Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (2)

  1. Katja Udir Mišič: Vloga marketinškega spleta mest v procesu identifikacije prebivalcev z mestom in njihova zavezanost do kraja bivanja
  2. Urška Tuškej Lovšin: Identifikacije potrošnika z blagovnimi znamkami in njihov vpliv na nakupne odločitve

MSc theses (64)

  1. Neža Kopač: Impulzivno nakupno vedenje porabnikov
  2. Živa Švagelj: Posameznikovo vrednotenje tržnih znamk
  3. Tina Pulko: Visoko avtonomni timi in njihova uspešnost
  4. Tjaša Jazbinšek: Zadovoljstvo s socialno oporo in samoobdarovanje
  5. Tanja Ivandič: Dejavniki lojalnosti mobilnemu operaterju
  6. Urška Podjed: Vpliv zaupanja in stroškov zamenjave banke na zavezanost potrošnika
  7. Erika Benčec: Spirala molka in ugled podjetja
  8. Petra Štefanič: Vpliv prednostnega tematiziranja v poslovnih novicah na korporativni ugled podjetij v Sloveniji
  9. Karmen Fugger: Medijska substitucija v slovenskem oglaševalskem prostoru
  10. Nataša Vetmić: Odločitev za storitev shranjevanja matičnih celic ob rojstvu otroka
  11. Vanja Žižmond: Parasocialni odnosi in prenos pomena z medijskih osebnosti na tržne znamke
  12. Helena Belovič: Vpliv zadovoljstva, identifikacije in vpletenosti na intenco nakupa izdelkov modnih blagovnih znamk
  13. Katja Bevc: Zadovoljstvo odjemalcev storitvenega podjetja v odvisnosti z zaznano kakovostjo storitve
  14. Julija Lojen: Dejavniki lojalnosti potrošnikov tržni znamki
  15. Polona Žučko: Izbrane posledice aktivnosti za promocijo zdravja na delovnem mestu
  16. Neža Hrovat: Privlačnost delodajalca – razlike med generacijama X in Y
  17. Andreja Podlogar: Komercialne priloge časopisne hiše Dnevnik, zaton ali pomanjkanje kakovostnih vsebin?
  18. Tadeja Vaupotič: Odnos milenijcev do oglaševanja
  19. Teja Šulin: Vloga in pomen zelenih oznak pri potrošnikih
  20. Ana Pisar: Načini vključevanja potrošnikov v nove medije podjetij
  21. Jernej Lasič: Fotografija v oglasih v slovenskih ženskih publikacijah med letoma 1900 in 1960
  22. Katja Pečar: Okvirjanje in ugled slovenskih podjetij
  23. Ana Obreza: Proces potrošnikovega odločanja na področju turističnih zavarovanj
  24. Valentina Kočevar: Motivi posameznikov za spremljanje vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
  25. Katarina Nahtigal: Vpliv benigne zavisti na navzoče stranke pri letalskih programih zvestobe
  26. Alja Samec: Upravljanje podobe tržne znamke športnega kluba za namen grajenja lojalnosti navijačev
  27. Dunja Bibianko Marovt: Uporaba spletnega družbenega omrežja Facebook
  28. Aleksandra Mravinec: Vpliv delovnega staža, postopkovne pravičnosti in komunikacijske klime na organizacijsko identifikacijo in zadovoljstvo na delovnem mestu
  29. Lucija Mak Uhan: Interno komuniciranje v UKC Ljubljana
  30. Pina Javernik: Motivacija za širjenje elektronskih govoric od ust do ust
  31. Anja Petrovčič: Organizacijska zavezanost kot posledica družbene odgovornosti podjetij
  32. Lena Balantič: Zadovoljstvo in zavezanost zaposlenih v podjetju z notranjim lastništvom
  33. Andreja Kočar: Vpliv osebne zaupljivosti in domačnosti na zaupanje medijem v spletni skupnosti
  34. Mateja Vohar: Pomen in vloga družbenih medijev v okviru digitalne marketinške strategije
  35. Urša Telič Miler: Vključenost teorije o lastnostih vodje pri selekciji vodij v izbranih slovenskih organizacijah
  36. Patricija Barić: Prenova blagovne znamke
  37. Maja Žnidar: Vpliv zaznane zmede potrošnikov na sprejemanje nakupne odločitve
  38. Neža Nemec: Vpliv izbranih dejavnikov na lojalnost ponudniku finančnih storitev
  39. Edina Zejnić: Marketinška usmerjenost slovenskih malih in srednje velikih podjetij
  40. Samanta Kerčmar: Raba umetne inteligence kot inovativen marketinški pristop slovenskih podjetij
  41. Elvira Košele: Klicni centri in njihovo upravljanje
  42. Nina Pirnat Vuković: Vpliv internega komuniciranja in vodenja na zavzetost zaposlenih
  43. Tilen Naraks: Zaznava veleplakatov med simulirano vožnjo
  44. Špela Zupanc: Generiranje spletnih govoric na TripAdvisorju – vpliv izbranih dejavnikov
  45. Meta Galjot: Vpliv izbranih dejavnikov imidža na lojalnost lekarnam
  46. Zala Glavič: Menjava generacije pri upravljanju podjetja: primer znamke s tradicijo
  47. Dunja Kristan: Vpliv audio in vizualnih elementov v video oglasih na pozornost in čustva
  48. Milena Prša: Zvestoba blagovnim znamkam motociklov: mit ali resničnost?
  49. Blaž Ulaga: Zadovoljstvo z internim komuniciranjem v korporaciji Petrol d. d., Ljubljana – Vpliv starosti zaposlenega, všečnosti in intenzivnosti spremljanja virov internega komuniciranja
  50. Anja Kralj: Vpliv izbranih dejavnikov na nakup in pripravljenost plačati več za ekološko certificirano hrano
  51. Maruša Kokol: Odnos slovenskih milenijcev do Facebook oglasov
  52. Bor Bevc: Samostigmatizacija kadilcev
  53. Marija Tarbuk: Skepticizem do oglaševanja
  54. Jasna Kofol: Razvoj modela za merjenje ugleda javnih komunalnih podjetij v Sloveniji
  55. Nika Grašič: Vpliv posameznikovega zadovoljstva na delovnem mestu na njegovo delovno uspešnost
  56. Ana Marija Mustafai: Identifikacija in zadovoljstvo članov strokovnih in poklicnih organizacij: primer Zdravniške zbornice Slovenije
  57. Zala Paternoster: Odzivi porabnikov na aktivizem korporacijskih znamk
  58. Estera Premk: Moč vplivnežev na stališče do blagovne znamke in nakupno namero
  59. Nina Dajčer: Učinkovitost racionalnih in emocionalnih oglaševalskih nagovorov
  60. Maša Čarni: Politična korektnost in njen vpliv na samocenzuro in kreativnost snovalcev oglasov
  61. Aida Mešić: Priložnosti uporabe družbenih omrežij v službah za odnose z javnostmi slovenskih zdravstvenih ustanov
  62. Monika Jesenko: Vpliv internega marketinga na zaposlene
  63. Lucija Nataša Marinček: Podkast kot kanal korporativnega komuniciranja
  64. Andreja Thaler: Sejmi kot orodje vzpostavljanja in utrjevanja marketinških odnosov na medorganizacijskih trgih

BSc theses (197)

  1. Katja Podergajs: Vloga opremljenosti prodajnega mesta v tržno komunikacijskem procesu
  2. Tina Vilfan: Vloga interneta pri integriranem tržnem komuniciranju podjetja
  3. Urša Šparovec: Marketing športnega plezanja v Sloveniji
  4. Erika Zupančič: Tržni uspeh podjetja kot posledica spremembe organizacijske identitete
  5. Urška Bahor: Vpliv timskega dela na organizacijsko identifikacijo
  6. Jana Kostrić: "Balkanska kultura" v Sloveniji po 1991
  7. Bojan Molj: Vpliv sistema referenčnih cen na tržni delež zdravil
  8. Andreja Lužar: Sponzoriranje kot orodje za doseganje prepoznavnosti podjetja
  9. Mateja Dominko: Marketing športa 6. Evropsko prvenstvo v rokometu za moške EURO 2004
  10. Judita Peterlin: Strategija vključevanja, motiviranja in ohranjanja prostovoljcev v neprofitnih organizacijah
  11. Nina Gaspari: Ustanovitev agencije za direktni marketing in njen pomen za slovenski trg
  12. Katarina Dalla Valle: Širjenje tržnih znamk
  13. Danela Šarčević: Krizno upravljanje in krizno komuniciranje
  14. Vanja Novak: Tržna znamka in vloga interne javnosti pri upravljanju z njo
  15. Anja Ristovič: Marketinška memetika - nov pristop k pozicioniranju
  16. Nina Malec: Strategija razlikovanja na trgu vina s poudarkom na geografsKem poreklu
  17. Janja Šuler: Panožna in korporativna identiteta na primeru panoge letalskih prevoznikov
  18. Marjeta Dimnik: Govorice v procesu tržnega komuniciranja
  19. Nataša Sernc: Vpliv imidža države in imidža izdelkov na nakupno intenco potrošnikov
  20. Biljana Šimić: Trženje zdravil brez recepta preko interneta
  21. Marko Vrbič: Zeleni marketing
  22. Mitja Mavsar: Internetizacija tržne znamke
  23. Jana Suklan: Razširjenost entrocentrizma in odnos do države izvora med potrošniki v Sloveniji
  24. Urška Jelen: Dogodek kot element tržnega spleta, primer Microsoftove NT konference 2005
  25. Jaka Oman: Vpliv pravne regulative na značilnosti geografskih trgov generičnih zdravil
  26. Nace Tomc: Oblikovanje imidža turističnih destinacij z razglednicami
  27. Janja Kosec: Brezplačna telefonska številka 080 kot tržnokomunikacijsko orodje
  28. Pina Javernik: Vloga govoric v integralnem tržnem komuniciranju
  29. Špela Rajh: Analiza poslovnega modela hitre mode - primer Zara
  30. Irena Čotar: Marketinška naravnanost hitro rastočih slovenskih podjetij
  31. Sara Gawish: Film kot orodje promocije izdelkov in storitev
  32. Katarina Simonič: Trženje vin malih vinogradnikov
  33. Valerija Kuhar: Oprema prodajnih mest na podlagi znane parfumske blagovne znamke
  34. Gašper Maruša: Vpliv zaznanega zunanjega ugleda in skladnosti med posameznikom in organizacijo na korporacijsko identifikacijo
  35. Špela Strasser: Marketing zimskega športnega objekta - nordijskega centra
  36. Tadej Lazar: Uvajanje nove frašizne tržne znamke
  37. Maja Tomc: Problematika merjenja učinkov sponzoriranja
  38. Hana Kovič: Izkustvena tržna znamka in njen prodajni prostor
  39. Petra Recko: Vpliv embalaže na nakupne preference otrok
  40. Ana Jamnik: Učinkovitost cenovnih promocij
  41. Kristina Škrlj: Vpliv občutka ekvivalentne menjave v delovnem okolju na zadovoljstvo in zavezanost zaposlenih
  42. Sebastian Kočar: Negativni učinki organizacijske identifikacije
  43. Nina Svetličič: Odzivi potrošnikov na družbeno odgovorna dejanja podjetij
  44. Gordana Kisilak: Razmerje med korporacijskim in produktnim nivojem komuniciranja znotraj komunikacijskega sistema podjetja
  45. Doris Krivić: Zeleni marketing v turizmu
  46. Tina Turšič: Naklonjenost potrošnikov mobilnemu marketingu
  47. Nika Furlan: Vloga svetlobe pri opremi prodajnih mest
  48. Ajda Jurkas: Značilnosti in posebnosti integriranega tržnega komuniciranja v pivovarski industriji
  49. Danica Starič: Ravnotežje med standardizacijo in adaptacijo v mednarodnem marketingu
  50. Maša Habjan: Analiza tržnega komuniciranja v športnem društvu
  51. Barbara Zobavnik: Vstopanje slovenskih podjetij na tuje trge
  52. Erika Benčec: Znamčenje znotraj podjetja
  53. Petra Štefanič: Odnos potrošnikov do marketinga in marketinškega komuniciranja
  54. Petra Verhovec: Analiza posameznih motivov za prihod na skupinsko vadbo
  55. Saša Vidmar: Vloga prodajnega osebja pri trženju zavarovalnih storitev
  56. Neža Nemec: Motivi odločanja za trgovske znamke
  57. Špela Zajc: Vpliv imidža slovenskih smučišč na odločanje potrošnika
  58. Karmen Fugger: E-marketing v slovenskih multinacionalkah
  59. Sandra Njegovan: Identifikacija z blagovnimi znamkami
  60. Urška Tuškej Lovšin: Identifikacija potrošnika s tržno znamko
  61. Jure Pogačar: Vpliv korporativnega imidža in ugleda na zvestobo komitenta banki
  62. Tanja Ivandič: Vpliv zaznanega zunanjega ugleda na organizacijsko identifikacijo
  63. Urška Tuškej Lovšin: Uporaba analize omrežja asociacij pri merjenju korporativnega ugleda
  64. Ivana Naceva: Marketinška usmerjenost muzejev
  65. Linda Madarasi: Korporativna kredibilnost
  66. Mojca Lamut: Skepticizem potrošnikov do družbeno odgovornih podjetij
  67. Maruša Vasle: Vpliv imidža na nakupno odločanje potrošnikov
  68. Katja Pečar: Pomen zaupanja pri potrošnji storitev
  69. Nina Lenček: Znamčenje in analiza razvoja turistične destinacije
  70. Ana Obreza: Vpliv usklajenosti komunicirane in zaznane identitete blagovne znamke na lojalnost blagovni znamki
  71. Tjaša Petrovič: Interno znamčenje, korporacijska identifikacija in interna uspešnost znamke
  72. Nika Gazvoda: Potrošnikovo soustvarjanje blagovne znamke s pomočjo spletnih družbenih medijev
  73. Bojana Babajić: Globalna standardizacija in lokalna adaptacija na primeru blagovne znamke Inneov ter uvajanja na slovenski in hrvaški trg
  74. Maruša Slavec: Upravljanje s korporativno identiteto na medorganizacijskem trgu
  75. Gregor Rozina: Zaznana kakovost storitev na primeru letalske družbe
  76. Nina Pirnat: Kategorije in prepletanje organizacijskih identifikacij v majhnem podjetju
  77. Tine Lugarič: Razvoj blagovne znamke za mlade
  78. Mojca Skrt: Dejavniki imidža prodajnega prostora
  79. Uroš Djinovski: Strokovni sejem kot orodje trženja pri prodoru na tuje trge za majhna in srednje velika podjetja ter vloga državne pomoči
  80. Rajka Lunić: Pomembnost dimenzij korporativnega ugleda med slovenskimi potrošniki
  81. Tanja Strnad: Vpliv kakovosti storitev na ugled podjetja
  82. Tjaša Spes: Povezava med ugledom, zadovoljstvom in zaupanjem na primeru Policije
  83. Andreja Barbarič: Upravljanje skupnosti tržnih znamk
  84. Meta Retar: Krizno komuniciranje
  85. Nina Merše: Vpliv kakovosti izdelka na ugled podjetja
  86. Anja Lipar: Odzivnost podjetij na spletu
  87. Tjaša Novak: Mit moškega telesa v oglaševanju
  88. Anja Arhar: Vpliv vpletenosti na zvestobo blagovni znamki
  89. Sibila Mesarič: Dejavniki organizacijske zavezanosti zaposlenih
  90. Anja Rus: Vpliv imidža države na ugled podjetja in nakupne odločitve potrošnikov
  91. Uršula Vrtačnik: Problematika lojalnosti potrošnikov
  92. Milena Prša: Ovire vstopanja na tuje trge
  93. Nataša Vetmić: Vpliv ugleda na nakupno vedenje
  94. Teja Šulin: Vizualne metafore v korporacijskem oglaševanju
  95. Urška Jakša: Želeno pozicioniranje izbranih slovenskih blagovnih znamk široke potrošnje na trgih nekdanje Jugoslavije
  96. Lida Bajrič: Povezanost ugleda trgovine na drobno z nakupno intenco in lojalnostjo potrošnikov
  97. Jana Dobrijevič: Vpliv skladnosti med posameznikom in organizacijo na organizacijsko zavezanost, zadovoljstvo z življenjem in mentalno zdravje
  98. Maja Rekajne: Facebook kot orodje promocije fakultet
  99. Monika Jerič: Vpliv imidža in cene na nakupno intenco
  100. Nataša Pelko: Evidenca gentrifikacije
  101. Nina Zajc: Dejavniki lojalnosti pri izbiri fitnes centra
  102. Patricija Barić: Vpliv etičnega znamčenja in kakovosti ponudbe na ugled podjetja
  103. Teja Bremec: Skladnost med zaznano in želeno identiteto organizacije
  104. Maja Žnidar: Vpliv zaznanega prestiža in edinstvenosti znamke na identifikacijo s tržno znamko
  105. Zala Glavič: Vpliv ekoloških oznak na potrošnikovo pripravljenost plačati več
  106. Tomi Kresevič: Analiza sovražnika na propagandnih plakatih v času NDH
  107. Polona Levpušček: Vpliv naklonjenosti slovenskih potrošnikov domačim izdelkom na nakupno intenco
  108. Sabina Levar: Identifikacija potrošnikov z blagovnimi znamkami mobilnih telefonov
  109. Eva Stopar: Vpliv logotipa na imidž podjetja
  110. Maja Vižintin: Vpliv imidža na zaupanje: primer nepremičninskih agencij
  111. Uroš Kramberger: Načini vključevanja porabnikov v komunikacije z znamko na spletnem družbenem omrežju Instagram
  112. Kristina Zidar: Dejavniki vpliva na zadovoljstvo potrošnika pri nakupih modnih izdelkov v spletnih trgovinah
  113. Adelaida Fras: Skepticizem do mesnih nadomestkov
  114. Lana Špiler: Intenca nakupa lokalno pridelane hrane
  115. Živa Šivavec: Vpliv korporativnega ugleda podjetja in zadovoljstva potrošnika na lojalnost potrošnika
  116. Sanja Subić: Zaznava vizualnih metafor v oglaševanju
  117. Blaž Končan: Uporaba telefona za prodajo na medorganizacijskem trgu
  118. Sara Grmek: Vpliv všečnosti korporacijskega oglaševanja na korporacijski imidž blagovne znamke
  119. Nikolaj Fišer: Vpliv zvočnega znamčenja na percepcijo tržne znamke
  120. Nina Grujičić: Identifikacija potrošnika z blagovno znamko
  121. Lea Arnaut: Vpliv vizualne podobe trgovine na lojalnost tržni znamki
  122. Maruša Smolič: Zaupanje v dobrodelne organizacije
  123. Mojca Legiša: Komuniciranje družbene odgovornosti živilskih trgovcev
  124. Maja Mežan: Vpliv potrošniškega etnocentrizma in starosti v odnosu do globalnih blagovnih znamk
  125. Lina Antolič: Vpliv skladnosti imidža znamke in potrošnikove samopodobe na nakupno intenco, primer pametnih telefonov
  126. Dunja Kristan: Vpliv vizualnih stimulov v oglasnih sporočilih
  127. Klemen Šefer: Pomen zaupanja pri marketingu finančnih institucij
  128. Maša Nabernik: Vpliv družbene odgovornosti na zavezanost trgovcu na drobno
  129. Anita Robar: Odnos med zaznanim zunanjim ugledom in organizacijsko zavezanostjo
  130. Nina Štritof: Vizualna metafora v oglaševanju
  131. Teja Erzetič: Uporabnikovo odločanje za nakup ekološko pridelanih vin
  132. Tilen Naraks: Strukturna kompleksnost mobilnih aplikacij in njen vpliv pri hevrističnem procesiranju odločitev pri uporabnikih
  133. Katarina Keše: Vpliv ugleda na zaupanje: primer institucije Nacionalni inštitut za javno zdravje
  134. Mateja Žvokelj: Vpliv ISO standarda 9001 na spremembe v organizaciji
  135. Klas Berlič: Tržno komuniciranje kandidata na volitvah
  136. Katja Grubar: Teorija razširjenega sebstva in njen vpliv na lastnike malih podjetij
  137. Katja Goričan: Analiza oglasov, primerjava med kvantitativno raziskavo in elektroencefalografijo
  138. Nika Savnik: Marketing zagonskih podjetij
  139. Manja Prašnički: Skepticizem do Volkswagna
  140. Neža Gerden: Uporaba družbenih medijev pri načrtovanju potovanj
  141. Lucija Kavčič: Zaznava vizualnih metafor v oglasih pri potrošnikih
  142. Julija Lojen: Vpliv vrednot tržnih znamk na identifikacijo potrošnikov z njimi
  143. Mojca Henigman: Dejavniki potrošnje dostopno luksuznih izdelkov
  144. Božidar Jovanović: Kulinarični turizem in značilnosti sodobnega gurmana
  145. Maruška Najger: Spremljanje uspešnosti digitalnega marketinga na primeru banke
  146. Maja Jesenko: Enotna podoba slovenskih športnikov
  147. Petra Pogorelc: Motivi posameznikov za potovanje in pomen osebja v turističnih agencijah
  148. Darja Rožič: Marketinška naravnanost malih podjetij
  149. Nika Logar: Vloga oblikovanja in upravljanja z oblikovanjem pri razvoju izdelkov
  150. Gregor Štern: Koristi uvajanja marketinškega informacijskega sistema v marketinški oddelek v podjetju
  151. Rebekka Stavec: Motivi za nakup prestižnih znamk
  152. Matjaž Smole: Ustvarjanje zdravih navad s pomočjo pametnih ur
  153. Helena Češek: Motivi in liminalnost zaposlenih prek zasebne agencije za zaposlovanje
  154. Lučka Pirih: Pospeševanje prodaje in vpliv cene na povpraševanje
  155. Samo Pečovnik: Raba družbenega omrežja Facebook v bančnem marketingu
  156. Kaja Petrovič: Zaznava sodelovanja med podjetjem in znanimi modnimi oblikovalci
  157. Ines Usar: Značilnosti zelenega potrošnika
  158. Živa Bele: Odnos porabnikov do personaliziranih sporočil v slovenskih marketinških praksah
  159. Nika Polanič: Zaznava promocijskih vsebin vplivnežev na Instagramu
  160. Bor Klemenc Mencin: Propaganda 3.0
  161. Andreja Thaler: Vpliv referenčnih skupin na identifikacijo potrošnikov z blagovno znamko (na primeru mladih)
  162. Tadeja Vaupotič: Vpliv ugleda na intenco obiska primer
  163. Špela Pristov: Vpliv družbene odgovornosti podjetja na njegov ugled
  164. Alin Franjkovič: Odnos in uporaba blagovnih znamk pri mladih
  165. Kaja Rupnik: Vpliv zaznane kompetentnosti in družbene odgovornosti na potrošnikovo zaupanje podjetjem na slovenskem trgu
  166. Nika Grašič: Vpliv komunikacijske klime na zavezanost v kontekstu milenijcev
  167. Lučka Ščurek: Vpliv oglaševanja na obiskanost dogodkov
  168. Nina Uršič: Vizualne metafore v modnem oglaševanju
  169. Nika Perovšek: Uporaba znanih oseb v slovenskem oglaševanju
  170. Estera Premk: Vpliv zaupanja korporativne znamke na zaupanje v ekološko trgovsko blagovno znamko
  171. Valentina Mušič: Tipologija objav in vpletenost uporabnikov: primer Facebook skupine Ljubim kozmetiko
  172. Tim Breznik: Vpliv vizualne podobe na imidž blagovne znamke
  173. Ana Senica: Odnos milenijcev do oglaševanja v Sloveniji
  174. Patrizia Cresso: Zaznava družbene odgovornosti in ugleda podjetij s strani trajnostno naravnanih posameznikov
  175. Aleksandra Grozde: Vpliv internega znamčenja na zavzetost zaposlenih
  176. Rahela Merhar: Potovalni blogi kot izraz zaznane podobe destinacije in njihova uporaba v marketinške namene na primeru mesta Ljubljana
  177. Katarina Vinter: Skepticizem potrošnikov do ekoloških oznak na prehrambnih izdelkih
  178. Jan Jamšek: Vpliv ugleda na zaupanje blagovni znamki pri milenijcih
  179. Jelena Radić: Statusna Potrošnja in Generacija Y
  180. Vita Kričej: Odziv potrošnikov na uporabo živali v oglasih
  181. Ana Marija Mustafai: Vpliv začasnega čakanja na delo na zavzetost, identifikacijo in zadovoljstvo z življenjem zaposlenih
  182. Nina Simonovič: Golota v oglasih v luči etike
  183. Anja Petrovčič: Marketinške prakse v uredništvu
  184. Maruša Blatnik, Jelena Burnik: Analiza sovražnika v vizualnih propagandnih materialih NOB
  185. Iva Meršnik: Vključevanje ESG dejavnikov v marketinško komuniciranje
  186. Nika Kadunc: Pripravljenost plačati več za ekološko pridelano hrano
  187. Živa Remec: Intenca nakupa lokalno pridelane hrane
  188. Pia Župan Muck: Motivacijski dejavniki za izogib nakupu izdelkom hitre mode
  189. Aleja Repinc: Vpliv izbranih dejavnikov na skepticizem do komuniciranja družbene odgovornosti podjetij
  190. Tim Čuček: Vpliv izbranih dejavnikov na potrošnikovo intenco zamenjave blagovne znamke pametnega telefona
  191. Katja Lenarčič: Intenca nakupa lokalno pridelanih živil
  192. Anja Baškovč: Osebno znamčenje profesionalnih plesalcev
  193. Neža Šimenc: Vpliv internega komuniciranja na organizacijsko identifikacijo
  194. Manja Novak: Zaznava družbene odgovornosti s strani potrošnikov in njen vpliv na lojalnost potrošnikov na primeru bank v Sloveniji
  195. Anja Stolnik: Zunanjost je pomembna: vpliv estetsko všečne embalaže na nakupne odločitve potrošnikov
  196. Nika Štrbenc: Pristnost vplivnežev na družbenem omrežju TikTok
  197. Neža Lešek: Mnenjski voditelji kot posredniki v procesu vzpostavljanja zaupanja potrošnika do blagovne znamke

Other documents (11)

  1. Klement Podnar, Urša Golob: Od krize in analize identitete odnosov z javnostmi do raziskovalnega polja upravljanja s korporativno identiteto
  2. Klement Podnar, Miro Kline: Teoretski okvir korporativnega komuniciranja
  3. Klement Podnar, Urša Golob: Socialna ekonomija in družbena odgovornost
  4. Klement Podnar: Psihološka resničnost korporacijske identitete
  5. CSR Communication Conference 2011
  6. CSR Communication Conference 2013
  7. Klement Podnar: Perceived external prestige, organizational identification and organizational commitment
  8. C. B. M. van Riel: Vključevanje menedžerjev strateških poslovnih enot v odločanje o strategiji korporativne znamke
  9. Lynne Eagle, Philip J. Kitchen, Jacinta Hawkins, Lawrence Craig Rose, Klement Podnar: Peklenski hrup ob prepovedi izdelkov
  10. Urša Golob, Klement Podnar, Vesna Žabkar: Sustainability communication
  11. Urša Golob, Klement Podnar, Franzisca Weder: Reimagining the sustainable consumer