izpis_h1_title_alt

Tehniški dan za promocijo izbirnega predmeta obdelava gradiv - les na osnovi strategije projektnega dela : diplomsko delo
Jelinčič, Špela (Avtor), Jamšek, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Avsec, Stanislav (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2459 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Z diplomskim delom podajamo predlog učne priprave (UP), za promocijo izbirnega predmeta obdelava gradiv-les. Kot sredstvo za izvedbo učne priprave smo izbrali tehniški dan (TD). TD pa temelji na osnovi strategije projektnega učnega dela (PUD). Najprej je podan pregled izbirnih predmetov tehnike in tehnologije (TIT), predmet obdelava gradiv-les pa je tudi podrobneje opisan. Sledi opredelitev in organizacija TD. Opisane so različne induktivne strategije poučevanja, katere med seboj primerjamo ter izberemo za naš primer najprimernejšo – PUD. V nadaljevanju je le ta tudi natančnejše predstavljena. Promocijo izbirnih tehniških predmetov se poslužujejo tudi v tujini. Le ta je zajeta le za primer gospodarsko razvitih držav. Za promocijo izberemo lasersko tehnologijo, saj je le ta postopek sodoben in ga uporabljajo v gospodarskih velesilah. Lasersko tehnologijo v nadaljevanju opišemo. Izbiro izdelka, katerega bi učenci izdelovali, določimo z ocenjevanjem po kriterijih, kot so uporabnost, način spajanja, število gibljivih spojev, primernost za učence 6. razredov ter predviden čas izdelave. Delo na koncu zajema še predlog UP, kjer je učencem dan problem, katerega samostojno po korakih razrešijo in pri tem pridobivajo novo znanje. Izbran problem je izdelava očal, katere z laserskim razrezom izrežemo, sestavimo in na koncu preverimo funkcionalnost.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:projektno učno delo, laserski razrez, učna priprava
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Založnik:[Š. Jelinčič]
Št. strani:IV, 20 str., XVI str. pril.
UDK:373.3.016:62:631.571(043.2)
COBISS.SI-ID:10223177 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:493
Število prenosov:95
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Wood working elective course promotion by project based activity day
Izvleček:
Thesis proposal is intended to provide the lesson plans, which will promote elective subject treatment of materials-wood. As a means to carry out the lesson plans we have chosen an activity day, based on project based teaching. The definition and organization of activity day is given and followed by a review of elective design and technology subjects, where the wood treatment subject is also described in detail. Different inductive teaching methods are described. Here we compare them and choose the most suitable for our case, the project based teaching, which is also described. This is followed by a review of promotions for technical subjects in economically developed countries. We describe laser technology, because the teaching preparation is composed so that the product is made with a laser cutter. This is unknown to the students and therefore interesting. The product choice is determined by criteria evaluation such as usability, coupling types, the number of flexible joints, adequacy for 6th grade students and estimated time of manufacture. The winning product are sunglasses, for which it is provided in the learning preparation that the students define the essential components, conceive the idea with taking into account certain criteria. They can also assist themselves with an office paper model. With laser cutting we cut out the components of the glasses, assemble them and finally check their functionality. With proposed lesson plan we conclude the thesis.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj