Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Spodbujanje nadarjenih učencev na umetnostnih področjih : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za učitelje umetnostnih predmetov, Ljubljana, 16. 9. 2013
ID
Juriševič, Mojca
(
Avtor
),
ID
Frelih, Črtomir
(
Avtor
),
ID
Geršak, Vesna
(
Avtor
),
ID
Majaron, Edi
(
Avtor
),
ID
Sicherl Kafol, Barbara
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2006/
Galerija slik
Izvleček
Ustvarjalni učenec potrebuje izjemno ustvarjalnega učitelja, ki je pripravljen upoštevati vse omenjene dejavnike pri načrtovanju pouka. Motivirajoči avtonomni učitelj pri delu z nadarjeni učenci spreminja ali razvija vsebino povezanih predmetov, samostojno povezuje in vsebinam “konstruira” smisel, izbere način poučevanja (metode, oblike dela, učna sredstva, strategija načrtovanja učnih korakov, zasnove problemov in nalog in pristopi k povezovanju vsebin različnih predmetov). Približa način dela željam, sposobnostim, osebnostnim lastnostim in potrebam učencev, ne vsiljuje lastnih vrednot in pogledov, omogoča svobodno umetniško izražanje. Je moderator učnega procesa in spodbuja motivacijo za umetniško izražanje. Zna se osredotočiti na posameznega učenca in spodbuja njegov osebnostni razvoj ter usposablja za vseživljenjsko učenje. Usmerja ga k samostojnemu raziskovanju, k odkrivanju lastnih strategij za reševanje, v vedoželjnost in sprejemanje drugačnosti, v medpodročno in medpredmetno povezovanje vsebin, k usvajanju novih znanj na osnovi izkušenj, k uporabi raznolikih oblikovalnih in miselnih strategij, dejavnosti, procesov in postopkov in k navezovanju problemsko zasnovanih nalog ter na dejavno udejstvovanje na različnih umetnostnih področjih v kulturnem življenju domačega in širšega okolja.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
nadarjeni
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/RUL-68382
DOI:
978-961-253-111-9
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1901
Število prenosov:
160
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
gifted
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj