Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (5)

  1. Suzana Strmšek Turk: Samoregulacija in cilji dijakov v socialnem kontekstu
  2. Jasna Cvetković-Lay: Zgodnje prepoznavanje kreativno produktivne nadarjenosti z vidika vzgojiteljev predšolskih otrok
  3. Jasmina Kolbl: Vpliv vodenega aktivnega učenja kemije na spremembo razumevanja kemijskih pojmov
  4. Ana Bezenšek: Model izobraževanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov o vedenjskem pristopu za delo z otroki z motnjami avtističnega spektra
  5. Tanja Černe: Vpliv tipa intervencijskega treninga na učno motivacijo mlajših mladostnikov z disleksijo

MSc theses (48)

  1. Lucija Urh: Primerjava kognitivnih učnih strategij nadarjenih učencev in njihovih sošolcev
  2. Katja Medija: Strategije učencev osnovne šole za soočanje z učnim neuspehom
  3. Tjaša Zupanič: Vzgojno-izobraževalno delo učiteljev z nadarjenimi učenci v prvih dveh triletjih osnovne šole
  4. Teja Regoršek: Izzivi šolanja nadarjenih učencev s SUT/PPPU v osnovni šoli skozi perspektivo otrok in njihovih družin
  5. Nina Cestnik: Vloga terapevtskega psa pri motiviranju učencev v razredu
  6. Urška Korelec: Prepoznavanje glasbeno nadarjenih učencev v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  7. Andreja Tomc: Mnenja in izkušnje staršev na področju obravnave nadarjenih učencev v osnovni šoli
  8. Neja Plaskan: Učna samopodoba in atribucije za učno uspešnost učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  9. Anja Kalin: Uravnavanje čustev med učenjem
  10. Tjaša Bergant: Poučevanje nadarjenih učencev pri pouku naravoslovja, biologije in kemije v osnovni šoli
  11. Katja Golob: Poučevanje nadarjenih učencev pri pouku glasbene umetnosti v 5. razredu osnovne šole
  12. Anna Roversi: Jezikovne zmožnosti učencev 5. razreda osnovne šole v Sloveniji in v zamejstvu v Italiji
  13. Petra Žitko: Odnos med učno samoregulacijo pri učenju angleščine in dosežki učencev šestega razreda osnovne šole na nacionalnem preverjanju znanja iz angleščine
  14. Tina Lavrič: Odnos med jezikovno učljivostjo in učno motiviranostjo učencev 5. razreda osnovne šole pri angleščini
  15. Li Yuanjiayue: Izboljševanje poučevanja kitajščine v skupini dijakov po metodah pomoči z umetnostjo
  16. Neža Iglič: Uporaba didaktične igre pri poučevanju naravoslovnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
  17. Nina Magister: Socialni in čustveni vidiki razvoja nadarjenih učencev v drugem triletju osnovne šole
  18. Ana Vrenko: Skrbi staršev glede šolanja njihovih otrok v prvem triletju osnovne šole in vloga učiteljev
  19. Urška Šimnic Novak: Učna samopodoba, atribucije in pojmovanje učnih sposobnosti učencev drugega triletja osnovne šole
  20. Debora Gorjan: Motiviranost, kognitivni stil ter učna uspešnost dijakov in dijakinj pri predmetu kemija
  21. Klavdija Stražar: Učne strategije, testna anksioznost in učna uspešnost učencev pri pouku biologije v osnovni in srednji šoli
  22. Manca Kavčič: Ustvarjalni potencial pri prepoznanih nadarjenih učencih v drugem triletju osnovne šole
  23. Maruša Zabukovec: Prepoznavanje ustvarjalnega potenciala pri učencih v prvem triletju osnovne šole
  24. Anja Praček: Anksioznost učencev 6. razreda osnovne šole pri pouku angleščine kot tujega jezika v povezavi z njihovo učno uspešnostjo
  25. Katja Cegnar: Bralna pismenost in bralna samopodoba učencev šestega razreda osnovne šole
  26. Bojana Kvartuh: Pričakovanja učiteljev in učiteljic do identificiranih nadarjenih učencev in učenk v osnovni šoli
  27. Kristina Bogataj: Komunikacijski stili razrednih učiteljev
  28. Nataša Jokan: Socialna vključenost nadarjenih učencev
  29. Nastja Beljev: Samoocena strokovne učinkovitosti specialnih in rehabilitacijskih pedagogov glede na stil ustvarjalnega reševanja problemov
  30. Tjaša Strniša: Razvoj strokovne samopodobe specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
  31. Alja Premože: Vpliv učiteljeve povratne informacije na učenčevo bralno samopodobo v tujem jeziku
  32. Katarina Ančimer Aljaž: Zbirka poskusov za ugotavljanje pristopov učencev k reševanju naravoslovnih problemov
  33. Alisa Delić: Didaktične motivacijske spodbude pri pouku kemije
  34. Urša Žagar: Implicitna pojmovanja inteligentnosti in osebnosti pri učencih 5. in 6. razreda osnovne šole v povezavi z učno uspešnostjo
  35. Monika Zupančič: Samoučinkovitost bodočih učiteljev matematike
  36. Jasmina Perko: Samopodoba romskih učencev in njihov odnos do šole in učenja v novomeških osnovnih šolah
  37. Katja Bobnar: Agresivno vedenje otrok do živali
  38. Adela Strniša: Poučevanje strategij zapisovanja v šoli
  39. Ana Tadl: Vloga šole v življenju učenca, obolelega za rakom
  40. Anita Čujec: Formativna povratna informacija v funkciji spodbujanja učne samoregulacije
  41. Ana Omerza: Zaznavanje razredne klime med učenci in učitelji v povezavi z učnimi dosežki učencev pri pouku biologije
  42. Simona Stariha: Ustvarjalna klima in spodbujanje ustvarjalnosti v 3. in 4. razredu osnovne šole
  43. Patricija Manja Koščak: Odnos med formativno opisno oceno in učno motiviranostjo učencev po strokovnem mnenju učiteljev
  44. Aleksandra Milošič: Ustvarjalnost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v času učenja na daljavo zaradi pandemije COVID-19 in povezanost s stilom ustvarjalnega reševanja problemov
  45. Karmen Kovač: Odnos med telesno samopodobo in motivacijo za učenje pri učencih in učenkah drugega triletja osnovne šole
  46. Meta Mekuč: Odnos med bralno samopodobo in bralnimi zmožnostmi učencev 3. razreda s težavami pri branju
  47. Leja Kebe: Učiteljeva zaznava naučene nemoči pri učencih drugega triletja osnovne šole
  48. Sara Perič: Anksioznost in strategije spoprijemanja pri nadarjenih učencih v osnovni šoli

BSc theses (33)

  1. Rosana Kozjan: Vloga staršev pri otrokovem šolskem delu
  2. Nina Granfola: Učna motivacija in učenčeve zaznave družinskih odnosov
  3. Alenka Radičević: Motiviranost učiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi učenci
  4. Anja Klobučar: Stališča osnovnošolskih učiteljev do vzgoje in izobraževanja nadarjenih učencev
  5. Petra Oštir: Moralno presojanje nadarjenih učencev v drugem triletju osnovne šole
  6. Anita Budin: Učiteljeva vloga v procesu odkrivanja in dela z nadarjenimi v osnovni šoli
  7. Jana Sušanj: Kviz kot motivacijsko sredstvo v šoli
  8. Nika Kočevar: Prepoznavanje in delo s potencialno nadarjenimi učenci v prvem triletju osnovne šole
  9. Karmen Pirnat: Učiteljev stil vodenja in motiviranje učencev
  10. Anja Šenica: Mnenja staršev o sodelovanju z vrtcem
  11. Katja Gregorc: Zbranost v procesu učenja
  12. Kristina Janež: Nebesedna komunikacija med učitelji in učenci v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  13. Teja Bergant: Izbira sošolcev za šolsko delo in druženje v prostem času
  14. Maša Viršček: Strategije dela s socialno slabše prilagojenimi poduspešnimi nadarjenimi učenci
  15. Klavdija Stražar: Anksioznost osnovnošolcev pri pouku biologije
  16. Nejc Mesesnel: Tekmovanja iz naravoslovja in tekmovalnost učencev v osnovni šoli
  17. Ana Omerza: Odnos med telesno samopodobo in tveganjem za razvoj motenj hranjenja pri mladostnikih
  18. Tara Seme: Potrebe potencialno nadarjenega otroka v predšolskem obdobju
  19. Tjaša Klinkon: Motiviranost učencev pri pouku gospodinjstva v osnovni šoli
  20. Debora Gorjan: Motiviranost dijakov za učenje naravoslovja
  21. Blaž Fink: Učne strategije nadarjenih učencev
  22. Tamara Pastorčič: Pozitivne karakteristike in močna področja učencev z motnjo ADHD, ki jih je potrebno spodbujati pri pouku
  23. Tjaša Friškovec: Testna anksioznost v osnovni šoli pri pouku matematike
  24. Janja Kmetič: Introvertirani učenci v razredu
  25. Ana Tadl: Vloga učitelja pri poučevanju dolgotrajno bolnih otrok
  26. Katja Bobnar: Učiteljevo prepoznavanje strahu učencev pred živalmi
  27. Anita Voršič: Vpliv povratne informacije na učni uspeh učencev pri naravoslovnih predmetih v osnovni šoli
  28. Lidija Pečar: Zaznavanje testne anksioznosti v tretjem triletju osnovne šole
  29. Tina Drobnič: Učna diferenciacija in individualizacija pri glasbeni umetnosti
  30. Petra Antolin: Vpliv socialno-kulturnega okolja na razvoj glasbene nadarjenosti otrok v 2. triletju osnovne šole
  31. Nika Geoheli: Prepoznavanje nadarjenih otrok v vrtcu
  32. Ana Vrečar: Tekmovalnost atletov na šolskem in športnem področju
  33. Urša Krašovec: Motiviranje za učenje kemije z eksperimentiranjem doma

Other documents (44)

  1. Mojca Juriševič: Praktično pedagoško usposabljanje
  2. Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Three years of PROFILES experience in Slovenia
  3. Mojca Juriševič: Poročilo in sklepi s posveta "Prepoznavanje nadarjenih učencev"
  4. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm: PROFILES modules in the Slovenian context
  5. Mojca Juriševič, Margareta Vrtačnik, Marek Kwiatkowski, Nataša Gros: The interplay of students' motivational orientations, their chemistry achievements and their perception of learning with the hands-on approach to visible spectrometry
  6. Janez Vogrinc, Mojca Juriševič, Iztok Devetak: Ethical aspects in science education research
  7. Mojca Juriševič: Students' motivational patterns to learn
  8. Mojca Juriševič, Karmen Pižorn: Young foreign language learners' motivation - a Slovenian experience
  9. Mojca Juriševič: Učna motivacija in razlike med učenci
  10. Mojca Juriševič: Postgraduate students' perception of creativity in the research process
  11. Mojca Juriševič: Razvijanje učenčeve samopodobe v začetku šolanja
  12. Mojca Juriševič: Samopodoba in / ali učna uspešnost
  13. Mojca Juriševič: Učitelj kot "pomemben drugi" pri oblikovanju učenčeve samopodobe
  14. Petra Antolin, Marcela Batistič Zorec: Participacija otrok v slovenskih vrtcih z vidika stališč in izkušenj vzgojiteljev
  15. Mojca Juriševič: Postgraduate students’ perception of creativity in the research process
  16. Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša Glažar: Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils’ knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
  17. Mojca Juriševič: Nadarjeni učenci v slovenski šoli
  18. Mojca Juriševič, Božena Stritih: Posvetovanje Vloga psihologa v vzgoji in izobraževanju nadarjenih
  19. Mojca Juriševič: Motiviranje učencev v šoli
  20. Mojca Juriševič: Vzgoja in izobraževanje nadarjenih
  21. Mojca Juriševič: Socialna vključenost nadarjenih učencev
  22. Mojca Juriševič, Polona Gradišek: Posvetovanje Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi, 25. 1. 2013, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
  23. Mira Metljak, Mojca Juriševič: Nadarjeni učenci s posebnimi potrebami : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za socialne, specialne in rehabilitacijske pedagoge, učitelje ter druge strokovne delavce v izobraževanju, Ljubljana, 22. 11. 2013
  24. Mojca Juriševič, Črtomir Frelih, Vesna Geršak, Edi Majaron, Barbara Sicherl Kafol: Spodbujanje nadarjenih učencev na umetnostnih področjih : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za učitelje umetnostnih predmetov, Ljubljana, 16. 9. 2013
  25. Mojca Juriševič: Praktično pedagoško usposabljanje: vodenje portfolia: priročnik
  26. Albert Zeyer, Ayla Çetin-Dindar, Ahmad Nurulazam Md Zain, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Freia Odermatt: Brain type- a cross cultural constant of motivation to learn science?
  27. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm: PROFILES modules in the Slovenian context. 2.5
  28. Polona Gradišek, Mira Metljak, Mojca Juriševič: Sodelovanje med Pedagoško fakulteto UL in šolami za kakovostnejše izobraževanje nadarjenih učencev: vloga Centra za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti
  29. Mojca Juriševič, Polona Gradišek: Portfolio pri pedagoški psihologiji
  30. Mojca Juriševič: Motiviranje nadarjenih učencev za učenje naravoslovja : zbornik povzetkov
  31. Mojca Juriševič: Ustvarjalnost: intervju s prof. Toddom Lubartom o multivariatnem pristopu k ustvarjalnosti
  32. Mojca Juriševič: Poročilo s 14. mednarodne konference ECHA: Ponovni razmislek o nadarjenosti v digitalni dobi
  33. Neža Podlogar, Luka Komidar, Mojca Juriševič: Internal structure validity of the Self Description Questionnaire II and latent academic self-concept profiles of 9th grade students
  34. Mojca Juriševič: Report form the 14th International ECHA conference: Re:thinking giftedness - giftedness in the digital age
  35. Mojca Juriševič, Zora Krnjaić, Jana Šimon: Gifted students’ academic motivation during the COVID-19 pandemic
  36. Tanja Černe, Mojca Juriševič: Učna samoregulacija mlajših mladostnikov z učnimi težavami in brez njih
  37. Polona Gradišek, Mira Metljak, Mojca Juriševič: Sodelovanje med Pedagoško fakulteto UL in šolami za kakovostnejše izobraževanje nadarjenih učencev
  38. Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša A. Glažar: Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils' knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
  39. Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
  40. Mojca Juriševič, Lana Lavrih, Amela Lišić, Neža Podlogar, Urška Žerak: Izkušnje študentov z izrednim poučevanjem na daljavo med pandemijo covida-19 v odnosu do samoregulacije in pozitivnosti
  41. Maja Lah: Odnos osnovnošolskih učiteljev do poučevanja predmeta Gospodinjstvo
  42. Urška Žerak, Mojca Juriševič, Sonja Pečjak: Parenting and teaching styles in relation to student characteristics and self-regulated learning
  43. Urška Žerak, Mojca Juriševič: Exploring mental representations of prospective teachers about gifted education using associative group analysis
  44. Ana Brudar, Ajda Gorše, Anja Jernejčič, Tinkara Leskovec, Valentina Umek, Ana Vodnik, Kaja Žvar, Urška Žerak, Mojca Juriševič: Učni pristopi študentov Univerze v Ljubljani