Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (5)

  1. Suzana Strmšek Turk: Samoregulacija in cilji dijakov v socialnem kontekstu
  2. Jasna Cvetković-Lay: Zgodnje prepoznavanje kreativno produktivne nadarjenosti z vidika vzgojiteljev predšolskih otrok
  3. Jasmina Kolbl: Vpliv vodenega aktivnega učenja kemije na spremembo razumevanja kemijskih pojmov
  4. Ana Bezenšek: Model izobraževanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov o vedenjskem pristopu za delo z otroki z motnjami avtističnega spektra
  5. Tanja Černe: Vpliv tipa intervencijskega treninga na učno motivacijo mlajših mladostnikov z disleksijo

Magistrska dela (47)

  1. Lucija Urh: Primerjava kognitivnih učnih strategij nadarjenih učencev in njihovih sošolcev
  2. Katja Medija: Strategije učencev osnovne šole za soočanje z učnim neuspehom
  3. Tjaša Zupanič: Vzgojno-izobraževalno delo učiteljev z nadarjenimi učenci v prvih dveh triletjih osnovne šole
  4. Teja Regoršek: Izzivi šolanja nadarjenih učencev s SUT/PPPU v osnovni šoli skozi perspektivo otrok in njihovih družin
  5. Urška Korelec: Prepoznavanje glasbeno nadarjenih učencev v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  6. Andreja Tomc: Mnenja in izkušnje staršev na področju obravnave nadarjenih učencev v osnovni šoli
  7. Neja Plaskan: Učna samopodoba in atribucije za učno uspešnost učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  8. Anja Kalin: Uravnavanje čustev med učenjem
  9. Tjaša Bergant: Poučevanje nadarjenih učencev pri pouku naravoslovja, biologije in kemije v osnovni šoli
  10. Katja Golob: Poučevanje nadarjenih učencev pri pouku glasbene umetnosti v 5. razredu osnovne šole
  11. Anna Roversi: Jezikovne zmožnosti učencev 5. razreda osnovne šole v Sloveniji in v zamejstvu v Italiji
  12. Petra Žitko: Odnos med učno samoregulacijo pri učenju angleščine in dosežki učencev šestega razreda osnovne šole na nacionalnem preverjanju znanja iz angleščine
  13. Tina Lavrič: Odnos med jezikovno učljivostjo in učno motiviranostjo učencev 5. razreda osnovne šole pri angleščini
  14. Li Yuanjiayue: Izboljševanje poučevanja kitajščine v skupini dijakov po metodah pomoči z umetnostjo
  15. Neža Iglič: Uporaba didaktične igre pri poučevanju naravoslovnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
  16. Nina Magister: Socialni in čustveni vidiki razvoja nadarjenih učencev v drugem triletju osnovne šole
  17. Ana Vrenko: Skrbi staršev glede šolanja njihovih otrok v prvem triletju osnovne šole in vloga učiteljev
  18. Urška Šimnic Novak: Učna samopodoba, atribucije in pojmovanje učnih sposobnosti učencev drugega triletja osnovne šole
  19. Debora Gorjan: Motiviranost, kognitivni stil ter učna uspešnost dijakov in dijakinj pri predmetu kemija
  20. Klavdija Stražar: Učne strategije, testna anksioznost in učna uspešnost učencev pri pouku biologije v osnovni in srednji šoli
  21. Manca Kavčič: Ustvarjalni potencial pri prepoznanih nadarjenih učencih v drugem triletju osnovne šole
  22. Maruša Zabukovec: Prepoznavanje ustvarjalnega potenciala pri učencih v prvem triletju osnovne šole
  23. Anja Praček: Anksioznost učencev 6. razreda osnovne šole pri pouku angleščine kot tujega jezika v povezavi z njihovo učno uspešnostjo
  24. Katja Cegnar: Bralna pismenost in bralna samopodoba učencev šestega razreda osnovne šole
  25. Bojana Kvartuh: Pričakovanja učiteljev in učiteljic do identificiranih nadarjenih učencev in učenk v osnovni šoli
  26. Kristina Bogataj: Komunikacijski stili razrednih učiteljev
  27. Nataša Jokan: Socialna vključenost nadarjenih učencev
  28. Nastja Beljev: Samoocena strokovne učinkovitosti specialnih in rehabilitacijskih pedagogov glede na stil ustvarjalnega reševanja problemov
  29. Tjaša Strniša: Razvoj strokovne samopodobe specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
  30. Alja Premože: Vpliv učiteljeve povratne informacije na učenčevo bralno samopodobo v tujem jeziku
  31. Katarina Ančimer Aljaž: Zbirka poskusov za ugotavljanje pristopov učencev k reševanju naravoslovnih problemov
  32. Alisa Delić: Didaktične motivacijske spodbude pri pouku kemije
  33. Urša Žagar: Implicitna pojmovanja inteligentnosti in osebnosti pri učencih 5. in 6. razreda osnovne šole v povezavi z učno uspešnostjo
  34. Monika Zupančič: Samoučinkovitost bodočih učiteljev matematike
  35. Jasmina Perko: Samopodoba romskih učencev in njihov odnos do šole in učenja v novomeških osnovnih šolah
  36. Katja Bobnar: Agresivno vedenje otrok do živali
  37. Adela Strniša: Poučevanje strategij zapisovanja v šoli
  38. Ana Tadl: Vloga šole v življenju učenca, obolelega za rakom
  39. Anita Čujec: Formativna povratna informacija v funkciji spodbujanja učne samoregulacije
  40. Ana Omerza: Zaznavanje razredne klime med učenci in učitelji v povezavi z učnimi dosežki učencev pri pouku biologije
  41. Simona Stariha: Ustvarjalna klima in spodbujanje ustvarjalnosti v 3. in 4. razredu osnovne šole
  42. Patricija Manja Koščak: Odnos med formativno opisno oceno in učno motiviranostjo učencev po strokovnem mnenju učiteljev
  43. Aleksandra Milošič: Ustvarjalnost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v času učenja na daljavo zaradi pandemije COVID-19 in povezanost s stilom ustvarjalnega reševanja problemov
  44. Karmen Kovač: Odnos med telesno samopodobo in motivacijo za učenje pri učencih in učenkah drugega triletja osnovne šole
  45. Meta Mekuč: Odnos med bralno samopodobo in bralnimi zmožnostmi učencev 3. razreda s težavami pri branju
  46. Leja Kebe: Učiteljeva zaznava naučene nemoči pri učencih drugega triletja osnovne šole
  47. Sara Perič: Anksioznost in strategije spoprijemanja pri nadarjenih učencih v osnovni šoli

Diplomska dela (33)

  1. Rosana Kozjan: Vloga staršev pri otrokovem šolskem delu
  2. Nina Granfola: Učna motivacija in učenčeve zaznave družinskih odnosov
  3. Alenka Radičević: Motiviranost učiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi učenci
  4. Anja Klobučar: Stališča osnovnošolskih učiteljev do vzgoje in izobraževanja nadarjenih učencev
  5. Petra Oštir: Moralno presojanje nadarjenih učencev v drugem triletju osnovne šole
  6. Anita Budin: Učiteljeva vloga v procesu odkrivanja in dela z nadarjenimi v osnovni šoli
  7. Jana Sušanj: Kviz kot motivacijsko sredstvo v šoli
  8. Nika Kočevar: Prepoznavanje in delo s potencialno nadarjenimi učenci v prvem triletju osnovne šole
  9. Karmen Pirnat: Učiteljev stil vodenja in motiviranje učencev
  10. Anja Šenica: Mnenja staršev o sodelovanju z vrtcem
  11. Katja Gregorc: Zbranost v procesu učenja
  12. Kristina Janež: Nebesedna komunikacija med učitelji in učenci v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  13. Teja Bergant: Izbira sošolcev za šolsko delo in druženje v prostem času
  14. Maša Viršček: Strategije dela s socialno slabše prilagojenimi poduspešnimi nadarjenimi učenci
  15. Klavdija Stražar: Anksioznost osnovnošolcev pri pouku biologije
  16. Nejc Mesesnel: Tekmovanja iz naravoslovja in tekmovalnost učencev v osnovni šoli
  17. Ana Omerza: Odnos med telesno samopodobo in tveganjem za razvoj motenj hranjenja pri mladostnikih
  18. Tara Seme: Potrebe potencialno nadarjenega otroka v predšolskem obdobju
  19. Tjaša Klinkon: Motiviranost učencev pri pouku gospodinjstva v osnovni šoli
  20. Debora Gorjan: Motiviranost dijakov za učenje naravoslovja
  21. Blaž Fink: Učne strategije nadarjenih učencev
  22. Tamara Pastorčič: Pozitivne karakteristike in močna področja učencev z motnjo ADHD, ki jih je potrebno spodbujati pri pouku
  23. Tjaša Friškovec: Testna anksioznost v osnovni šoli pri pouku matematike
  24. Janja Kmetič: Introvertirani učenci v razredu
  25. Ana Tadl: Vloga učitelja pri poučevanju dolgotrajno bolnih otrok
  26. Katja Bobnar: Učiteljevo prepoznavanje strahu učencev pred živalmi
  27. Anita Voršič: Vpliv povratne informacije na učni uspeh učencev pri naravoslovnih predmetih v osnovni šoli
  28. Lidija Pečar: Zaznavanje testne anksioznosti v tretjem triletju osnovne šole
  29. Tina Drobnič: Učna diferenciacija in individualizacija pri glasbeni umetnosti
  30. Petra Antolin: Vpliv socialno-kulturnega okolja na razvoj glasbene nadarjenosti otrok v 2. triletju osnovne šole
  31. Nika Geoheli: Prepoznavanje nadarjenih otrok v vrtcu
  32. Ana Vrečar: Tekmovalnost atletov na šolskem in športnem področju
  33. Urša Krašovec: Motiviranje za učenje kemije z eksperimentiranjem doma

Druga dela (51)

  1. Mojca Juriševič: Praktično pedagoško usposabljanje
  2. Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus: Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
  3. Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Three years of PROFILES experience in Slovenia
  4. Mojca Juriševič: Poročilo in sklepi s posveta "Prepoznavanje nadarjenih učencev"
  5. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm: PROFILES modules in the Slovenian context
  6. Mojca Juriševič, Polona Gradišek: Portfolio pri pedagoški psihologiji
  7. Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus: Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
  8. Mojca Juriševič, Margareta Vrtačnik, Marek Kwiatkowski, Nataša Gros: The interplay of students' motivational orientations, their chemistry achievements and their perception of learning with the hands-on approach to visible spectrometry
  9. Janez Vogrinc, Mojca Juriševič, Iztok Devetak: Ethical aspects in science education research
  10. Mojca Juriševič: Motivational structure of elementary school students
  11. Mojca Juriševič: Students' motivational patterns to learn
  12. Mojca Juriševič, Karmen Pižorn: Young foreign language learners' motivation - a Slovenian experience
  13. Mojca Juriševič: Učna motivacija in razlike med učenci
  14. Mojca Juriševič: Postgraduate students' perception of creativity in the research process
  15. Mojca Juriševič: Razvijanje učenčeve samopodobe v začetku šolanja
  16. Mojca Juriševič: Samopodoba in / ali učna uspešnost
  17. Mojca Juriševič: Učitelj kot "pomemben drugi" pri oblikovanju učenčeve samopodobe
  18. Petra Antolin, Marcela Batistič Zorec: Participacija otrok v slovenskih vrtcih z vidika stališč in izkušenj vzgojiteljev
  19. Mojca Juriševič: Postgraduate students’ perception of creativity in the research process
  20. Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša Glažar: Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils’ knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
  21. Mojca Juriševič: Nadarjeni učenci v slovenski šoli
  22. Mojca Juriševič, Božena Stritih: Posvetovanje Vloga psihologa v vzgoji in izobraževanju nadarjenih
  23. Mojca Juriševič: Motiviranje učencev v šoli
  24. Mojca Juriševič: Vzgoja in izobraževanje nadarjenih
  25. Mojca Juriševič: Socialna vključenost nadarjenih učencev
  26. Mojca Juriševič, Polona Gradišek: Posvetovanje Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi, 25. 1. 2013, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
  27. Mira Metljak, Mojca Juriševič: Nadarjeni učenci s posebnimi potrebami : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za socialne, specialne in rehabilitacijske pedagoge, učitelje ter druge strokovne delavce v izobraževanju, Ljubljana, 22. 11. 2013
  28. Mojca Juriševič, Črtomir Frelih, Vesna Geršak, Edi Majaron, Barbara Sicherl Kafol: Spodbujanje nadarjenih učencev na umetnostnih področjih : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za učitelje umetnostnih predmetov, Ljubljana, 16. 9. 2013
  29. Mojca Juriševič: Praktično pedagoško usposabljanje: vodenje portfolia: priročnik
  30. Albert Zeyer, Ayla Çetin-Dindar, Ahmad Nurulazam Md Zain, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Freia Odermatt: Brain type- a cross cultural constant of motivation to learn science?
  31. Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Iztok Devetak: PROFILES
  32. Mojca Juriševič, Darija Skubic: Teachersʼ perception of creativity in preschool children
  33. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm: PROFILES modules in the Slovenian context. 2.5
  34. Mojca Juriševič: Poročilo in sklepi s posveta "Prepoznavanje nadarjenih učencev"
  35. Polona Gradišek, Mira Metljak, Mojca Juriševič: Sodelovanje med Pedagoško fakulteto UL in šolami za kakovostnejše izobraževanje nadarjenih učencev: vloga Centra za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti
  36. Mojca Juriševič, Polona Gradišek: Portfolio pri pedagoški psihologiji
  37. Mojca Juriševič: Motiviranje nadarjenih učencev za učenje naravoslovja : zbornik povzetkov
  38. Mojca Juriševič: Ustvarjalnost: intervju s prof. Toddom Lubartom o multivariatnem pristopu k ustvarjalnosti
  39. Mojca Juriševič: Poročilo s 14. mednarodne konference ECHA: Ponovni razmislek o nadarjenosti v digitalni dobi
  40. Mojca Juriševič: Report form the 14th International ECHA conference: Re:thinking giftedness - giftedness in the digital age
  41. Tanja Černe, Mojca Juriševič: Učna samoregulacija mlajših mladostnikov z učnimi težavami in brez njih
  42. Polona Gradišek, Mira Metljak, Mojca Juriševič: Sodelovanje med Pedagoško fakulteto UL in šolami za kakovostnejše izobraževanje nadarjenih učencev
  43. Janez Vogrinc, Mojca Juriševič: The criteria for evaluating the quality of the documents in pedagogical research settings
  44. Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša A. Glažar: Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils' knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
  45. Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
  46. Albert Zeyer, Ayla Çetin-Dindar, Ahmad Nurulazam Md Zain, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Freia Odermatt: Brain type - a cross cultural constant of motivation to learn science?
  47. Mojca Juriševič, Lana Lavrih, Amela Lišić, Neža Podlogar, Urška Žerak: Izkušnje študentov z izrednim poučevanjem na daljavo med pandemijo covida-19 v odnosu do samoregulacije in pozitivnosti
  48. Darija Skubic, Mojca Juriševič: Human creativity is a complex phenomenon
  49. Maja Lah: Odnos osnovnošolskih učiteljev do poučevanja predmeta Gospodinjstvo
  50. Urška Žerak, Mojca Juriševič: Teachersʼ attitudes towards evidence-based teaching: a comparison between attitudes of pre-service and in-service primary education teachers
  51. Urška Žerak, Mojca Juriševič, Sonja Pečjak: Parenting and teaching styles in relation to student characteristics and self-regulated learning