Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Katja Udir Mišič:
Vloga marketinškega spleta mest v procesu identifikacije prebivalcev z mestom in njihova zavezanost do kraja bivanja
Urška Tuškej Lovšin:
Identifikacije potrošnika z blagovnimi znamkami in njihov vpliv na nakupne odločitve
MSc theses (67)
Neža Kopač:
Impulzivno nakupno vedenje porabnikov
Živa Švagelj:
Posameznikovo vrednotenje tržnih znamk
Tina Pulko:
Visoko avtonomni timi in njihova uspešnost
Tjaša Jazbinšek:
Zadovoljstvo s socialno oporo in samoobdarovanje
Tanja Ivandič:
Dejavniki lojalnosti mobilnemu operaterju
Urška Podjed:
Vpliv zaupanja in stroškov zamenjave banke na zavezanost potrošnika
Erika Benčec:
Spirala molka in ugled podjetja
Petra Štefanič:
Vpliv prednostnega tematiziranja v poslovnih novicah na korporativni ugled podjetij v Sloveniji
Karmen Fugger:
Medijska substitucija v slovenskem oglaševalskem prostoru
Nataša Vetmić:
Odločitev za storitev shranjevanja matičnih celic ob rojstvu otroka
Vanja Žižmond:
Parasocialni odnosi in prenos pomena z medijskih osebnosti na tržne znamke
Helena Belovič:
Vpliv zadovoljstva, identifikacije in vpletenosti na intenco nakupa izdelkov modnih blagovnih znamk
Katja Bevc:
Zadovoljstvo odjemalcev storitvenega podjetja v odvisnosti z zaznano kakovostjo storitve
Julija Lojen:
Dejavniki lojalnosti potrošnikov tržni znamki
Polona Žučko:
Izbrane posledice aktivnosti za promocijo zdravja na delovnem mestu
Neža Hrovat:
Privlačnost delodajalca – razlike med generacijama X in Y
Andreja Podlogar:
Komercialne priloge časopisne hiše Dnevnik, zaton ali pomanjkanje kakovostnih vsebin?
Tadeja Vaupotič:
Odnos milenijcev do oglaševanja
Teja Šulin:
Vloga in pomen zelenih oznak pri potrošnikih
Ana Pisar:
Načini vključevanja potrošnikov v nove medije podjetij
Jernej Lasič:
Fotografija v oglasih v slovenskih ženskih publikacijah med letoma 1900 in 1960
Katja Pečar:
Okvirjanje in ugled slovenskih podjetij
Ana Obreza:
Proces potrošnikovega odločanja na področju turističnih zavarovanj
Valentina Kočevar:
Motivi posameznikov za spremljanje vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
Katarina Nahtigal:
Vpliv benigne zavisti na navzoče stranke pri letalskih programih zvestobe
Alja Samec:
Upravljanje podobe tržne znamke športnega kluba za namen grajenja lojalnosti navijačev
Dunja Bibianko Marovt:
Uporaba spletnega družbenega omrežja Facebook
Aleksandra Mravinec:
Vpliv delovnega staža, postopkovne pravičnosti in komunikacijske klime na organizacijsko identifikacijo in zadovoljstvo na delovnem mestu
Lucija Mak Uhan:
Interno komuniciranje v UKC Ljubljana
Pina Javernik:
Motivacija za širjenje elektronskih govoric od ust do ust
Anja Petrovčič:
Organizacijska zavezanost kot posledica družbene odgovornosti podjetij
Lena Balantič:
Zadovoljstvo in zavezanost zaposlenih v podjetju z notranjim lastništvom
Andreja Kočar:
Vpliv osebne zaupljivosti in domačnosti na zaupanje medijem v spletni skupnosti
Mateja Vohar:
Pomen in vloga družbenih medijev v okviru digitalne marketinške strategije
Urša Telič Miler:
Vključenost teorije o lastnostih vodje pri selekciji vodij v izbranih slovenskih organizacijah
Patricija Barić:
Prenova blagovne znamke
Maja Žnidar:
Vpliv zaznane zmede potrošnikov na sprejemanje nakupne odločitve
Neža Nemec:
Vpliv izbranih dejavnikov na lojalnost ponudniku finančnih storitev
Edina Zejnić:
Marketinška usmerjenost slovenskih malih in srednje velikih podjetij
Samanta Kerčmar:
Raba umetne inteligence kot inovativen marketinški pristop slovenskih podjetij
Elvira Košele:
Klicni centri in njihovo upravljanje
Nina Pirnat Vuković:
Vpliv internega komuniciranja in vodenja na zavzetost zaposlenih
Tilen Naraks:
Zaznava veleplakatov med simulirano vožnjo
Špela Zupanc:
Generiranje spletnih govoric na TripAdvisorju – vpliv izbranih dejavnikov
Meta Galjot:
Vpliv izbranih dejavnikov imidža na lojalnost lekarnam
Zala Glavič:
Menjava generacije pri upravljanju podjetja: primer znamke s tradicijo
Dunja Kristan:
Vpliv audio in vizualnih elementov v video oglasih na pozornost in čustva
Milena Prša:
Zvestoba blagovnim znamkam motociklov: mit ali resničnost?
Blaž Ulaga:
Zadovoljstvo z internim komuniciranjem v korporaciji Petrol d. d., Ljubljana – Vpliv starosti zaposlenega, všečnosti in intenzivnosti spremljanja virov internega komuniciranja
Anja Kralj:
Vpliv izbranih dejavnikov na nakup in pripravljenost plačati več za ekološko certificirano hrano
Maruša Kokol:
Odnos slovenskih milenijcev do Facebook oglasov
Bor Bevc:
Samostigmatizacija kadilcev
Marija Tarbuk:
Skepticizem do oglaševanja
Jasna Kofol:
Razvoj modela za merjenje ugleda javnih komunalnih podjetij v Sloveniji
Nika Grašič:
Vpliv posameznikovega zadovoljstva na delovnem mestu na njegovo delovno uspešnost
Ana Marija Mustafai:
Identifikacija in zadovoljstvo članov strokovnih in poklicnih organizacij: primer Zdravniške zbornice Slovenije
Zala Paternoster:
Odzivi porabnikov na aktivizem korporacijskih znamk
Estera Premk:
Moč vplivnežev na stališče do blagovne znamke in nakupno namero
Nina Dajčer:
Učinkovitost racionalnih in emocionalnih oglaševalskih nagovorov
Maša Čarni:
Politična korektnost in njen vpliv na samocenzuro in kreativnost snovalcev oglasov
Aida Mešić:
Priložnosti uporabe družbenih omrežij v službah za odnose z javnostmi slovenskih zdravstvenih ustanov
Monika Jesenko:
Vpliv internega marketinga na zaposlene
Lucija Nataša Marinček:
Podkast kot kanal korporativnega komuniciranja
Andreja Thaler:
Sejmi kot orodje vzpostavljanja in utrjevanja marketinških odnosov na medorganizacijskih trgih
Luka Mejač:
Vpliv izbranih dejavnikov na zadovoljstvo in lojalnost porabnikov športnih storitev
Lana Klemenčič:
Znamčenje mest: Novo mesto skozi prizmo različnih identitet
Janez Snoj:
Krizno komuniciranje v pandemiji covida-19: študija primera Vrtca Sončni žarek
BSc theses (199)
Katja Podergajs:
Vloga opremljenosti prodajnega mesta v tržno komunikacijskem procesu
Tina Vilfan:
Vloga interneta pri integriranem tržnem komuniciranju podjetja
Urša Šparovec:
Marketing športnega plezanja v Sloveniji
Erika Zupančič:
Tržni uspeh podjetja kot posledica spremembe organizacijske identitete
Urška Bahor:
Vpliv timskega dela na organizacijsko identifikacijo
Jana Kostrić:
"Balkanska kultura" v Sloveniji po 1991
Bojan Molj:
Vpliv sistema referenčnih cen na tržni delež zdravil
Andreja Lužar:
Sponzoriranje kot orodje za doseganje prepoznavnosti podjetja
Mateja Dominko:
Marketing športa 6. Evropsko prvenstvo v rokometu za moške EURO 2004
Judita Peterlin:
Strategija vključevanja, motiviranja in ohranjanja prostovoljcev v neprofitnih organizacijah
Nina Gaspari:
Ustanovitev agencije za direktni marketing in njen pomen za slovenski trg
Katarina Dalla Valle:
Širjenje tržnih znamk
Danela Šarčević:
Krizno upravljanje in krizno komuniciranje
Vanja Novak:
Tržna znamka in vloga interne javnosti pri upravljanju z njo
Anja Ristovič:
Marketinška memetika - nov pristop k pozicioniranju
Nina Malec:
Strategija razlikovanja na trgu vina s poudarkom na geografsKem poreklu
Janja Šuler:
Panožna in korporativna identiteta na primeru panoge letalskih prevoznikov
Marjeta Dimnik:
Govorice v procesu tržnega komuniciranja
Nataša Sernc:
Vpliv imidža države in imidža izdelkov na nakupno intenco potrošnikov
Biljana Šimić:
Trženje zdravil brez recepta preko interneta
Marko Vrbič:
Zeleni marketing
Mitja Mavsar:
Internetizacija tržne znamke
Jana Suklan:
Razširjenost entrocentrizma in odnos do države izvora med potrošniki v Sloveniji
Urška Jelen:
Dogodek kot element tržnega spleta, primer Microsoftove NT konference 2005
Jaka Oman:
Vpliv pravne regulative na značilnosti geografskih trgov generičnih zdravil
Nace Tomc:
Oblikovanje imidža turističnih destinacij z razglednicami
Janja Kosec:
Brezplačna telefonska številka 080 kot tržnokomunikacijsko orodje
Pina Javernik:
Vloga govoric v integralnem tržnem komuniciranju
Špela Rajh:
Analiza poslovnega modela hitre mode - primer Zara
Irena Čotar:
Marketinška naravnanost hitro rastočih slovenskih podjetij
Sara Gawish:
Film kot orodje promocije izdelkov in storitev
Katarina Simonič:
Trženje vin malih vinogradnikov
Valerija Kuhar:
Oprema prodajnih mest na podlagi znane parfumske blagovne znamke
Gašper Maruša:
Vpliv zaznanega zunanjega ugleda in skladnosti med posameznikom in organizacijo na korporacijsko identifikacijo
Špela Strasser:
Marketing zimskega športnega objekta - nordijskega centra
Tadej Lazar:
Uvajanje nove frašizne tržne znamke
Maja Tomc:
Problematika merjenja učinkov sponzoriranja
Hana Kovič:
Izkustvena tržna znamka in njen prodajni prostor
Petra Recko:
Vpliv embalaže na nakupne preference otrok
Ana Jamnik:
Učinkovitost cenovnih promocij
Kristina Škrlj:
Vpliv občutka ekvivalentne menjave v delovnem okolju na zadovoljstvo in zavezanost zaposlenih
Sebastian Kočar:
Negativni učinki organizacijske identifikacije
Nina Svetličič:
Odzivi potrošnikov na družbeno odgovorna dejanja podjetij
Gordana Kisilak:
Razmerje med korporacijskim in produktnim nivojem komuniciranja znotraj komunikacijskega sistema podjetja
Doris Krivić:
Zeleni marketing v turizmu
Tina Turšič:
Naklonjenost potrošnikov mobilnemu marketingu
Nika Furlan:
Vloga svetlobe pri opremi prodajnih mest
Ajda Jurkas:
Značilnosti in posebnosti integriranega tržnega komuniciranja v pivovarski industriji
Danica Starič:
Ravnotežje med standardizacijo in adaptacijo v mednarodnem marketingu
Maša Habjan:
Analiza tržnega komuniciranja v športnem društvu
Barbara Zobavnik:
Vstopanje slovenskih podjetij na tuje trge
Erika Benčec:
Znamčenje znotraj podjetja
Petra Štefanič:
Odnos potrošnikov do marketinga in marketinškega komuniciranja
Petra Verhovec:
Analiza posameznih motivov za prihod na skupinsko vadbo
Saša Vidmar:
Vloga prodajnega osebja pri trženju zavarovalnih storitev
Neža Nemec:
Motivi odločanja za trgovske znamke
Špela Zajc:
Vpliv imidža slovenskih smučišč na odločanje potrošnika
Karmen Fugger:
E-marketing v slovenskih multinacionalkah
Sandra Njegovan:
Identifikacija z blagovnimi znamkami
Urška Tuškej Lovšin:
Identifikacija potrošnika s tržno znamko
Jure Pogačar:
Vpliv korporativnega imidža in ugleda na zvestobo komitenta banki
Tanja Ivandič:
Vpliv zaznanega zunanjega ugleda na organizacijsko identifikacijo
Urška Tuškej Lovšin:
Uporaba analize omrežja asociacij pri merjenju korporativnega ugleda
Ivana Naceva:
Marketinška usmerjenost muzejev
Linda Madarasi:
Korporativna kredibilnost
Mojca Lamut:
Skepticizem potrošnikov do družbeno odgovornih podjetij
Maruša Vasle:
Vpliv imidža na nakupno odločanje potrošnikov
Katja Pečar:
Pomen zaupanja pri potrošnji storitev
Nina Lenček:
Znamčenje in analiza razvoja turistične destinacije
Ana Obreza:
Vpliv usklajenosti komunicirane in zaznane identitete blagovne znamke na lojalnost blagovni znamki
Tjaša Petrovič:
Interno znamčenje, korporacijska identifikacija in interna uspešnost znamke
Nika Gazvoda:
Potrošnikovo soustvarjanje blagovne znamke s pomočjo spletnih družbenih medijev
Bojana Babajić:
Globalna standardizacija in lokalna adaptacija na primeru blagovne znamke Inneov ter uvajanja na slovenski in hrvaški trg
Maruša Slavec:
Upravljanje s korporativno identiteto na medorganizacijskem trgu
Gregor Rozina:
Zaznana kakovost storitev na primeru letalske družbe
Nina Pirnat:
Kategorije in prepletanje organizacijskih identifikacij v majhnem podjetju
Tine Lugarič:
Razvoj blagovne znamke za mlade
Mojca Skrt:
Dejavniki imidža prodajnega prostora
Uroš Djinovski:
Strokovni sejem kot orodje trženja pri prodoru na tuje trge za majhna in srednje velika podjetja ter vloga državne pomoči
Rajka Lunić:
Pomembnost dimenzij korporativnega ugleda med slovenskimi potrošniki
Tanja Strnad:
Vpliv kakovosti storitev na ugled podjetja
Tjaša Spes:
Povezava med ugledom, zadovoljstvom in zaupanjem na primeru Policije
Andreja Barbarič:
Upravljanje skupnosti tržnih znamk
Meta Retar:
Krizno komuniciranje
Nina Merše:
Vpliv kakovosti izdelka na ugled podjetja
Anja Lipar:
Odzivnost podjetij na spletu
Tjaša Novak:
Mit moškega telesa v oglaševanju
Anja Arhar:
Vpliv vpletenosti na zvestobo blagovni znamki
Sibila Mesarič:
Dejavniki organizacijske zavezanosti zaposlenih
Anja Rus:
Vpliv imidža države na ugled podjetja in nakupne odločitve potrošnikov
Uršula Vrtačnik:
Problematika lojalnosti potrošnikov
Milena Prša:
Ovire vstopanja na tuje trge
Nataša Vetmić:
Vpliv ugleda na nakupno vedenje
Teja Šulin:
Vizualne metafore v korporacijskem oglaševanju
Urška Jakša:
Želeno pozicioniranje izbranih slovenskih blagovnih znamk široke potrošnje na trgih nekdanje Jugoslavije
Lida Bajrič:
Povezanost ugleda trgovine na drobno z nakupno intenco in lojalnostjo potrošnikov
Jana Dobrijevič:
Vpliv skladnosti med posameznikom in organizacijo na organizacijsko zavezanost, zadovoljstvo z življenjem in mentalno zdravje
Maja Rekajne:
Facebook kot orodje promocije fakultet
Monika Jerič:
Vpliv imidža in cene na nakupno intenco
Nataša Pelko:
Evidenca gentrifikacije
Nina Zajc:
Dejavniki lojalnosti pri izbiri fitnes centra
Patricija Barić:
Vpliv etičnega znamčenja in kakovosti ponudbe na ugled podjetja
Teja Bremec:
Skladnost med zaznano in želeno identiteto organizacije
Maja Žnidar:
Vpliv zaznanega prestiža in edinstvenosti znamke na identifikacijo s tržno znamko
Zala Glavič:
Vpliv ekoloških oznak na potrošnikovo pripravljenost plačati več
Tomi Kresevič:
Analiza sovražnika na propagandnih plakatih v času NDH
Polona Levpušček:
Vpliv naklonjenosti slovenskih potrošnikov domačim izdelkom na nakupno intenco
Sabina Levar:
Identifikacija potrošnikov z blagovnimi znamkami mobilnih telefonov
Eva Stopar:
Vpliv logotipa na imidž podjetja
Maja Vižintin:
Vpliv imidža na zaupanje: primer nepremičninskih agencij
Uroš Kramberger:
Načini vključevanja porabnikov v komunikacije z znamko na spletnem družbenem omrežju Instagram
Kristina Zidar:
Dejavniki vpliva na zadovoljstvo potrošnika pri nakupih modnih izdelkov v spletnih trgovinah
Adelaida Fras:
Skepticizem do mesnih nadomestkov
Lana Špiler:
Intenca nakupa lokalno pridelane hrane
Živa Šivavec:
Vpliv korporativnega ugleda podjetja in zadovoljstva potrošnika na lojalnost potrošnika
Sanja Subić:
Zaznava vizualnih metafor v oglaševanju
Blaž Končan:
Uporaba telefona za prodajo na medorganizacijskem trgu
Sara Grmek:
Vpliv všečnosti korporacijskega oglaševanja na korporacijski imidž blagovne znamke
Nikolaj Fišer:
Vpliv zvočnega znamčenja na percepcijo tržne znamke
Nina Grujičić:
Identifikacija potrošnika z blagovno znamko
Lea Arnaut:
Vpliv vizualne podobe trgovine na lojalnost tržni znamki
Iva Meršnik:
Vključevanje ESG dejavnikov v marketinško komuniciranje
Maruša Smolič:
Zaupanje v dobrodelne organizacije
Mojca Legiša:
Komuniciranje družbene odgovornosti živilskih trgovcev
Maja Mežan:
Vpliv potrošniškega etnocentrizma in starosti v odnosu do globalnih blagovnih znamk
Lina Antolič:
Vpliv skladnosti imidža znamke in potrošnikove samopodobe na nakupno intenco, primer pametnih telefonov
Dunja Kristan:
Vpliv vizualnih stimulov v oglasnih sporočilih
Klemen Šefer:
Pomen zaupanja pri marketingu finančnih institucij
Maša Nabernik:
Vpliv družbene odgovornosti na zavezanost trgovcu na drobno
Anita Robar:
Odnos med zaznanim zunanjim ugledom in organizacijsko zavezanostjo
Nina Štritof:
Vizualna metafora v oglaševanju
Teja Erzetič:
Uporabnikovo odločanje za nakup ekološko pridelanih vin
Tilen Naraks:
Strukturna kompleksnost mobilnih aplikacij in njen vpliv pri hevrističnem procesiranju odločitev pri uporabnikih
Katarina Keše:
Vpliv ugleda na zaupanje: primer institucije Nacionalni inštitut za javno zdravje
Mateja Žvokelj:
Vpliv ISO standarda 9001 na spremembe v organizaciji
Klas Berlič:
Tržno komuniciranje kandidata na volitvah
Katja Grubar:
Teorija razširjenega sebstva in njen vpliv na lastnike malih podjetij
Katja Goričan:
Analiza oglasov, primerjava med kvantitativno raziskavo in elektroencefalografijo
Nika Savnik:
Marketing zagonskih podjetij
Manja Prašnički:
Skepticizem do Volkswagna
Neža Gerden:
Uporaba družbenih medijev pri načrtovanju potovanj
Lucija Kavčič:
Zaznava vizualnih metafor v oglasih pri potrošnikih
Julija Lojen:
Vpliv vrednot tržnih znamk na identifikacijo potrošnikov z njimi
Mojca Henigman:
Dejavniki potrošnje dostopno luksuznih izdelkov
Božidar Jovanović:
Kulinarični turizem in značilnosti sodobnega gurmana
Maruška Najger:
Spremljanje uspešnosti digitalnega marketinga na primeru banke
Maja Jesenko:
Enotna podoba slovenskih športnikov
Petra Pogorelc:
Motivi posameznikov za potovanje in pomen osebja v turističnih agencijah
Darja Rožič:
Marketinška naravnanost malih podjetij
Nika Logar:
Vloga oblikovanja in upravljanja z oblikovanjem pri razvoju izdelkov
Gregor Štern:
Koristi uvajanja marketinškega informacijskega sistema v marketinški oddelek v podjetju
Rebekka Stavec:
Motivi za nakup prestižnih znamk
Matjaž Smole:
Ustvarjanje zdravih navad s pomočjo pametnih ur
Helena Češek:
Motivi in liminalnost zaposlenih prek zasebne agencije za zaposlovanje
Lučka Pirih:
Pospeševanje prodaje in vpliv cene na povpraševanje
Samo Pečovnik:
Raba družbenega omrežja Facebook v bančnem marketingu
Kaja Petrovič:
Zaznava sodelovanja med podjetjem in znanimi modnimi oblikovalci
Ines Usar:
Značilnosti zelenega potrošnika
Živa Bele:
Odnos porabnikov do personaliziranih sporočil v slovenskih marketinških praksah
Nika Polanič:
Zaznava promocijskih vsebin vplivnežev na Instagramu
Bor Klemenc Mencin:
Propaganda 3.0
Andreja Thaler:
Vpliv referenčnih skupin na identifikacijo potrošnikov z blagovno znamko (na primeru mladih)
Tadeja Vaupotič:
Vpliv ugleda na intenco obiska primer
Špela Pristov:
Vpliv družbene odgovornosti podjetja na njegov ugled
Alin Franjkovič:
Odnos in uporaba blagovnih znamk pri mladih
Kaja Rupnik:
Vpliv zaznane kompetentnosti in družbene odgovornosti na potrošnikovo zaupanje podjetjem na slovenskem trgu
Nika Grašič:
Vpliv komunikacijske klime na zavezanost v kontekstu milenijcev
Lučka Ščurek:
Vpliv oglaševanja na obiskanost dogodkov
Nina Uršič:
Vizualne metafore v modnem oglaševanju
Nika Perovšek:
Uporaba znanih oseb v slovenskem oglaševanju
Estera Premk:
Vpliv zaupanja korporativne znamke na zaupanje v ekološko trgovsko blagovno znamko
Valentina Mušič:
Tipologija objav in vpletenost uporabnikov: primer Facebook skupine Ljubim kozmetiko
Tim Breznik:
Vpliv vizualne podobe na imidž blagovne znamke
Ana Senica:
Odnos milenijcev do oglaševanja v Sloveniji
Patrizia Cresso:
Zaznava družbene odgovornosti in ugleda podjetij s strani trajnostno naravnanih posameznikov
Aleksandra Grozde:
Vpliv internega znamčenja na zavzetost zaposlenih
Rahela Merhar:
Potovalni blogi kot izraz zaznane podobe destinacije in njihova uporaba v marketinške namene na primeru mesta Ljubljana
Katarina Vinter:
Skepticizem potrošnikov do ekoloških oznak na prehrambnih izdelkih
Jan Jamšek:
Vpliv ugleda na zaupanje blagovni znamki pri milenijcih
Jelena Radić:
Statusna Potrošnja in Generacija Y
Vita Kričej:
Odziv potrošnikov na uporabo živali v oglasih
Ana Marija Mustafai:
Vpliv začasnega čakanja na delo na zavzetost, identifikacijo in zadovoljstvo z življenjem zaposlenih
Nina Simonovič:
Golota v oglasih v luči etike
Anja Petrovčič:
Marketinške prakse v uredništvu
Maruša Blatnik, Jelena Burnik:
Analiza sovražnika v vizualnih propagandnih materialih NOB
Nika Kadunc:
Pripravljenost plačati več za ekološko pridelano hrano
Živa Remec:
Intenca nakupa lokalno pridelane hrane
Pia Župan Muck:
Motivacijski dejavniki za izogib nakupu izdelkom hitre mode
Aleja Repinc:
Vpliv izbranih dejavnikov na skepticizem do komuniciranja družbene odgovornosti podjetij
Tim Čuček:
Vpliv izbranih dejavnikov na potrošnikovo intenco zamenjave blagovne znamke pametnega telefona
Katja Lenarčič:
Intenca nakupa lokalno pridelanih živil
Anja Baškovč:
Osebno znamčenje profesionalnih plesalcev
Neža Šimenc:
Vpliv internega komuniciranja na organizacijsko identifikacijo
Manja Novak:
Zaznava družbene odgovornosti s strani potrošnikov in njen vpliv na lojalnost potrošnikov na primeru bank v Sloveniji
Anja Stolnik:
Zunanjost je pomembna: vpliv estetsko všečne embalaže na nakupne odločitve potrošnikov
Nika Štrbenc:
Pristnost vplivnežev na družbenem omrežju TikTok
Neža Lešek:
Mnenjski voditelji kot posredniki v procesu vzpostavljanja zaupanja potrošnika do blagovne znamke
Luka Gratej:
Storitveni marketing v gorskem kolesarstvu na primeru občine Radlje ob Dravi
Lea Plut:
Politična participacija mladih: vpliv imidža strank in posameznikove družbene participacije na udeležbo na volitvah
Other documents (12)
Klement Podnar, Urša Golob:
Od krize in analize identitete odnosov z javnostmi do raziskovalnega polja upravljanja s korporativno identiteto
Klement Podnar, Miro Kline:
Teoretski okvir korporativnega komuniciranja
Klement Podnar, Urša Golob:
Socialna ekonomija in družbena odgovornost
Klement Podnar:
Psihološka resničnost korporacijske identitete
CSR Communication Conference 2011
CSR Communication Conference 2013
Klement Podnar:
Perceived external prestige, organizational identification and organizational commitment
C. B. M. van Riel:
Vključevanje menedžerjev strateških poslovnih enot v odločanje o strategiji korporativne znamke
Lynne Eagle, Philip J. Kitchen, Jacinta Hawkins, Lawrence Craig Rose, Klement Podnar:
Peklenski hrup ob prepovedi izdelkov
Urša Golob, Klement Podnar, Vesna Žabkar:
Sustainability communication
Urša Golob, Klement Podnar, Franzisca Weder:
Reimagining the sustainable consumer
Andrea Fusco, Ciaran MacDonncha, Laura Capranica, Chloé Barat, Laurence Blondel, Mojca Doupona, Viktorija Pečnikar Oblak, Andrej Pišl, Klement Podnar, Nataša Verk:
Dual career in the workplace