izpis_h1_title_alt

Razvijanje učenčeve samopodobe v začetku šolanja
ID Juriševič, Mojca (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-BAPNBDRG This link opens in a new window

Abstract
Učna samopodoba je ena izmed pomembnih posredujočih spremenljivk v procesu vzajemnega spodbujanja osebnostnega in učenega razvoja učencev. Njeno primarno oblikovanje sega v najrzgodnejše obdobje in je pogojeno z raznovrstnimi zunanjimi in notranjimi dejavniki. Med njimi še posebej izstopajo otrokove razlage lastnih učnih izkušenj, na ketere imajo učitelji v vlogi "učenčeve pomembne druge osebe" še posebno močan vpliv. Vendar pa analize kažejo, da v praksi to svojo vlogo učitelji udejajnjajo bolj na podlagi intuitivnih in zdravo razumskih načel, kakor na podlagi ustreznega strokovnega pristopa. Zato je v prispevku osrednja pozornost namenjena predstavitvi preseganja tovrstne vrzeli med teorijo in prakso z vidika ciljev prenove slovenske osnovne šole.

Language:Slovenian
Keywords:učna samopodoba, izobraževanje učiteljev, učenci, osnovna šola, Slovenija
Work type:Not categorized
Typology:1.04 - Professional Article
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Društvo psihologov Slovenije
Year:1999
Number of pages:Str. 17-25
Numbering:Letn. 8, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64862 This link opens in a new window
UDC:159.922.7
ISSN on article:1318-1874
COBISS.SI-ID:3525193 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1680
Downloads:191
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Psihološka obzorja
Publisher:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 This link opens in a new window

Secondary language

Language:English
Title:Enhancement of pupils' self-concept in the first years of schooling
Keywords:academic self-concept, teacher education, enhancing pupil's self-concept, elementary-school students, Slovenia

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back