Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Spodbujanje nadarjenih učencev na umetnostnih področjih : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za učitelje umetnostnih predmetov, Ljubljana, 16. 9. 2013
ID
Juriševič, Mojca
(
Author
),
ID
Frelih, Črtomir
(
Author
),
ID
Geršak, Vesna
(
Author
),
ID
Majaron, Edi
(
Author
),
ID
Sicherl Kafol, Barbara
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2006/
Image galllery
Abstract
Ustvarjalni učenec potrebuje izjemno ustvarjalnega učitelja, ki je pripravljen upoštevati vse omenjene dejavnike pri načrtovanju pouka. Motivirajoči avtonomni učitelj pri delu z nadarjeni učenci spreminja ali razvija vsebino povezanih predmetov, samostojno povezuje in vsebinam “konstruira” smisel, izbere način poučevanja (metode, oblike dela, učna sredstva, strategija načrtovanja učnih korakov, zasnove problemov in nalog in pristopi k povezovanju vsebin različnih predmetov). Približa način dela željam, sposobnostim, osebnostnim lastnostim in potrebam učencev, ne vsiljuje lastnih vrednot in pogledov, omogoča svobodno umetniško izražanje. Je moderator učnega procesa in spodbuja motivacijo za umetniško izražanje. Zna se osredotočiti na posameznega učenca in spodbuja njegov osebnostni razvoj ter usposablja za vseživljenjsko učenje. Usmerja ga k samostojnemu raziskovanju, k odkrivanju lastnih strategij za reševanje, v vedoželjnost in sprejemanje drugačnosti, v medpodročno in medpredmetno povezovanje vsebin, k usvajanju novih znanj na osnovi izkušenj, k uporabi raznolikih oblikovalnih in miselnih strategij, dejavnosti, procesov in postopkov in k navezovanju problemsko zasnovanih nalog ter na dejavno udejstvovanje na različnih umetnostnih področjih v kulturnem življenju domačega in širšega okolja.
Language:
Unknown
Keywords:
nadarjeni
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:
2013
PID:
20.500.12556/RUL-68382
DOI:
978-961-253-111-9
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
1907
Downloads:
160
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Unknown
Keywords:
gifted
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back