Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Katja Udir Mišič:
Vloga marketinškega spleta mest v procesu identifikacije prebivalcev z mestom in njihova zavezanost do kraja bivanja
Urška Tuškej Lovšin:
Identifikacije potrošnika z blagovnimi znamkami in njihov vpliv na nakupne odločitve
Magistrska dela (67)
Neža Kopač:
Impulzivno nakupno vedenje porabnikov
Živa Švagelj:
Posameznikovo vrednotenje tržnih znamk
Tina Pulko:
Visoko avtonomni timi in njihova uspešnost
Tjaša Jazbinšek:
Zadovoljstvo s socialno oporo in samoobdarovanje
Tanja Ivandič:
Dejavniki lojalnosti mobilnemu operaterju
Urška Podjed:
Vpliv zaupanja in stroškov zamenjave banke na zavezanost potrošnika
Erika Benčec:
Spirala molka in ugled podjetja
Petra Štefanič:
Vpliv prednostnega tematiziranja v poslovnih novicah na korporativni ugled podjetij v Sloveniji
Karmen Fugger:
Medijska substitucija v slovenskem oglaševalskem prostoru
Nataša Vetmić:
Odločitev za storitev shranjevanja matičnih celic ob rojstvu otroka
Vanja Žižmond:
Parasocialni odnosi in prenos pomena z medijskih osebnosti na tržne znamke
Helena Belovič:
Vpliv zadovoljstva, identifikacije in vpletenosti na intenco nakupa izdelkov modnih blagovnih znamk
Katja Bevc:
Zadovoljstvo odjemalcev storitvenega podjetja v odvisnosti z zaznano kakovostjo storitve
Julija Lojen:
Dejavniki lojalnosti potrošnikov tržni znamki
Polona Žučko:
Izbrane posledice aktivnosti za promocijo zdravja na delovnem mestu
Neža Hrovat:
Privlačnost delodajalca – razlike med generacijama X in Y
Andreja Podlogar:
Komercialne priloge časopisne hiše Dnevnik, zaton ali pomanjkanje kakovostnih vsebin?
Tadeja Vaupotič:
Odnos milenijcev do oglaševanja
Teja Šulin:
Vloga in pomen zelenih oznak pri potrošnikih
Ana Pisar:
Načini vključevanja potrošnikov v nove medije podjetij
Jernej Lasič:
Fotografija v oglasih v slovenskih ženskih publikacijah med letoma 1900 in 1960
Katja Pečar:
Okvirjanje in ugled slovenskih podjetij
Ana Obreza:
Proces potrošnikovega odločanja na področju turističnih zavarovanj
Valentina Kočevar:
Motivi posameznikov za spremljanje vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
Katarina Nahtigal:
Vpliv benigne zavisti na navzoče stranke pri letalskih programih zvestobe
Alja Samec:
Upravljanje podobe tržne znamke športnega kluba za namen grajenja lojalnosti navijačev
Dunja Bibianko Marovt:
Uporaba spletnega družbenega omrežja Facebook
Aleksandra Mravinec:
Vpliv delovnega staža, postopkovne pravičnosti in komunikacijske klime na organizacijsko identifikacijo in zadovoljstvo na delovnem mestu
Lucija Mak Uhan:
Interno komuniciranje v UKC Ljubljana
Pina Javernik:
Motivacija za širjenje elektronskih govoric od ust do ust
Anja Petrovčič:
Organizacijska zavezanost kot posledica družbene odgovornosti podjetij
Lena Balantič:
Zadovoljstvo in zavezanost zaposlenih v podjetju z notranjim lastništvom
Andreja Kočar:
Vpliv osebne zaupljivosti in domačnosti na zaupanje medijem v spletni skupnosti
Mateja Vohar:
Pomen in vloga družbenih medijev v okviru digitalne marketinške strategije
Urša Telič Miler:
Vključenost teorije o lastnostih vodje pri selekciji vodij v izbranih slovenskih organizacijah
Patricija Barić:
Prenova blagovne znamke
Maja Žnidar:
Vpliv zaznane zmede potrošnikov na sprejemanje nakupne odločitve
Neža Nemec:
Vpliv izbranih dejavnikov na lojalnost ponudniku finančnih storitev
Edina Zejnić:
Marketinška usmerjenost slovenskih malih in srednje velikih podjetij
Samanta Kerčmar:
Raba umetne inteligence kot inovativen marketinški pristop slovenskih podjetij
Elvira Košele:
Klicni centri in njihovo upravljanje
Nina Pirnat Vuković:
Vpliv internega komuniciranja in vodenja na zavzetost zaposlenih
Tilen Naraks:
Zaznava veleplakatov med simulirano vožnjo
Špela Zupanc:
Generiranje spletnih govoric na TripAdvisorju – vpliv izbranih dejavnikov
Meta Galjot:
Vpliv izbranih dejavnikov imidža na lojalnost lekarnam
Zala Glavič:
Menjava generacije pri upravljanju podjetja: primer znamke s tradicijo
Dunja Kristan:
Vpliv audio in vizualnih elementov v video oglasih na pozornost in čustva
Milena Prša:
Zvestoba blagovnim znamkam motociklov: mit ali resničnost?
Blaž Ulaga:
Zadovoljstvo z internim komuniciranjem v korporaciji Petrol d. d., Ljubljana – Vpliv starosti zaposlenega, všečnosti in intenzivnosti spremljanja virov internega komuniciranja
Anja Kralj:
Vpliv izbranih dejavnikov na nakup in pripravljenost plačati več za ekološko certificirano hrano
Maruša Kokol:
Odnos slovenskih milenijcev do Facebook oglasov
Bor Bevc:
Samostigmatizacija kadilcev
Marija Tarbuk:
Skepticizem do oglaševanja
Jasna Kofol:
Razvoj modela za merjenje ugleda javnih komunalnih podjetij v Sloveniji
Nika Grašič:
Vpliv posameznikovega zadovoljstva na delovnem mestu na njegovo delovno uspešnost
Ana Marija Mustafai:
Identifikacija in zadovoljstvo članov strokovnih in poklicnih organizacij: primer Zdravniške zbornice Slovenije
Zala Paternoster:
Odzivi porabnikov na aktivizem korporacijskih znamk
Estera Premk:
Moč vplivnežev na stališče do blagovne znamke in nakupno namero
Nina Dajčer:
Učinkovitost racionalnih in emocionalnih oglaševalskih nagovorov
Maša Čarni:
Politična korektnost in njen vpliv na samocenzuro in kreativnost snovalcev oglasov
Aida Mešić:
Priložnosti uporabe družbenih omrežij v službah za odnose z javnostmi slovenskih zdravstvenih ustanov
Monika Jesenko:
Vpliv internega marketinga na zaposlene
Lucija Nataša Marinček:
Podkast kot kanal korporativnega komuniciranja
Andreja Thaler:
Sejmi kot orodje vzpostavljanja in utrjevanja marketinških odnosov na medorganizacijskih trgih
Luka Mejač:
Vpliv izbranih dejavnikov na zadovoljstvo in lojalnost porabnikov športnih storitev
Lana Klemenčič:
Znamčenje mest: Novo mesto skozi prizmo različnih identitet
Janez Snoj:
Krizno komuniciranje v pandemiji covida-19: študija primera Vrtca Sončni žarek
Diplomska dela (199)
Katja Podergajs:
Vloga opremljenosti prodajnega mesta v tržno komunikacijskem procesu
Tina Vilfan:
Vloga interneta pri integriranem tržnem komuniciranju podjetja
Urša Šparovec:
Marketing športnega plezanja v Sloveniji
Erika Zupančič:
Tržni uspeh podjetja kot posledica spremembe organizacijske identitete
Urška Bahor:
Vpliv timskega dela na organizacijsko identifikacijo
Jana Kostrić:
"Balkanska kultura" v Sloveniji po 1991
Bojan Molj:
Vpliv sistema referenčnih cen na tržni delež zdravil
Andreja Lužar:
Sponzoriranje kot orodje za doseganje prepoznavnosti podjetja
Mateja Dominko:
Marketing športa 6. Evropsko prvenstvo v rokometu za moške EURO 2004
Judita Peterlin:
Strategija vključevanja, motiviranja in ohranjanja prostovoljcev v neprofitnih organizacijah
Nina Gaspari:
Ustanovitev agencije za direktni marketing in njen pomen za slovenski trg
Katarina Dalla Valle:
Širjenje tržnih znamk
Danela Šarčević:
Krizno upravljanje in krizno komuniciranje
Vanja Novak:
Tržna znamka in vloga interne javnosti pri upravljanju z njo
Anja Ristovič:
Marketinška memetika - nov pristop k pozicioniranju
Nina Malec:
Strategija razlikovanja na trgu vina s poudarkom na geografsKem poreklu
Janja Šuler:
Panožna in korporativna identiteta na primeru panoge letalskih prevoznikov
Marjeta Dimnik:
Govorice v procesu tržnega komuniciranja
Nataša Sernc:
Vpliv imidža države in imidža izdelkov na nakupno intenco potrošnikov
Biljana Šimić:
Trženje zdravil brez recepta preko interneta
Marko Vrbič:
Zeleni marketing
Mitja Mavsar:
Internetizacija tržne znamke
Jana Suklan:
Razširjenost entrocentrizma in odnos do države izvora med potrošniki v Sloveniji
Urška Jelen:
Dogodek kot element tržnega spleta, primer Microsoftove NT konference 2005
Jaka Oman:
Vpliv pravne regulative na značilnosti geografskih trgov generičnih zdravil
Nace Tomc:
Oblikovanje imidža turističnih destinacij z razglednicami
Janja Kosec:
Brezplačna telefonska številka 080 kot tržnokomunikacijsko orodje
Pina Javernik:
Vloga govoric v integralnem tržnem komuniciranju
Špela Rajh:
Analiza poslovnega modela hitre mode - primer Zara
Irena Čotar:
Marketinška naravnanost hitro rastočih slovenskih podjetij
Sara Gawish:
Film kot orodje promocije izdelkov in storitev
Katarina Simonič:
Trženje vin malih vinogradnikov
Valerija Kuhar:
Oprema prodajnih mest na podlagi znane parfumske blagovne znamke
Gašper Maruša:
Vpliv zaznanega zunanjega ugleda in skladnosti med posameznikom in organizacijo na korporacijsko identifikacijo
Špela Strasser:
Marketing zimskega športnega objekta - nordijskega centra
Tadej Lazar:
Uvajanje nove frašizne tržne znamke
Maja Tomc:
Problematika merjenja učinkov sponzoriranja
Hana Kovič:
Izkustvena tržna znamka in njen prodajni prostor
Petra Recko:
Vpliv embalaže na nakupne preference otrok
Ana Jamnik:
Učinkovitost cenovnih promocij
Kristina Škrlj:
Vpliv občutka ekvivalentne menjave v delovnem okolju na zadovoljstvo in zavezanost zaposlenih
Sebastian Kočar:
Negativni učinki organizacijske identifikacije
Nina Svetličič:
Odzivi potrošnikov na družbeno odgovorna dejanja podjetij
Gordana Kisilak:
Razmerje med korporacijskim in produktnim nivojem komuniciranja znotraj komunikacijskega sistema podjetja
Doris Krivić:
Zeleni marketing v turizmu
Tina Turšič:
Naklonjenost potrošnikov mobilnemu marketingu
Nika Furlan:
Vloga svetlobe pri opremi prodajnih mest
Ajda Jurkas:
Značilnosti in posebnosti integriranega tržnega komuniciranja v pivovarski industriji
Danica Starič:
Ravnotežje med standardizacijo in adaptacijo v mednarodnem marketingu
Maša Habjan:
Analiza tržnega komuniciranja v športnem društvu
Barbara Zobavnik:
Vstopanje slovenskih podjetij na tuje trge
Erika Benčec:
Znamčenje znotraj podjetja
Petra Štefanič:
Odnos potrošnikov do marketinga in marketinškega komuniciranja
Petra Verhovec:
Analiza posameznih motivov za prihod na skupinsko vadbo
Saša Vidmar:
Vloga prodajnega osebja pri trženju zavarovalnih storitev
Neža Nemec:
Motivi odločanja za trgovske znamke
Špela Zajc:
Vpliv imidža slovenskih smučišč na odločanje potrošnika
Karmen Fugger:
E-marketing v slovenskih multinacionalkah
Sandra Njegovan:
Identifikacija z blagovnimi znamkami
Urška Tuškej Lovšin:
Identifikacija potrošnika s tržno znamko
Jure Pogačar:
Vpliv korporativnega imidža in ugleda na zvestobo komitenta banki
Tanja Ivandič:
Vpliv zaznanega zunanjega ugleda na organizacijsko identifikacijo
Urška Tuškej Lovšin:
Uporaba analize omrežja asociacij pri merjenju korporativnega ugleda
Ivana Naceva:
Marketinška usmerjenost muzejev
Linda Madarasi:
Korporativna kredibilnost
Mojca Lamut:
Skepticizem potrošnikov do družbeno odgovornih podjetij
Maruša Vasle:
Vpliv imidža na nakupno odločanje potrošnikov
Katja Pečar:
Pomen zaupanja pri potrošnji storitev
Nina Lenček:
Znamčenje in analiza razvoja turistične destinacije
Ana Obreza:
Vpliv usklajenosti komunicirane in zaznane identitete blagovne znamke na lojalnost blagovni znamki
Tjaša Petrovič:
Interno znamčenje, korporacijska identifikacija in interna uspešnost znamke
Nika Gazvoda:
Potrošnikovo soustvarjanje blagovne znamke s pomočjo spletnih družbenih medijev
Bojana Babajić:
Globalna standardizacija in lokalna adaptacija na primeru blagovne znamke Inneov ter uvajanja na slovenski in hrvaški trg
Maruša Slavec:
Upravljanje s korporativno identiteto na medorganizacijskem trgu
Gregor Rozina:
Zaznana kakovost storitev na primeru letalske družbe
Nina Pirnat:
Kategorije in prepletanje organizacijskih identifikacij v majhnem podjetju
Tine Lugarič:
Razvoj blagovne znamke za mlade
Mojca Skrt:
Dejavniki imidža prodajnega prostora
Uroš Djinovski:
Strokovni sejem kot orodje trženja pri prodoru na tuje trge za majhna in srednje velika podjetja ter vloga državne pomoči
Rajka Lunić:
Pomembnost dimenzij korporativnega ugleda med slovenskimi potrošniki
Tanja Strnad:
Vpliv kakovosti storitev na ugled podjetja
Tjaša Spes:
Povezava med ugledom, zadovoljstvom in zaupanjem na primeru Policije
Andreja Barbarič:
Upravljanje skupnosti tržnih znamk
Meta Retar:
Krizno komuniciranje
Nina Merše:
Vpliv kakovosti izdelka na ugled podjetja
Anja Lipar:
Odzivnost podjetij na spletu
Tjaša Novak:
Mit moškega telesa v oglaševanju
Anja Arhar:
Vpliv vpletenosti na zvestobo blagovni znamki
Sibila Mesarič:
Dejavniki organizacijske zavezanosti zaposlenih
Anja Rus:
Vpliv imidža države na ugled podjetja in nakupne odločitve potrošnikov
Uršula Vrtačnik:
Problematika lojalnosti potrošnikov
Milena Prša:
Ovire vstopanja na tuje trge
Nataša Vetmić:
Vpliv ugleda na nakupno vedenje
Teja Šulin:
Vizualne metafore v korporacijskem oglaševanju
Urška Jakša:
Želeno pozicioniranje izbranih slovenskih blagovnih znamk široke potrošnje na trgih nekdanje Jugoslavije
Lida Bajrič:
Povezanost ugleda trgovine na drobno z nakupno intenco in lojalnostjo potrošnikov
Jana Dobrijevič:
Vpliv skladnosti med posameznikom in organizacijo na organizacijsko zavezanost, zadovoljstvo z življenjem in mentalno zdravje
Maja Rekajne:
Facebook kot orodje promocije fakultet
Monika Jerič:
Vpliv imidža in cene na nakupno intenco
Nataša Pelko:
Evidenca gentrifikacije
Nina Zajc:
Dejavniki lojalnosti pri izbiri fitnes centra
Patricija Barić:
Vpliv etičnega znamčenja in kakovosti ponudbe na ugled podjetja
Teja Bremec:
Skladnost med zaznano in želeno identiteto organizacije
Maja Žnidar:
Vpliv zaznanega prestiža in edinstvenosti znamke na identifikacijo s tržno znamko
Zala Glavič:
Vpliv ekoloških oznak na potrošnikovo pripravljenost plačati več
Tomi Kresevič:
Analiza sovražnika na propagandnih plakatih v času NDH
Polona Levpušček:
Vpliv naklonjenosti slovenskih potrošnikov domačim izdelkom na nakupno intenco
Sabina Levar:
Identifikacija potrošnikov z blagovnimi znamkami mobilnih telefonov
Eva Stopar:
Vpliv logotipa na imidž podjetja
Maja Vižintin:
Vpliv imidža na zaupanje: primer nepremičninskih agencij
Uroš Kramberger:
Načini vključevanja porabnikov v komunikacije z znamko na spletnem družbenem omrežju Instagram
Kristina Zidar:
Dejavniki vpliva na zadovoljstvo potrošnika pri nakupih modnih izdelkov v spletnih trgovinah
Adelaida Fras:
Skepticizem do mesnih nadomestkov
Lana Špiler:
Intenca nakupa lokalno pridelane hrane
Živa Šivavec:
Vpliv korporativnega ugleda podjetja in zadovoljstva potrošnika na lojalnost potrošnika
Sanja Subić:
Zaznava vizualnih metafor v oglaševanju
Blaž Končan:
Uporaba telefona za prodajo na medorganizacijskem trgu
Sara Grmek:
Vpliv všečnosti korporacijskega oglaševanja na korporacijski imidž blagovne znamke
Nikolaj Fišer:
Vpliv zvočnega znamčenja na percepcijo tržne znamke
Nina Grujičić:
Identifikacija potrošnika z blagovno znamko
Lea Arnaut:
Vpliv vizualne podobe trgovine na lojalnost tržni znamki
Iva Meršnik:
Vključevanje ESG dejavnikov v marketinško komuniciranje
Maruša Smolič:
Zaupanje v dobrodelne organizacije
Mojca Legiša:
Komuniciranje družbene odgovornosti živilskih trgovcev
Maja Mežan:
Vpliv potrošniškega etnocentrizma in starosti v odnosu do globalnih blagovnih znamk
Lina Antolič:
Vpliv skladnosti imidža znamke in potrošnikove samopodobe na nakupno intenco, primer pametnih telefonov
Dunja Kristan:
Vpliv vizualnih stimulov v oglasnih sporočilih
Klemen Šefer:
Pomen zaupanja pri marketingu finančnih institucij
Maša Nabernik:
Vpliv družbene odgovornosti na zavezanost trgovcu na drobno
Anita Robar:
Odnos med zaznanim zunanjim ugledom in organizacijsko zavezanostjo
Nina Štritof:
Vizualna metafora v oglaševanju
Teja Erzetič:
Uporabnikovo odločanje za nakup ekološko pridelanih vin
Tilen Naraks:
Strukturna kompleksnost mobilnih aplikacij in njen vpliv pri hevrističnem procesiranju odločitev pri uporabnikih
Katarina Keše:
Vpliv ugleda na zaupanje: primer institucije Nacionalni inštitut za javno zdravje
Mateja Žvokelj:
Vpliv ISO standarda 9001 na spremembe v organizaciji
Klas Berlič:
Tržno komuniciranje kandidata na volitvah
Katja Grubar:
Teorija razširjenega sebstva in njen vpliv na lastnike malih podjetij
Katja Goričan:
Analiza oglasov, primerjava med kvantitativno raziskavo in elektroencefalografijo
Nika Savnik:
Marketing zagonskih podjetij
Manja Prašnički:
Skepticizem do Volkswagna
Neža Gerden:
Uporaba družbenih medijev pri načrtovanju potovanj
Lucija Kavčič:
Zaznava vizualnih metafor v oglasih pri potrošnikih
Julija Lojen:
Vpliv vrednot tržnih znamk na identifikacijo potrošnikov z njimi
Mojca Henigman:
Dejavniki potrošnje dostopno luksuznih izdelkov
Božidar Jovanović:
Kulinarični turizem in značilnosti sodobnega gurmana
Maruška Najger:
Spremljanje uspešnosti digitalnega marketinga na primeru banke
Maja Jesenko:
Enotna podoba slovenskih športnikov
Petra Pogorelc:
Motivi posameznikov za potovanje in pomen osebja v turističnih agencijah
Darja Rožič:
Marketinška naravnanost malih podjetij
Nika Logar:
Vloga oblikovanja in upravljanja z oblikovanjem pri razvoju izdelkov
Gregor Štern:
Koristi uvajanja marketinškega informacijskega sistema v marketinški oddelek v podjetju
Rebekka Stavec:
Motivi za nakup prestižnih znamk
Matjaž Smole:
Ustvarjanje zdravih navad s pomočjo pametnih ur
Helena Češek:
Motivi in liminalnost zaposlenih prek zasebne agencije za zaposlovanje
Lučka Pirih:
Pospeševanje prodaje in vpliv cene na povpraševanje
Samo Pečovnik:
Raba družbenega omrežja Facebook v bančnem marketingu
Kaja Petrovič:
Zaznava sodelovanja med podjetjem in znanimi modnimi oblikovalci
Ines Usar:
Značilnosti zelenega potrošnika
Živa Bele:
Odnos porabnikov do personaliziranih sporočil v slovenskih marketinških praksah
Nika Polanič:
Zaznava promocijskih vsebin vplivnežev na Instagramu
Bor Klemenc Mencin:
Propaganda 3.0
Andreja Thaler:
Vpliv referenčnih skupin na identifikacijo potrošnikov z blagovno znamko (na primeru mladih)
Tadeja Vaupotič:
Vpliv ugleda na intenco obiska primer
Špela Pristov:
Vpliv družbene odgovornosti podjetja na njegov ugled
Alin Franjkovič:
Odnos in uporaba blagovnih znamk pri mladih
Kaja Rupnik:
Vpliv zaznane kompetentnosti in družbene odgovornosti na potrošnikovo zaupanje podjetjem na slovenskem trgu
Nika Grašič:
Vpliv komunikacijske klime na zavezanost v kontekstu milenijcev
Lučka Ščurek:
Vpliv oglaševanja na obiskanost dogodkov
Nina Uršič:
Vizualne metafore v modnem oglaševanju
Nika Perovšek:
Uporaba znanih oseb v slovenskem oglaševanju
Estera Premk:
Vpliv zaupanja korporativne znamke na zaupanje v ekološko trgovsko blagovno znamko
Valentina Mušič:
Tipologija objav in vpletenost uporabnikov: primer Facebook skupine Ljubim kozmetiko
Tim Breznik:
Vpliv vizualne podobe na imidž blagovne znamke
Ana Senica:
Odnos milenijcev do oglaševanja v Sloveniji
Patrizia Cresso:
Zaznava družbene odgovornosti in ugleda podjetij s strani trajnostno naravnanih posameznikov
Aleksandra Grozde:
Vpliv internega znamčenja na zavzetost zaposlenih
Rahela Merhar:
Potovalni blogi kot izraz zaznane podobe destinacije in njihova uporaba v marketinške namene na primeru mesta Ljubljana
Katarina Vinter:
Skepticizem potrošnikov do ekoloških oznak na prehrambnih izdelkih
Jan Jamšek:
Vpliv ugleda na zaupanje blagovni znamki pri milenijcih
Jelena Radić:
Statusna Potrošnja in Generacija Y
Vita Kričej:
Odziv potrošnikov na uporabo živali v oglasih
Ana Marija Mustafai:
Vpliv začasnega čakanja na delo na zavzetost, identifikacijo in zadovoljstvo z življenjem zaposlenih
Nina Simonovič:
Golota v oglasih v luči etike
Anja Petrovčič:
Marketinške prakse v uredništvu
Maruša Blatnik, Jelena Burnik:
Analiza sovražnika v vizualnih propagandnih materialih NOB
Nika Kadunc:
Pripravljenost plačati več za ekološko pridelano hrano
Živa Remec:
Intenca nakupa lokalno pridelane hrane
Pia Župan Muck:
Motivacijski dejavniki za izogib nakupu izdelkom hitre mode
Aleja Repinc:
Vpliv izbranih dejavnikov na skepticizem do komuniciranja družbene odgovornosti podjetij
Tim Čuček:
Vpliv izbranih dejavnikov na potrošnikovo intenco zamenjave blagovne znamke pametnega telefona
Katja Lenarčič:
Intenca nakupa lokalno pridelanih živil
Anja Baškovč:
Osebno znamčenje profesionalnih plesalcev
Neža Šimenc:
Vpliv internega komuniciranja na organizacijsko identifikacijo
Manja Novak:
Zaznava družbene odgovornosti s strani potrošnikov in njen vpliv na lojalnost potrošnikov na primeru bank v Sloveniji
Anja Stolnik:
Zunanjost je pomembna: vpliv estetsko všečne embalaže na nakupne odločitve potrošnikov
Nika Štrbenc:
Pristnost vplivnežev na družbenem omrežju TikTok
Neža Lešek:
Mnenjski voditelji kot posredniki v procesu vzpostavljanja zaupanja potrošnika do blagovne znamke
Luka Gratej:
Storitveni marketing v gorskem kolesarstvu na primeru občine Radlje ob Dravi
Lea Plut:
Politična participacija mladih: vpliv imidža strank in posameznikove družbene participacije na udeležbo na volitvah
Druga dela (12)
Klement Podnar, Urša Golob:
Od krize in analize identitete odnosov z javnostmi do raziskovalnega polja upravljanja s korporativno identiteto
Klement Podnar, Miro Kline:
Teoretski okvir korporativnega komuniciranja
Klement Podnar, Urša Golob:
Socialna ekonomija in družbena odgovornost
Klement Podnar:
Psihološka resničnost korporacijske identitete
CSR Communication Conference 2011
CSR Communication Conference 2013
Klement Podnar:
Perceived external prestige, organizational identification and organizational commitment
C. B. M. van Riel:
Vključevanje menedžerjev strateških poslovnih enot v odločanje o strategiji korporativne znamke
Lynne Eagle, Philip J. Kitchen, Jacinta Hawkins, Lawrence Craig Rose, Klement Podnar:
Peklenski hrup ob prepovedi izdelkov
Urša Golob, Klement Podnar, Vesna Žabkar:
Sustainability communication
Urša Golob, Klement Podnar, Franzisca Weder:
Reimagining the sustainable consumer
Andrea Fusco, Ciaran MacDonncha, Laura Capranica, Chloé Barat, Laurence Blondel, Mojca Doupona, Viktorija Pečnikar Oblak, Andrej Pišl, Klement Podnar, Nataša Verk:
Dual career in the workplace