izpis_h1_title_alt

Motiviranje učencev v šoli
ID Juriševič, Mojca (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/1184/ This link opens in a new window

Abstract
Motivacija je ključni dejavnik dinamike učnega procesa: le motivirani učenci učenje začnejo, se učijo (sprašujejo, poslušajo, sodelujejo, preizkušajo, berejo, razmišljajo, primerjajo, doživljajo, vrednotijo, ustvarjajo …) in pri učenju vztrajajo, vse dokler ne končajo učnih nalog ali ne dosežejo zastavljenih učnih ciljev. Pomembno vlogo motivacije na področju učenja potrjujejo tudi empirične raziskave, izvedene na različnih koncih sveta. Iz njih je poleg koristnih novih spoznanj o učni motivaciji mogoče izluščiti prav tako izjemno pomembno ugotovitev o pomenu učiteljevega prepoznavanja in upoštevanja motivacijskih značilnosti učencev za učinkovito poučevanje v šoli, ki vodi h kakovostnemu učenju in znanju ter uresničevanju koncepta vseživljenjskega učenja. Osrednje vprašanje, ki je rdeča nit učbenika, je zato vprašanje o vsebinah strokovne kompetentnosti učiteljev za uspešno motiviranje učencev v šoli.

Language:Unknown
Keywords:motivacija za učenje
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Pedagoška fakulteta
Year:2012
PID:20.500.12556/RUL-68276 This link opens in a new window
DOI:978-961-253-075-4 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1416
Downloads:120
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:motivation for studies

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back