Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (5)
Suzana Strmšek Turk:
Samoregulacija in cilji dijakov v socialnem kontekstu
Jasna Cvetković-Lay:
Zgodnje prepoznavanje kreativno produktivne nadarjenosti z vidika vzgojiteljev predšolskih otrok
Jasmina Kolbl:
Vpliv vodenega aktivnega učenja kemije na spremembo razumevanja kemijskih pojmov
Ana Bezenšek:
Model izobraževanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov o vedenjskem pristopu za delo z otroki z motnjami avtističnega spektra
Tanja Černe:
Vpliv tipa intervencijskega treninga na učno motivacijo mlajših mladostnikov z disleksijo
MSc theses (48)
Lucija Urh:
Primerjava kognitivnih učnih strategij nadarjenih učencev in njihovih sošolcev
Katja Medija:
Strategije učencev osnovne šole za soočanje z učnim neuspehom
Tjaša Zupanič:
Vzgojno-izobraževalno delo učiteljev z nadarjenimi učenci v prvih dveh triletjih osnovne šole
Teja Regoršek:
Izzivi šolanja nadarjenih učencev s SUT/PPPU v osnovni šoli skozi perspektivo otrok in njihovih družin
Nina Cestnik:
Vloga terapevtskega psa pri motiviranju učencev v razredu
Urška Korelec:
Prepoznavanje glasbeno nadarjenih učencev v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Andreja Tomc:
Mnenja in izkušnje staršev na področju obravnave nadarjenih učencev v osnovni šoli
Neja Plaskan:
Učna samopodoba in atribucije za učno uspešnost učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Anja Kalin:
Uravnavanje čustev med učenjem
Tjaša Bergant:
Poučevanje nadarjenih učencev pri pouku naravoslovja, biologije in kemije v osnovni šoli
Katja Golob:
Poučevanje nadarjenih učencev pri pouku glasbene umetnosti v 5. razredu osnovne šole
Anna Roversi:
Jezikovne zmožnosti učencev 5. razreda osnovne šole v Sloveniji in v zamejstvu v Italiji
Petra Žitko:
Odnos med učno samoregulacijo pri učenju angleščine in dosežki učencev šestega razreda osnovne šole na nacionalnem preverjanju znanja iz angleščine
Tina Lavrič:
Odnos med jezikovno učljivostjo in učno motiviranostjo učencev 5. razreda osnovne šole pri angleščini
Li Yuanjiayue:
Izboljševanje poučevanja kitajščine v skupini dijakov po metodah pomoči z umetnostjo
Neža Iglič:
Uporaba didaktične igre pri poučevanju naravoslovnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
Nina Magister:
Socialni in čustveni vidiki razvoja nadarjenih učencev v drugem triletju osnovne šole
Ana Vrenko:
Skrbi staršev glede šolanja njihovih otrok v prvem triletju osnovne šole in vloga učiteljev
Urška Šimnic Novak:
Učna samopodoba, atribucije in pojmovanje učnih sposobnosti učencev drugega triletja osnovne šole
Debora Gorjan:
Motiviranost, kognitivni stil ter učna uspešnost dijakov in dijakinj pri predmetu kemija
Klavdija Stražar:
Učne strategije, testna anksioznost in učna uspešnost učencev pri pouku biologije v osnovni in srednji šoli
Manca Kavčič:
Ustvarjalni potencial pri prepoznanih nadarjenih učencih v drugem triletju osnovne šole
Maruša Zabukovec:
Prepoznavanje ustvarjalnega potenciala pri učencih v prvem triletju osnovne šole
Anja Praček:
Anksioznost učencev 6. razreda osnovne šole pri pouku angleščine kot tujega jezika v povezavi z njihovo učno uspešnostjo
Katja Cegnar:
Bralna pismenost in bralna samopodoba učencev šestega razreda osnovne šole
Bojana Kvartuh:
Pričakovanja učiteljev in učiteljic do identificiranih nadarjenih učencev in učenk v osnovni šoli
Kristina Bogataj:
Komunikacijski stili razrednih učiteljev
Nataša Jokan:
Socialna vključenost nadarjenih učencev
Nastja Beljev:
Samoocena strokovne učinkovitosti specialnih in rehabilitacijskih pedagogov glede na stil ustvarjalnega reševanja problemov
Tjaša Strniša:
Razvoj strokovne samopodobe specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Alja Premože:
Vpliv učiteljeve povratne informacije na učenčevo bralno samopodobo v tujem jeziku
Katarina Ančimer Aljaž:
Zbirka poskusov za ugotavljanje pristopov učencev k reševanju naravoslovnih problemov
Alisa Delić:
Didaktične motivacijske spodbude pri pouku kemije
Urša Žagar:
Implicitna pojmovanja inteligentnosti in osebnosti pri učencih 5. in 6. razreda osnovne šole v povezavi z učno uspešnostjo
Monika Zupančič:
Samoučinkovitost bodočih učiteljev matematike
Jasmina Perko:
Samopodoba romskih učencev in njihov odnos do šole in učenja v novomeških osnovnih šolah
Katja Bobnar:
Agresivno vedenje otrok do živali
Adela Strniša:
Poučevanje strategij zapisovanja v šoli
Ana Tadl:
Vloga šole v življenju učenca, obolelega za rakom
Anita Čujec:
Formativna povratna informacija v funkciji spodbujanja učne samoregulacije
Ana Omerza:
Zaznavanje razredne klime med učenci in učitelji v povezavi z učnimi dosežki učencev pri pouku biologije
Simona Stariha:
Ustvarjalna klima in spodbujanje ustvarjalnosti v 3. in 4. razredu osnovne šole
Patricija Manja Koščak:
Odnos med formativno opisno oceno in učno motiviranostjo učencev po strokovnem mnenju učiteljev
Aleksandra Milošič:
Ustvarjalnost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v času učenja na daljavo zaradi pandemije COVID-19 in povezanost s stilom ustvarjalnega reševanja problemov
Karmen Kovač:
Odnos med telesno samopodobo in motivacijo za učenje pri učencih in učenkah drugega triletja osnovne šole
Meta Mekuč:
Odnos med bralno samopodobo in bralnimi zmožnostmi učencev 3. razreda s težavami pri branju
Leja Kebe:
Učiteljeva zaznava naučene nemoči pri učencih drugega triletja osnovne šole
Sara Perič:
Anksioznost in strategije spoprijemanja pri nadarjenih učencih v osnovni šoli
BSc theses (33)
Rosana Kozjan:
Vloga staršev pri otrokovem šolskem delu
Nina Granfola:
Učna motivacija in učenčeve zaznave družinskih odnosov
Alenka Radičević:
Motiviranost učiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi učenci
Anja Klobučar:
Stališča osnovnošolskih učiteljev do vzgoje in izobraževanja nadarjenih učencev
Petra Oštir:
Moralno presojanje nadarjenih učencev v drugem triletju osnovne šole
Anita Budin:
Učiteljeva vloga v procesu odkrivanja in dela z nadarjenimi v osnovni šoli
Jana Sušanj:
Kviz kot motivacijsko sredstvo v šoli
Nika Kočevar:
Prepoznavanje in delo s potencialno nadarjenimi učenci v prvem triletju osnovne šole
Karmen Pirnat:
Učiteljev stil vodenja in motiviranje učencev
Anja Šenica:
Mnenja staršev o sodelovanju z vrtcem
Katja Gregorc:
Zbranost v procesu učenja
Kristina Janež:
Nebesedna komunikacija med učitelji in učenci v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Teja Bergant:
Izbira sošolcev za šolsko delo in druženje v prostem času
Maša Viršček:
Strategije dela s socialno slabše prilagojenimi poduspešnimi nadarjenimi učenci
Klavdija Stražar:
Anksioznost osnovnošolcev pri pouku biologije
Nejc Mesesnel:
Tekmovanja iz naravoslovja in tekmovalnost učencev v osnovni šoli
Ana Omerza:
Odnos med telesno samopodobo in tveganjem za razvoj motenj hranjenja pri mladostnikih
Tara Seme:
Potrebe potencialno nadarjenega otroka v predšolskem obdobju
Tjaša Klinkon:
Motiviranost učencev pri pouku gospodinjstva v osnovni šoli
Debora Gorjan:
Motiviranost dijakov za učenje naravoslovja
Blaž Fink:
Učne strategije nadarjenih učencev
Tamara Pastorčič:
Pozitivne karakteristike in močna področja učencev z motnjo ADHD, ki jih je potrebno spodbujati pri pouku
Tjaša Friškovec:
Testna anksioznost v osnovni šoli pri pouku matematike
Janja Kmetič:
Introvertirani učenci v razredu
Ana Tadl:
Vloga učitelja pri poučevanju dolgotrajno bolnih otrok
Katja Bobnar:
Učiteljevo prepoznavanje strahu učencev pred živalmi
Anita Voršič:
Vpliv povratne informacije na učni uspeh učencev pri naravoslovnih predmetih v osnovni šoli
Lidija Pečar:
Zaznavanje testne anksioznosti v tretjem triletju osnovne šole
Tina Drobnič:
Učna diferenciacija in individualizacija pri glasbeni umetnosti
Petra Antolin:
Vpliv socialno-kulturnega okolja na razvoj glasbene nadarjenosti otrok v 2. triletju osnovne šole
Nika Geoheli:
Prepoznavanje nadarjenih otrok v vrtcu
Ana Vrečar:
Tekmovalnost atletov na šolskem in športnem področju
Urša Krašovec:
Motiviranje za učenje kemije z eksperimentiranjem doma
Other documents (44)
Mojca Juriševič:
Praktično pedagoško usposabljanje
Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Three years of PROFILES experience in Slovenia
Mojca Juriševič:
Poročilo in sklepi s posveta "Prepoznavanje nadarjenih učencev"
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm:
PROFILES modules in the Slovenian context
Mojca Juriševič, Margareta Vrtačnik, Marek Kwiatkowski, Nataša Gros:
The interplay of students' motivational orientations, their chemistry achievements and their perception of learning with the hands-on approach to visible spectrometry
Janez Vogrinc, Mojca Juriševič, Iztok Devetak:
Ethical aspects in science education research
Mojca Juriševič:
Students' motivational patterns to learn
Mojca Juriševič, Karmen Pižorn:
Young foreign language learners' motivation - a Slovenian experience
Mojca Juriševič:
Učna motivacija in razlike med učenci
Mojca Juriševič:
Postgraduate students' perception of creativity in the research process
Mojca Juriševič:
Razvijanje učenčeve samopodobe v začetku šolanja
Mojca Juriševič:
Samopodoba in / ali učna uspešnost
Mojca Juriševič:
Učitelj kot "pomemben drugi" pri oblikovanju učenčeve samopodobe
Petra Antolin, Marcela Batistič Zorec:
Participacija otrok v slovenskih vrtcih z vidika stališč in izkušenj vzgojiteljev
Mojca Juriševič:
Postgraduate students’ perception of creativity in the research process
Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša Glažar:
Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils’ knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
Mojca Juriševič:
Nadarjeni učenci v slovenski šoli
Mojca Juriševič, Božena Stritih:
Posvetovanje Vloga psihologa v vzgoji in izobraževanju nadarjenih
Mojca Juriševič:
Motiviranje učencev v šoli
Mojca Juriševič:
Vzgoja in izobraževanje nadarjenih
Mojca Juriševič:
Socialna vključenost nadarjenih učencev
Mojca Juriševič, Polona Gradišek:
Posvetovanje Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi, 25. 1. 2013, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
Mira Metljak, Mojca Juriševič:
Nadarjeni učenci s posebnimi potrebami : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za socialne, specialne in rehabilitacijske pedagoge, učitelje ter druge strokovne delavce v izobraževanju, Ljubljana, 22. 11. 2013
Mojca Juriševič, Črtomir Frelih, Vesna Geršak, Edi Majaron, Barbara Sicherl Kafol:
Spodbujanje nadarjenih učencev na umetnostnih področjih : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za učitelje umetnostnih predmetov, Ljubljana, 16. 9. 2013
Mojca Juriševič:
Praktično pedagoško usposabljanje: vodenje portfolia: priročnik
Albert Zeyer, Ayla Çetin-Dindar, Ahmad Nurulazam Md Zain, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Freia Odermatt:
Brain type- a cross cultural constant of motivation to learn science?
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm:
PROFILES modules in the Slovenian context. 2.5
Polona Gradišek, Mira Metljak, Mojca Juriševič:
Sodelovanje med Pedagoško fakulteto UL in šolami za kakovostnejše izobraževanje nadarjenih učencev: vloga Centra za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti
Mojca Juriševič, Polona Gradišek:
Portfolio pri pedagoški psihologiji
Mojca Juriševič:
Motiviranje nadarjenih učencev za učenje naravoslovja : zbornik povzetkov
Mojca Juriševič:
Ustvarjalnost: intervju s prof. Toddom Lubartom o multivariatnem pristopu k ustvarjalnosti
Mojca Juriševič:
Poročilo s 14. mednarodne konference ECHA: Ponovni razmislek o nadarjenosti v digitalni dobi
Neža Podlogar, Luka Komidar, Mojca Juriševič:
Internal structure validity of the Self Description Questionnaire II and latent academic self-concept profiles of 9th grade students
Mojca Juriševič:
Report form the 14th International ECHA conference: Re:thinking giftedness - giftedness in the digital age
Mojca Juriševič, Zora Krnjaić, Jana Šimon:
Gifted students’ academic motivation during the COVID-19 pandemic
Tanja Černe, Mojca Juriševič:
Učna samoregulacija mlajših mladostnikov z učnimi težavami in brez njih
Polona Gradišek, Mira Metljak, Mojca Juriševič:
Sodelovanje med Pedagoško fakulteto UL in šolami za kakovostnejše izobraževanje nadarjenih učencev
Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša A. Glažar:
Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils' knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
Mojca Juriševič, Lana Lavrih, Amela Lišić, Neža Podlogar, Urška Žerak:
Izkušnje študentov z izrednim poučevanjem na daljavo med pandemijo covida-19 v odnosu do samoregulacije in pozitivnosti
Maja Lah:
Odnos osnovnošolskih učiteljev do poučevanja predmeta Gospodinjstvo
Urška Žerak, Mojca Juriševič, Sonja Pečjak:
Parenting and teaching styles in relation to student characteristics and self-regulated learning
Urška Žerak, Mojca Juriševič:
Exploring mental representations of prospective teachers about gifted education using associative group analysis
Ana Brudar, Ajda Gorše, Anja Jernejčič, Tinkara Leskovec, Valentina Umek, Ana Vodnik, Kaja Žvar, Urška Žerak, Mojca Juriševič:
Učni pristopi študentov Univerze v Ljubljani