona Gradišek:
Portfolio pri pedagoški psihologiji
Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus:
Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
Mojca Juriševič, Margareta Vrtačnik, Marek Kwiatkowski, Nataša Gros:
The interplay of students' motivational orientations, their chemistry achievements and their perception of learning with the hands-on approach to visible spectrometry
Janez Vogrinc, Mojca Juriševič, Iztok Devetak:
Ethical aspects in science education research
Mojca Juriševič:
Motivational structure of elementary school students
Mojca Juriševič:
Students' motivational patterns to learn
Mojca Juriševič, Karmen Pižorn:
Young foreign language learners' motivation - a Slovenian experience
Mojca Juriševič:
Učna motivacija in razlike med učenci
Mojca Juriševič:
Postgraduate students' perception of creativity in the research process
Mojca Juriševič:
Razvijanje učenčeve samopodobe v začetku šolanja
Mojca Juriševič:
Samopodoba in / ali učna uspešnost
Mojca Juriševič:
Učitelj kot "pomemben drugi" pri oblikovanju učenčeve samopodobe
Petra Antolin, Marcela Batistič Zorec:
Participacija otrok v slovenskih vrtcih z vidika stališč in izkušenj vzgojiteljev
Mojca Juriševič:
Postgraduate students’ perception of creativity in the research process
Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša Glažar:
Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils’ knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
Mojca Juriševič:
Nadarjeni učenci v slovenski šoli
Mojca Juriševič, Božena Stritih:
Posvetovanje Vloga psihologa v vzgoji in izobraževanju nadarjenih
Mojca Juriševič:
Motiviranje učencev v šoli
Mojca Juriševič:
Vzgoja in izobraževanje nadarjenih
Mojca Juriševič:
Socialna vključenost nadarjenih učencev
Mojca Juriševič, Polona Gradišek:
Posvetovanje Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi, 25. 1. 2013, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
Mira Metljak, Mojca Juriševič:
Nadarjeni učenci s posebnimi potrebami : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za socialne, specialne in rehabilitacijske pedagoge, učitelje ter druge strokovne delavce v izobraževanju, Ljubljana, 22. 11. 2013
Mojca Juriševič, Črtomir Frelih, Vesna Geršak, Edi Majaron, Barbara Sicherl Kafol:
Spodbujanje nadarjenih učencev na umetnostnih področjih : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za učitelje umetnostnih predmetov, Ljubljana, 16. 9. 2013
Mojca Juriševič:
Praktično pedagoško usposabljanje: vodenje portfolia: priročnik
Albert Zeyer, Ayla Çetin-Dindar, Ahmad Nurulazam Md Zain, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Freia Odermatt:
Brain type- a cross cultural constant of motivation to learn science?
Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
PROFILES
Mojca Juriševič, Darija Skubic:
Teachersʼ perception of creativity in preschool children
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm:
PROFILES modules in the Slovenian context. 2.5
Mojca Juriševič:
Poročilo in sklepi s posveta "Prepoznavanje nadarjenih učencev"
Polona Gradišek, Mira Metljak, Mojca Juriševič:
Sodelovanje med Pedagoško fakulteto UL in šolami za kakovostnejše izobraževanje nadarjenih učencev: vloga Centra za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti
Mojca Juriševič, Polona Gradišek:
Portfolio pri pedagoški psihologiji
Mojca Juriševič:
Motiviranje nadarjenih učencev za učenje naravoslovja : zbornik povzetkov
Mojca Juriševič:
Ustvarjalnost: intervju s prof. Toddom Lubartom o multivariatnem pristopu k ustvarjalnosti
Mojca Juriševič:
Poročilo s 14. mednarodne konference ECHA: Ponovni razmislek o nadarjenosti v digitalni dobi
Mojca Juriševič:
Report form the 14th International ECHA conference: Re:thinking giftedness - giftedness in the digital age
Tanja Černe, Mojca Juriševič:
Učna samoregulacija mlajših mladostnikov z učnimi težavami in brez njih
Polona Gradišek, Mira Metljak, Mojca Juriševič:
Sodelovanje med Pedagoško fakulteto UL in šolami za kakovostnejše izobraževanje nadarjenih učencev
Janez Vogrinc, Mojca Juriševič:
The criteria for evaluating the quality of the documents in pedagogical research settings
Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša A. Glažar:
Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils' knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
Albert Zeyer, Ayla Çetin-Dindar, Ahmad Nurulazam Md Zain, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Freia Odermatt:
Brain type - a cross cultural constant of motivation to learn science?
Mojca Juriševič, Lana Lavrih, Amela Lišić, Neža Podlogar, Urška Žerak:
Izkušnje študentov z izrednim poučevanjem na daljavo med pandemijo covida-19 v odnosu do samoregulacije in pozitivnosti
Darija Skubic, Mojca Juriševič:
Human creativity is a complex phenomenon
Maja Lah:
Odnos osnovnošolskih učiteljev do poučevanja predmeta Gospodinjstvo
Urška Žerak, Mojca Juriševič:
Teachersʼ attitudes towards evidence-based teaching: a comparison between attitudes of pre-service and in-service primary education teachers
Urška Žerak, Mojca Juriševič, Sonja Pečjak:
Parenting and teaching styles in relation to student characteristics and self-regulated learning