izpis_h1_title_alt

Vzgoja in izobraževanje nadarjenih
ID Juriševič, Mojca (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1200/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Ozaveščenost o pomenu vzgoje in izobraževanja nadarjenih učencev in nacionalni interes, ki iz tega izhaja, je danes v različnih državah vodilna smernica šolskih politik za opredelitev nadarjenosti v vzgojno- -izobraževalnem kontekstu. Od tega, kako je pojem nadarjenosti opredeljen, je namreč odvisna metodologija prepoznavanja nadarjenih učencev ter strategija dela z njimi v šoli. Koncept inkluzije, ki se je na področju vzgoje in izobraževanja nadarjenih razvijal vzporedno s področjem vzgoje in izobraževanja učencev s posebnimi potrebami in danes predstavlja vodilno vzgojno-izobraževalno usmeritev sodobne šole, vodi k spoštovanju pravic nadarjenih učencev za njim prilagojeno poučevanje, obenem pa opozarja tudi na sprejemanje odgovornosti nadarjenih učencev do lastnega učenja ter znanja, ne le za osebno, temveč tudi širšo družbeno korist, saj so »… današnji nadarjeni učenci jutrišnji socialni, intelektualni, ekonomski in kulturni voditelji, zato njihovega razvoja ne gre prepustiti slučaju«.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:nadarjeni
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Zavod RS za šolstvo
Leto izida:2011
Št. strani:329-345
PID:20.500.12556/RUL-68289 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:818
Število prenosov:103
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:gifted

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj