izpis_h1_title_alt

Vzgoja in izobraževanje nadarjenih
ID Juriševič, Mojca (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/1200/ This link opens in a new window

Abstract
Ozaveščenost o pomenu vzgoje in izobraževanja nadarjenih učencev in nacionalni interes, ki iz tega izhaja, je danes v različnih državah vodilna smernica šolskih politik za opredelitev nadarjenosti v vzgojno- -izobraževalnem kontekstu. Od tega, kako je pojem nadarjenosti opredeljen, je namreč odvisna metodologija prepoznavanja nadarjenih učencev ter strategija dela z njimi v šoli. Koncept inkluzije, ki se je na področju vzgoje in izobraževanja nadarjenih razvijal vzporedno s področjem vzgoje in izobraževanja učencev s posebnimi potrebami in danes predstavlja vodilno vzgojno-izobraževalno usmeritev sodobne šole, vodi k spoštovanju pravic nadarjenih učencev za njim prilagojeno poučevanje, obenem pa opozarja tudi na sprejemanje odgovornosti nadarjenih učencev do lastnega učenja ter znanja, ne le za osebno, temveč tudi širšo družbeno korist, saj so »… današnji nadarjeni učenci jutrišnji socialni, intelektualni, ekonomski in kulturni voditelji, zato njihovega razvoja ne gre prepustiti slučaju«.

Language:Unknown
Keywords:nadarjeni
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Zavod RS za šolstvo
Year:2011
Number of pages:329-345
PID:20.500.12556/RUL-68289 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:724
Downloads:95
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:gifted

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back