Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Stanislav Avsec: Metoda merjenja tehnološke pismenosti učencev 9. razreda osnovne šole
  2. Denis Rupnik: Oblikovanje in ovrednotenje učnega modela za zvišanje ravni tehnološke pismenosti učencev 8. razreda osnovne šole

Magistrska dela (28)

  1. Stanislav Avsec: Mrežno povezovanje kot dejavnik podjetniške konkurenčnosti
  2. Kristina Hosta: Izbira slušnega pripomočka pri težko naglušnem otroku
  3. Jasna Kvenderc: Določanje stopnje primernosti kompetenc posameznika za poklic učitelja tehnike
  4. Taja Šebalj: Snovalsko razmišljanje dijakov srednješolskega tehniškega izobraževanja
  5. Monika Kogoj: Ponovna raba materialov pri pouku tehnike in tehnologije
  6. Tina Perše: Projektno učno delo s pomočjo 3D tiska v 8. razredu osnovne šole
  7. Veronika Šuligoj: Primerjava učenja z odkrivanjem s klasičnim poučevanjem pri pouku tehnike in tehnologije
  8. Tina Skrt: Obravnava učinkovitosti vetrnih turbin, temelječa na induktivnih učnih strategijah
  9. Tamara Jensterle: Tehniška ustvarjalnost pri učenju s poizvedovanjem v 8. in 9. razredu osnovne šole
  10. Pavel Zakal: Učenje s poizvedovanjem na primeru vsebin tehnike in tehnologije razredne stopnje osnovne šole
  11. Barbara Pajk: Primerjalni vidiki tehnološke pismenosti učiteljev in bodočih učiteljev tehnike in tehnologije
  12. Tjaša Ledinek: Poučevanje vsebin tehnike in tehnologije v razmerah covid-19
  13. Irena Uljančič: Ustvarjalno reševanje tehniških in tehnoloških problemov v 5. razredu osnovne šole
  14. Jona Zalar: Prilagoditve pouka tehnike in tehnologije učencem z učnimi težavami
  15. Tanja Rozman: Sprejemanje sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije med učitelji vsebin tehnike in tehnologije po modelu TAM3
  16. Marko Bevk: Odnos učencev do tehnike in tehnologije ter okolja
  17. Špela Jazbar: Inovacijsko-podjetniška pripravljenost učencev 8. razreda osnovne šole
  18. Liza Penov: Samoregulativno učenje pri vsebinah tehnike in tehnologije
  19. Ines Huber: Učinki gozdne pedagogike na primeru vsebin tehnike in tehnologije za razvijanje tehnološke pismenosti učencev 6. razreda osnovne šole
  20. Veronika Mihelak: Okoljsko tehnična pripravljenost učencev od 4. do 9. razreda osnovne šole
  21. Patricija Bizjak: S tehnologijo podprto kritično mišljenje za razvijanje tehnološke pismenosti
  22. Julija Krivograd Videršnik: Razumevanje in odnos učencev osnovne šole do tehnike in tehnologije
  23. Nejc Urbas: Snovalsko razmišljanje učencev od 6. do 8. razreda osnovne šole
  24. Maja Hafner: Izdelki tehniškega praktikuma in ocenjevalna pismenost učiteljev
  25. Meta Krašna: Karierno odločanje in zanimanje gimnazijcev za študij inženirstva in tehnike
  26. Tajda Guna: Snovalsko razmišljanje za spodbujanje samoregulalcijskega učenja pri pouku Tehnike in tehnologije
  27. Katarina Dobravec: Vključevanje izbranih skupin učencev s posebnimi potrebami v pouk tehnike in tehnologije v redno osnovno šolo
  28. Sebastian Fornazarič: Pregled stanja poučevanja in izdelava videoposnetkov na temo določanja cene izdelkov

Diplomska dela (96)

  1. Anuša Kobal: Razvijanje fine motorike pri otrocih, starih 3-5 let, s pomočjo različnih tehniških kompletov
  2. Jure Stepišnik: Razumevanje tehniških pojmov trdota in trdnost med učenci od 6. do 8. razreda osnovne šole
  3. Tina Kuralt: Učno delo z uporabo penaste gume na razredni stopnji
  4. Nika Bracovič: Organizacijski model izvedbe tehniških dni na razredni stopnji osnovne šole
  5. Gregor Ivanšek: Prilagoditev odprtokodnega sistema Drupal za uporabo pri didaktiki tehnike
  6. Karmen Kuder: Uporaba webinarja pri predmetu Tehnika in tehnologija
  7. Ksenja Smolič: Didaktično e-gradivo "mehanske lastnosti lesa" v tehnologiji HTML5
  8. Andrej Lavrič: Uporaba e-publikacijskega formata EPUB 3 za učne priprave pri pouku Tehnike in tehnologije
  9. Anže Krek: Okoljsko izobraževalne igre
  10. Nastja Mihovec: Programska orodja za 3D modeliranje v okviru tehnike in tehnologije v osnovni šoli
  11. Tanja Krhin: Tehnološka pismenost v prvi triadi osnovne šole
  12. Alja Kos: Analiza socializacijskih kompetenc otroka z Downovim sindromom
  13. Maja Šetina: Didaktične igre iz odpadne embalaže pri pouku na razredni stopnji osnovne šole
  14. Matej Koščak: Oblikovanje izdelkov iz modelirnih mas in njihova uporaba v matematičnih dejavnostih pri otrocih v starostni skupini od 4 do 6 let
  15. Marko Bevk: Ravnanje z odpadki in odpadnimi vodami
  16. Patricija Končar: Tehnične dejavnosti v okviru gozdne pedagogike pri otrocih starih 3-6 let
  17. Anja Čarman: Vključevanje nestrukturiranega materiala v starostno skupino 1-2 leti
  18. Vita Hrovat: Zgodnje tehnološko opismenjevanje 3-4 leta starih otrok s pomočjo namiznega gledališča
  19. Veronika Benda: Vpeljevanje igre Pakabo v vrtec
  20. Polona Zotler: Snovalsko razmišljanje pri vzgojiteljih in strokovnih delavcih v vrtcu
  21. Jasna Kvenderc: Merski inštrument za ugotavljanje stopnje primernosti bodočih študentov za poklic učitelja tehnike
  22. Terezija Ceferin: Tehniški dan za promocijo izbirnega predmeta Obdelava gradiv-umetne snovi na osnovi strategije projektnega dela
  23. Špela Jelinčič: Tehniški dan za promocijo izbirnega predmeta obdelava gradiv - les na osnovi strategije projektnega dela
  24. Jasna Trček: Izkustveno poučevanje pri pouku Tehnike in tehnologije na razredni stopnji na primeru izdelave vetrokaza
  25. Jaka Keše: Tehnološka pismenost učencev 5. in 6. razreda osnovne šole
  26. Petra Kovač: Izdelava družabnih didaktičnih iger iz odpadnega materiala
  27. Gabi Repenšek: Vpliv tehniških dejavnosti z lesnimi gradivi na uvajanje otrok v vrtec
  28. Polona Tomori: Tehniška ustvarjalnost v predšolskem obdobju
  29. Mate Božinović: Spletni portal na primeru okoljskih vsebin pri predmetu Tehnika in tehnologija
  30. Tatjana Penič: Tehnologija volne v vrtcu
  31. Tamara Zupan Velušček: Prometna vzgoja predšolskih otrok
  32. Klavdija Modic: Učni stili, odnos do tehnike in ustvarjalnost učencev 6. in 9. razreda osnovne šole
  33. Maja Škrlep: Tehnološko opismenjevanje otrok, starih 5-6 let, v okviru dejavnosti tehniškega kotička
  34. Barbara Pajk: Tehnološka pismenost učiteljev tehnike in tehnologije v osnovni šoli
  35. Nataša Doutlik: Ustvarjanje in konstruiranje z večfunkcijsko didaktično igračo
  36. Tara Jaketič: Projekt v tehničnem kotičku:od gozda do pručke
  37. Hilda Plohl Križnar: Tehnološka pismenost pri otrocih, starih 5-6 let
  38. Bernarda Jančik: Spoznavanje lesa prek paličnih profilov z otroki, starimi 2-3 leta, v okviru tehnične vzgoje
  39. Petra Pintar: Učna pot kot koncept tehnične vzgoje na primeru Zlatorogove pravljične dežele
  40. Petra Zidanšek: Senzomotorična igrača kot sredstvo tehniškega opismenjevanja v predšolskem obdobju
  41. Tina Gril: Tehnične sestavljanke v predšolskem obdobju za razvijanje tehnoloških kompetenc
  42. Marta Pogačar: Izkustveno učenje v vrtcu ob izdelkih iz Fimo mase
  43. Matic Mavri: Uporaba igrač za razvoj fine motorike pri otrocih, starih 5 in 6 let
  44. Liza Penov: Primerjava tehniških predmetov v javni ter alternativnih osnovnih šolah
  45. Ana Grum: Tehnološka pismenost otrok, starih od 2 do 3 let
  46. Sabina Agić: Šivanje kot oblika tehnične dejavnosti v predšolskem obdobju
  47. Ines Huber: Gozdna pedagogika na primeru vsebin tehnike in tehnologije
  48. Petra Nagode: Gozdna tehnična vzgoja za otroke, stare 5-6 let
  49. Špela Kadunc: Razvijanje fine motorike ob dejavnostih z lesom, v predšolskem obdobju
  50. Anja Kimovec: Razvijanje ustvarjalnosti predšolskih otrok z uporabo tehnike ustvarjalnega mišljenja pri tehnični vzgoji
  51. Tina Uštar Logar: Od drevesa do papirja
  52. Lara Prettner: Od ideje do izdelka v procesu izdelave in preizkušanja motorične table
  53. Petra Zajc: Razvijanje tehnološke pismenosti otrok starih 4-6 let s pomočjo večfunkcijske igrače
  54. Patricija Bizjak: Možnosti razvijanja tehnološke pismenosti preko tehničnih zgodb
  55. Sandra Šunkar: Ustvarjalne tehnične dejavnosti z uporabo lesenih profilov z otroki starimi 5-6 let
  56. Tina Dragić: Tehnične delavnice z zabojem za ustvarjanje in medpredmetno učenje
  57. Anja Jurčič: Šivanje kot projekt participacije v predšolskem obdobju
  58. Nina Šuštar: Razvijanje tehnološke pismenosti pri otrocih, starih od 4 do 6 let ob projektih iz odpadne embalaže
  59. Špela Starc: Primerjalni vidiki treh modelov tehničnih dejavnosti za dvig ustvarjalnosti otrok
  60. Barbara Radelj: Razvijanje fine motorike pri otrocih s posebnimi potrebami s pomočjo različnega materiala, starih 3-4 let
  61. ALENKA DOLANC: Ustvarjalno delo otrok, starih 4-5 let, pri konstruiranju s pomočjo lesnih polizdelkov
  62. Irena Rupar: Volna kot material pri izkustvenem učenju v vrtcu
  63. Mateja Koželj: Problematika uvajanja digitalne tehnologije v vrtec
  64. Anja Žerovnik: Gozdna tehnična vzgoja za razvijanje tehnološke pismenosti 5-6 let starih otrok
  65. Nika Eterovič: Razvijanje tehnično pravilnega ravnanja z igračo pri predšolskih otrocih
  66. Lara Zupan: Spodbujanje čutnih zaznav pri predšolskih otrocih s pomočjo tehničnih dejavnosti
  67. Sara Lazar: Spoznavanje 3D-tiska pri predšolskih otrocih
  68. Maja Šuštaršič: Projektno učno delo v vrtcu ob izdelavi preprostih glasbenih instrumentov
  69. Maja Hafner: Ocenjevanje izdelkov pri tehniki in tehnologiji
  70. Maša Govednik: Primerjava slovenskega kurikuluma za vrtce in kurikuluma javnih vrtcev v Kaliforniji s poudarkom na tehnični vzgoji
  71. Nejc Urbas: 3D tehnologije pri pouku tehnike in tehnologije
  72. Monika Kogoj: Ponovna raba materialov pri pouku tehnike in tehnologije
  73. Tanja Berkopec: Spoznavanje materialov v prvem in drugem starostnem obdobju preko tolkal
  74. Nina Kasagič: Spoznavanje tekstila kot tehničnega materiala prek igre otrok, starih 2-3 leta
  75. Ana Zajec: Spodbujanje ustvarjalnosti 5-6 let starih otrok s pomočjo igralnega materiala
  76. Janja Avguštin: Aktivno učenje predšolskih otrok ob raziskovanju lesa in kovin
  77. Ema Jensterle: Izkustveno učenje predšolskih otrok s pomočjo svetlobne table
  78. Petra Janežič: Didaktične igrače v povezavi z gozdno pedagogiko pri otrocih, starih 2-4 leta
  79. Urša Vrankar: Konstruiranje z odpadno embalažo pri otrocih, starih od 1 do 2 leti
  80. Sara Bitenc: Značilnosti praktičnega pedagoškega usposabljanja študentov predšolske vzgoje pri predmetu tehnična vzgoja v vrtcu
  81. Martin Kunavar: Od ideje do izdelka v tehniškem kotičku z otroki, starimi 5 do 6 let
  82. Sara Štebe: Tehnični kotiček za razvijanje motoričnih spretnosti otrok starih 4-6 let
  83. Alenka Kvartuh: Razvijanje tehničnih veščin in odnosa do tehnike kot tehnološko opismenjevanje otrok, starih 1-2 leti
  84. Bernarda Potočnik Nučič: Spoznavanje materialov preko konstruiranja z otroki starimi od 3 do 5 let
  85. Jera Jelinčič: Mnenja, stališča in prepričanja vzgojiteljev predšolskih otrok do tehnične vzgoje
  86. Žana Kočevar: Razvijanje ustvarjalnosti preko igre s polstrukturiranim materialom
  87. Alma Finžgar: Spoznavanje lesa kot materiala preko izkustvenega učenja v 1. starostnem obdobju
  88. Maša Stanič: Vpeljevanje arhitekture in notranjega oblikovanja v prvem razredu osnovne šole
  89. Nina Kastelic: Ponovna raba materialov pri tehnični vzgoji v predšolskem obdobju
  90. Katja Bolta: Tehnološko opismenjevanje s pomočjo didaktične table pri otrocih starih 5 do 6 let
  91. Natalija Cerar: Didaktična učila in igre iz odpadnega materiala za aktivno učenje v vrtcu in 1. razredu osnovne šole
  92. Rok Filej: Spodbujanje ciljne rabe IKT-ja v vrtcu na primeru izdelave animacij v okolju Stop Motion Studio
  93. Katja Piškur: Spodbujanje razvoja fine motorike preko dejavnosti z lesenimi didaktičnimi igračami v predšolskem obdobju
  94. Ana Kaplan: Prevozna sredstva kot primarni element za prometno vzgojo v prvem starostnem obdobju
  95. Lara Virant: Vpeljevanje tehnike šivanja v vrtec
  96. Tamara Križman: Tehnične dejavnosti pri otrocih starih od 1 do 2 leti

Druga dela (42)

  1. Stanislav Avsec: Razvijanje tehnološke pismenosti s pomočjo informacijsko-komunikacijske tehnologije
  2. Stanislav Avsec, David Rihtaršič, Slavko Kocijančič: Students' satisfaction with an INFIRO robotic direct manipulation learning environment
  3. Stanislav Avsec, David Rihtaršič, Slavko Kocijančič: A predictive study of learner attitudes toward open learning in a robotics class
  4. Stanislav Avsec, Slavko Kocijančič: Effectiveness of inquiry-based learning
  5. Stanislav Avsec, Slavko Kocijančič: The effect of the use of an inquiry-based approach in an open learning middle school hydraulic turbine optimisation course
  6. Branko Kaučič, Stanislav Avsec, Maja Ramšak: Meeting the needs of users through project websites
  7. Stanislav Avsec, Andrej Flogie, Roman Žavbi: Prispevki k optimizaciji učinkovitosti tehniškega izobraževanja
  8. Stanislav Avsec, Agnieszka Szewczyk-Zakrzewska: Stereotypical images of Ukrainians and Russians in a humanitarian crisis
  9. Stanislav Avsec, Magdalena Jagiełło-Kowalczyk, Agnieszka Żabicka: Enhancing transformative learning and innovation skills using remote learning for sustainable architecture design
  10. Brina Kurent, Stanislav Avsec: Examining pre-service teachers regulation in distance and traditional preschool design and technology education
  11. Stanislav Avsec, Vesna Ferk Savec, Andrej Flogie: Snovalsko razmišljanje za spodbujanje veščin 21. stoletja
  12. Magdalena Jagiełło-Kowalczyk, Stanislav Avsec, Maja Leszczyńska: Atheneum architektury XXI wieku. Rio de Janeiro = Athenaeum of twenty-first-century architecture: Rio de Janeiro
  13. Stanislav Avsec, Slavko Kocijančič: Effectiveness of inquiry-based learning : how do middle school students learn to maximise the efficacy of a water turbine?
  14. Stanislav Avsec, Vesna Ferk Savec: Mapping the relationships between self-directed learning and design thinking in pre-service science and technology teachers
  15. Stanislav Avsec, Agnieszka Szewczyk-Zakrzewska: How to provide better knowledge creation and diffusion in mechanical engineering : the DLSI as a vehicle
  16. Stanislav Avsec, Agnieszka Szewczyk-Zakrzewska: How to provide better knowledge creation and diffusion in mechanical engineering
  17. Stanislav Avsec: Design thinking to envision more sustainable technology-enhanced teaching for effective knowledge transfer
  18. Stanislav Avsec, Magdalena Jagiełło-Kowalczyk: Developing a framework to predict factors significant forcreative architectural design performance of freshmenand senior architecture students, by adopting and validating the CEDA
  19. Stanislav Avsec, Branko Kaučič: Development of STRENGTH e-platfom
  20. Stanislav Avsec, Branko Kaučič: Green strength sustainability: a case study of chemical engineering students
  21. Stanislav Avsec, Branko Kaučič, Maja Ramšak: A step toward universal competency profiler
  22. Agnieszka Szewczyk-Zakrzewska, Stanislav Avsec: Eco-creative training: wider competences profiling session for green design in chemical engineering
  23. Stanislav Avsec, Branko Kaučič: Green strength sustainability
  24. Stanislav Avsec, Magdalena Jagiełło-Kowalczyk: Investigating possibilities of developing self-directed learning in architecture students using design thinking
  25. Stanislav Avsec, Klavdija Modic: The influence of individual differences on technical creativity in Slovenian K-9 students
  26. Stanislav Avsec: Pre-service teachersʼ attitudes towards technology, engagement in active learning, and creativity as predictors of ability to innovate
  27. Tanja Stanić, Stanislav Avsec: Poizvedovalno učenje robotike z reševanjem tehniških in tehnoloških problemov
  28. Veronika Šuligoj, Stanislav Avsec: Dejavniki zadovoljstva učencev s poizvedovalnim učenjem vsebin naravoslovja in tehnike
  29. An interview with Mr. Winfried Schwehn and Mr. Stanislav Avsec about the Competence Assessment System
  30. Stanislav Avsec, Vesna Ferk Savec: Pre-service teachersʼ perceptions of, and experiences with, technology-enhanced transformative learning towards education for sustainable development
  31. Agnieszka Szewczyk-Zakrzewska, Stanislav Avsec: Eco-creative training
  32. Veronika Šuligoj, Stanislav Avsec: Environmental education and training using inquiry-based learning
  33. Branko Kaučič, Stanislav Avsec: Importance and life-cycle of the project website
  34. Magdalena Jagiełło-Kowalczyk, Stanislav Avsec, Karolina Szczepara: Rewitalizacja przestrzeni w historycznej tkance miasta. Walencja Regenerating
  35. Stanislav Avsec, Slavko Kocijančič, David Rihtaršič, Roman Žavbi, Branko Kaučič: Optimizacija pouka vsebin tehnike in tehnologije
  36. Veronika Šuligoj, Roman Žavbi, Stanislav Avsec: Interdisciplinary critical and design thinking
  37. Denis Rupnik, Stanislav Avsec: Effects of a transdisciplinary educational approach on studentsʼ technological literacy
  38. Brina Kurent, Stanislav Avsec: Systems thinking skills and the ICT self-concept in preschool teachers for sustainable curriculum transformation
  39. Stanislav Avsec: Razvijanje veščin 21. stoletja: generacije za kakovostno inovativnost, odpornost, vodenje in trajnostnost
  40. Brina Kurent, Stanislav Avsec: Synergizing systems thinking and technology-enhanced learning for sustainable education using the flow theory framework
  41. Stanislav Avsec, Magdalena Jagiełło-Kowalczyk, Agnieszka Żabicka, Agata Gawlak, Joanna Gil-Mastalerczyk: Human-centered systems thinking in technology-enhanced sustainable and inclusive architectural design
  42. Stanislav Avsec, Magdalena Jagiełło-Kowalczyk, Agnieszka Żabicka, Agata Gawlak, Joanna Gil-Mastalerczyk: Leveraging systems thinking, engagement, and digital competencies to enhance first-year architecture students’ achievement in design-based learning