izpis_h1_title_alt

Menjava generacije pri upravljanju podjetja: primer znamke s tradicijo
ID Glavič, Zala (Author), ID Podnar, Klement (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (720,80 KB)
MD5: 79609E3E9A70621F04D3868AC6394D76

Abstract
Družinska podjetja predstavljajo najpomembnejšo obliko podjetij po vsem svetu, znatno prispevajo k svetovnemu gospodarstvu v smislu ustvarjanja delovnih mest, bruto nacionalnega proizvoda in postajajo najdominantnejše oblike poslovanja podjetij v razvitih in razvijajočih se ekonomijah, kjer odigrajo ključno ekonomsko in socialno vlogo. Družinska podjetja so neizogibno povezana s prenosom nasledstva, zato sem v magistrskem delu s pomočjo študije primera in poglobljenih polstrukturiranih intervjujev skušala izzive in priložnosti prenosa nasledstva pri znamki s tradicijo razumeti skozi teoretski okvir. Ugotovila sem, da je to dolgotrajen proces, ki ga je treba pravočasno načrtovati, naslednike pa od otroštva vzgajati v tem duhu, jim med odraščanjem privzgojiti družinske vrednote in ponotranjiti dediščino korporacijske znamke, da jo bodo znali živeti, spoštovati in negovati tudi vnaprej. Trenj, problemov, izzivov skorajda ni mogoče preprečiti, zato je komunikacija med vrstniki in negovanje odnosov ključnega pomena.

Language:Slovenian
Keywords:Ključne besede: družinska podjetja, nasledstvo v družinskih podjetjih, znamke s tradicijo, znamčenje, prenos nasledstva.
Work type:Master's thesis/paper
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Year:2018
PID:20.500.12556/RUL-104812 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:35980381 This link opens in a new window
Publication date in RUL:12.10.2018
Views:1718
Downloads:289
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Succession in family governance: an example of a heritage brand
Abstract:
Since family businesses are inevitably linked with the succession, I have tried to understand the challenges and opportunities of succession of a brand with a heritage, through a case study and in-depth semi informed interviews. I have found that this is a lengthy process that needs to be planned in advance, potential successor must be raised in this spirit from the young age, must adopt family values and internalize the heritage of the corporate brand. Then they will be able to live, respect and nurture the heritage and the brand furthermore. Friction, problems, challenges can hardly be prevented, communication between siblings and nurturing family relationships is the key.

Keywords:Key words: family firm, succession in family firms, brands with heritage, heritage branding, family governance.

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back