Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Vzgoja in izobraževanje nadarjenih
ID
Juriševič, Mojca
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/1200/
Image galllery
Abstract
Ozaveščenost o pomenu vzgoje in izobraževanja nadarjenih učencev in nacionalni interes, ki iz tega izhaja, je danes v različnih državah vodilna smernica šolskih politik za opredelitev nadarjenosti v vzgojno- -izobraževalnem kontekstu. Od tega, kako je pojem nadarjenosti opredeljen, je namreč odvisna metodologija prepoznavanja nadarjenih učencev ter strategija dela z njimi v šoli. Koncept inkluzije, ki se je na področju vzgoje in izobraževanja nadarjenih razvijal vzporedno s področjem vzgoje in izobraževanja učencev s posebnimi potrebami in danes predstavlja vodilno vzgojno-izobraževalno usmeritev sodobne šole, vodi k spoštovanju pravic nadarjenih učencev za njim prilagojeno poučevanje, obenem pa opozarja tudi na sprejemanje odgovornosti nadarjenih učencev do lastnega učenja ter znanja, ne le za osebno, temveč tudi širšo družbeno korist, saj so »… današnji nadarjeni učenci jutrišnji socialni, intelektualni, ekonomski in kulturni voditelji, zato njihovega razvoja ne gre prepustiti slučaju«.
Language:
Unknown
Keywords:
nadarjeni
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Zavod RS za šolstvo
Year:
2011
Number of pages:
329-345
PID:
20.500.12556/RUL-68289
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
917
Downloads:
113
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Unknown
Keywords:
gifted
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back