Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Stanislav Avsec:
Metoda merjenja tehnološke pismenosti učencev 9. razreda osnovne šole
Denis Rupnik:
Oblikovanje in ovrednotenje učnega modela za zvišanje ravni tehnološke pismenosti učencev 8. razreda osnovne šole
Magistrska dela (28)
Stanislav Avsec:
Mrežno povezovanje kot dejavnik podjetniške konkurenčnosti
Kristina Hosta:
Izbira slušnega pripomočka pri težko naglušnem otroku
Jasna Kvenderc:
Določanje stopnje primernosti kompetenc posameznika za poklic učitelja tehnike
Taja Šebalj:
Snovalsko razmišljanje dijakov srednješolskega tehniškega izobraževanja
Monika Kogoj:
Ponovna raba materialov pri pouku tehnike in tehnologije
Tina Perše:
Projektno učno delo s pomočjo 3D tiska v 8. razredu osnovne šole
Veronika Šuligoj:
Primerjava učenja z odkrivanjem s klasičnim poučevanjem pri pouku tehnike in tehnologije
Tina Skrt:
Obravnava učinkovitosti vetrnih turbin, temelječa na induktivnih učnih strategijah
Tamara Jensterle:
Tehniška ustvarjalnost pri učenju s poizvedovanjem v 8. in 9. razredu osnovne šole
Pavel Zakal:
Učenje s poizvedovanjem na primeru vsebin tehnike in tehnologije razredne stopnje osnovne šole
Barbara Pajk:
Primerjalni vidiki tehnološke pismenosti učiteljev in bodočih učiteljev tehnike in tehnologije
Tjaša Ledinek:
Poučevanje vsebin tehnike in tehnologije v razmerah covid-19
Irena Uljančič:
Ustvarjalno reševanje tehniških in tehnoloških problemov v 5. razredu osnovne šole
Jona Zalar:
Prilagoditve pouka tehnike in tehnologije učencem z učnimi težavami
Tanja Rozman:
Sprejemanje sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije med učitelji vsebin tehnike in tehnologije po modelu TAM3
Marko Bevk:
Odnos učencev do tehnike in tehnologije ter okolja
Špela Jazbar:
Inovacijsko-podjetniška pripravljenost učencev 8. razreda osnovne šole
Liza Penov:
Samoregulativno učenje pri vsebinah tehnike in tehnologije
Ines Huber:
Učinki gozdne pedagogike na primeru vsebin tehnike in tehnologije za razvijanje tehnološke pismenosti učencev 6. razreda osnovne šole
Veronika Mihelak:
Okoljsko tehnična pripravljenost učencev od 4. do 9. razreda osnovne šole
Patricija Bizjak:
S tehnologijo podprto kritično mišljenje za razvijanje tehnološke pismenosti
Julija Krivograd Videršnik:
Razumevanje in odnos učencev osnovne šole do tehnike in tehnologije
Nejc Urbas:
Snovalsko razmišljanje učencev od 6. do 8. razreda osnovne šole
Maja Hafner:
Izdelki tehniškega praktikuma in ocenjevalna pismenost učiteljev
Meta Krašna:
Karierno odločanje in zanimanje gimnazijcev za študij inženirstva in tehnike
Tajda Guna:
Snovalsko razmišljanje za spodbujanje samoregulalcijskega učenja pri pouku Tehnike in tehnologije
Katarina Dobravec:
Vključevanje izbranih skupin učencev s posebnimi potrebami v pouk tehnike in tehnologije v redno osnovno šolo
Sebastian Fornazarič:
Pregled stanja poučevanja in izdelava videoposnetkov na temo določanja cene izdelkov
Diplomska dela (96)
Anuša Kobal:
Razvijanje fine motorike pri otrocih, starih 3-5 let, s pomočjo različnih tehniških kompletov
Jure Stepišnik:
Razumevanje tehniških pojmov trdota in trdnost med učenci od 6. do 8. razreda osnovne šole
Tina Kuralt:
Učno delo z uporabo penaste gume na razredni stopnji
Nika Bracovič:
Organizacijski model izvedbe tehniških dni na razredni stopnji osnovne šole
Gregor Ivanšek:
Prilagoditev odprtokodnega sistema Drupal za uporabo pri didaktiki tehnike
Karmen Kuder:
Uporaba webinarja pri predmetu Tehnika in tehnologija
Ksenja Smolič:
Didaktično e-gradivo "mehanske lastnosti lesa" v tehnologiji HTML5
Andrej Lavrič:
Uporaba e-publikacijskega formata EPUB 3 za učne priprave pri pouku Tehnike in tehnologije
Anže Krek:
Okoljsko izobraževalne igre
Nastja Mihovec:
Programska orodja za 3D modeliranje v okviru tehnike in tehnologije v osnovni šoli
Tanja Krhin:
Tehnološka pismenost v prvi triadi osnovne šole
Alja Kos:
Analiza socializacijskih kompetenc otroka z Downovim sindromom
Maja Šetina:
Didaktične igre iz odpadne embalaže pri pouku na razredni stopnji osnovne šole
Matej Koščak:
Oblikovanje izdelkov iz modelirnih mas in njihova uporaba v matematičnih dejavnostih pri otrocih v starostni skupini od 4 do 6 let
Marko Bevk:
Ravnanje z odpadki in odpadnimi vodami
Patricija Končar:
Tehnične dejavnosti v okviru gozdne pedagogike pri otrocih starih 3-6 let
Anja Čarman:
Vključevanje nestrukturiranega materiala v starostno skupino 1-2 leti
Vita Hrovat:
Zgodnje tehnološko opismenjevanje 3-4 leta starih otrok s pomočjo namiznega gledališča
Veronika Benda:
Vpeljevanje igre Pakabo v vrtec
Polona Zotler:
Snovalsko razmišljanje pri vzgojiteljih in strokovnih delavcih v vrtcu
Jasna Kvenderc:
Merski inštrument za ugotavljanje stopnje primernosti bodočih študentov za poklic učitelja tehnike
Terezija Ceferin:
Tehniški dan za promocijo izbirnega predmeta Obdelava gradiv-umetne snovi na osnovi strategije projektnega dela
Špela Jelinčič:
Tehniški dan za promocijo izbirnega predmeta obdelava gradiv - les na osnovi strategije projektnega dela
Jasna Trček:
Izkustveno poučevanje pri pouku Tehnike in tehnologije na razredni stopnji na primeru izdelave vetrokaza
Jaka Keše:
Tehnološka pismenost učencev 5. in 6. razreda osnovne šole
Petra Kovač:
Izdelava družabnih didaktičnih iger iz odpadnega materiala
Gabi Repenšek:
Vpliv tehniških dejavnosti z lesnimi gradivi na uvajanje otrok v vrtec
Polona Tomori:
Tehniška ustvarjalnost v predšolskem obdobju
Mate Božinović:
Spletni portal na primeru okoljskih vsebin pri predmetu Tehnika in tehnologija
Tatjana Penič:
Tehnologija volne v vrtcu
Tamara Zupan Velušček:
Prometna vzgoja predšolskih otrok
Klavdija Modic:
Učni stili, odnos do tehnike in ustvarjalnost učencev 6. in 9. razreda osnovne šole
Maja Škrlep:
Tehnološko opismenjevanje otrok, starih 5-6 let, v okviru dejavnosti tehniškega kotička
Barbara Pajk:
Tehnološka pismenost učiteljev tehnike in tehnologije v osnovni šoli
Nataša Doutlik:
Ustvarjanje in konstruiranje z večfunkcijsko didaktično igračo
Tara Jaketič:
Projekt v tehničnem kotičku:od gozda do pručke
Hilda Plohl Križnar:
Tehnološka pismenost pri otrocih, starih 5-6 let
Bernarda Jančik:
Spoznavanje lesa prek paličnih profilov z otroki, starimi 2-3 leta, v okviru tehnične vzgoje
Petra Pintar:
Učna pot kot koncept tehnične vzgoje na primeru Zlatorogove pravljične dežele
Petra Zidanšek:
Senzomotorična igrača kot sredstvo tehniškega opismenjevanja v predšolskem obdobju
Tina Gril:
Tehnične sestavljanke v predšolskem obdobju za razvijanje tehnoloških kompetenc
Marta Pogačar:
Izkustveno učenje v vrtcu ob izdelkih iz Fimo mase
Matic Mavri:
Uporaba igrač za razvoj fine motorike pri otrocih, starih 5 in 6 let
Liza Penov:
Primerjava tehniških predmetov v javni ter alternativnih osnovnih šolah
Ana Grum:
Tehnološka pismenost otrok, starih od 2 do 3 let
Sabina Agić:
Šivanje kot oblika tehnične dejavnosti v predšolskem obdobju
Ines Huber:
Gozdna pedagogika na primeru vsebin tehnike in tehnologije
Petra Nagode:
Gozdna tehnična vzgoja za otroke, stare 5-6 let
Špela Kadunc:
Razvijanje fine motorike ob dejavnostih z lesom, v predšolskem obdobju
Anja Kimovec:
Razvijanje ustvarjalnosti predšolskih otrok z uporabo tehnike ustvarjalnega mišljenja pri tehnični vzgoji
Tina Uštar Logar:
Od drevesa do papirja
Lara Prettner:
Od ideje do izdelka v procesu izdelave in preizkušanja motorične table
Petra Zajc:
Razvijanje tehnološke pismenosti otrok starih 4-6 let s pomočjo večfunkcijske igrače
Patricija Bizjak:
Možnosti razvijanja tehnološke pismenosti preko tehničnih zgodb
Sandra Šunkar:
Ustvarjalne tehnične dejavnosti z uporabo lesenih profilov z otroki starimi 5-6 let
Tina Dragić:
Tehnične delavnice z zabojem za ustvarjanje in medpredmetno učenje
Anja Jurčič:
Šivanje kot projekt participacije v predšolskem obdobju
Nina Šuštar:
Razvijanje tehnološke pismenosti pri otrocih, starih od 4 do 6 let ob projektih iz odpadne embalaže
Špela Starc:
Primerjalni vidiki treh modelov tehničnih dejavnosti za dvig ustvarjalnosti otrok
Barbara Radelj:
Razvijanje fine motorike pri otrocih s posebnimi potrebami s pomočjo različnega materiala, starih 3-4 let
ALENKA DOLANC:
Ustvarjalno delo otrok, starih 4-5 let, pri konstruiranju s pomočjo lesnih polizdelkov
Irena Rupar:
Volna kot material pri izkustvenem učenju v vrtcu
Mateja Koželj:
Problematika uvajanja digitalne tehnologije v vrtec
Anja Žerovnik:
Gozdna tehnična vzgoja za razvijanje tehnološke pismenosti 5-6 let starih otrok
Nika Eterovič:
Razvijanje tehnično pravilnega ravnanja z igračo pri predšolskih otrocih
Lara Zupan:
Spodbujanje čutnih zaznav pri predšolskih otrocih s pomočjo tehničnih dejavnosti
Sara Lazar:
Spoznavanje 3D-tiska pri predšolskih otrocih
Maja Šuštaršič:
Projektno učno delo v vrtcu ob izdelavi preprostih glasbenih instrumentov
Maja Hafner:
Ocenjevanje izdelkov pri tehniki in tehnologiji
Maša Govednik:
Primerjava slovenskega kurikuluma za vrtce in kurikuluma javnih vrtcev v Kaliforniji s poudarkom na tehnični vzgoji
Nejc Urbas:
3D tehnologije pri pouku tehnike in tehnologije
Monika Kogoj:
Ponovna raba materialov pri pouku tehnike in tehnologije
Tanja Berkopec:
Spoznavanje materialov v prvem in drugem starostnem obdobju preko tolkal
Nina Kasagič:
Spoznavanje tekstila kot tehničnega materiala prek igre otrok, starih 2-3 leta
Ana Zajec:
Spodbujanje ustvarjalnosti 5-6 let starih otrok s pomočjo igralnega materiala
Janja Avguštin:
Aktivno učenje predšolskih otrok ob raziskovanju lesa in kovin
Ema Jensterle:
Izkustveno učenje predšolskih otrok s pomočjo svetlobne table
Petra Janežič:
Didaktične igrače v povezavi z gozdno pedagogiko pri otrocih, starih 2-4 leta
Urša Vrankar:
Konstruiranje z odpadno embalažo pri otrocih, starih od 1 do 2 leti
Sara Bitenc:
Značilnosti praktičnega pedagoškega usposabljanja študentov predšolske vzgoje pri predmetu tehnična vzgoja v vrtcu
Martin Kunavar:
Od ideje do izdelka v tehniškem kotičku z otroki, starimi 5 do 6 let
Sara Štebe:
Tehnični kotiček za razvijanje motoričnih spretnosti otrok starih 4-6 let
Alenka Kvartuh:
Razvijanje tehničnih veščin in odnosa do tehnike kot tehnološko opismenjevanje otrok, starih 1-2 leti
Bernarda Potočnik Nučič:
Spoznavanje materialov preko konstruiranja z otroki starimi od 3 do 5 let
Jera Jelinčič:
Mnenja, stališča in prepričanja vzgojiteljev predšolskih otrok do tehnične vzgoje
Žana Kočevar:
Razvijanje ustvarjalnosti preko igre s polstrukturiranim materialom
Alma Finžgar:
Spoznavanje lesa kot materiala preko izkustvenega učenja v 1. starostnem obdobju
Maša Stanič:
Vpeljevanje arhitekture in notranjega oblikovanja v prvem razredu osnovne šole
Nina Kastelic:
Ponovna raba materialov pri tehnični vzgoji v predšolskem obdobju
Katja Bolta:
Tehnološko opismenjevanje s pomočjo didaktične table pri otrocih starih 5 do 6 let
Natalija Cerar:
Didaktična učila in igre iz odpadnega materiala za aktivno učenje v vrtcu in 1. razredu osnovne šole
Rok Filej:
Spodbujanje ciljne rabe IKT-ja v vrtcu na primeru izdelave animacij v okolju Stop Motion Studio
Katja Piškur:
Spodbujanje razvoja fine motorike preko dejavnosti z lesenimi didaktičnimi igračami v predšolskem obdobju
Ana Kaplan:
Prevozna sredstva kot primarni element za prometno vzgojo v prvem starostnem obdobju
Lara Virant:
Vpeljevanje tehnike šivanja v vrtec
Tamara Križman:
Tehnične dejavnosti pri otrocih starih od 1 do 2 leti
Druga dela (42)
Stanislav Avsec:
Razvijanje tehnološke pismenosti s pomočjo informacijsko-komunikacijske tehnologije
Stanislav Avsec, David Rihtaršič, Slavko Kocijančič:
Students' satisfaction with an INFIRO robotic direct manipulation learning environment
Stanislav Avsec, David Rihtaršič, Slavko Kocijančič:
A predictive study of learner attitudes toward open learning in a robotics class
Stanislav Avsec, Slavko Kocijančič:
Effectiveness of inquiry-based learning
Stanislav Avsec, Slavko Kocijančič:
The effect of the use of an inquiry-based approach in an open learning middle school hydraulic turbine optimisation course
Branko Kaučič, Stanislav Avsec, Maja Ramšak:
Meeting the needs of users through project websites
Stanislav Avsec, Andrej Flogie, Roman Žavbi:
Prispevki k optimizaciji učinkovitosti tehniškega izobraževanja
Stanislav Avsec, Agnieszka Szewczyk-Zakrzewska:
Stereotypical images of Ukrainians and Russians in a humanitarian crisis
Stanislav Avsec, Magdalena Jagiełło-Kowalczyk, Agnieszka Żabicka:
Enhancing transformative learning and innovation skills using remote learning for sustainable architecture design
Brina Kurent, Stanislav Avsec:
Examining pre-service teachers regulation in distance and traditional preschool design and technology education
Stanislav Avsec, Vesna Ferk Savec, Andrej Flogie:
Snovalsko razmišljanje za spodbujanje veščin 21. stoletja
Magdalena Jagiełło-Kowalczyk, Stanislav Avsec, Maja Leszczyńska:
Atheneum architektury XXI wieku. Rio de Janeiro = Athenaeum of twenty-first-century architecture: Rio de Janeiro
Stanislav Avsec, Slavko Kocijančič:
Effectiveness of inquiry-based learning : how do middle school students learn to maximise the efficacy of a water turbine?
Stanislav Avsec, Vesna Ferk Savec:
Mapping the relationships between self-directed learning and design thinking in pre-service science and technology teachers
Stanislav Avsec, Agnieszka Szewczyk-Zakrzewska:
How to provide better knowledge creation and diffusion in mechanical engineering : the DLSI as a vehicle
Stanislav Avsec, Agnieszka Szewczyk-Zakrzewska:
How to provide better knowledge creation and diffusion in mechanical engineering
Stanislav Avsec:
Design thinking to envision more sustainable technology-enhanced teaching for effective knowledge transfer
Stanislav Avsec, Magdalena Jagiełło-Kowalczyk:
Developing a framework to predict factors significant forcreative architectural design performance of freshmenand senior architecture students, by adopting and validating the CEDA
Stanislav Avsec, Branko Kaučič:
Development of STRENGTH e-platfom
Stanislav Avsec, Branko Kaučič:
Green strength sustainability: a case study of chemical engineering students
Stanislav Avsec, Branko Kaučič, Maja Ramšak:
A step toward universal competency profiler
Agnieszka Szewczyk-Zakrzewska, Stanislav Avsec:
Eco-creative training: wider competences profiling session for green design in chemical engineering
Stanislav Avsec, Branko Kaučič:
Green strength sustainability
Stanislav Avsec, Magdalena Jagiełło-Kowalczyk:
Investigating possibilities of developing self-directed learning in architecture students using design thinking
Stanislav Avsec, Klavdija Modic:
The influence of individual differences on technical creativity in Slovenian K-9 students
Stanislav Avsec:
Pre-service teachersʼ attitudes towards technology, engagement in active learning, and creativity as predictors of ability to innovate
Tanja Stanić, Stanislav Avsec:
Poizvedovalno učenje robotike z reševanjem tehniških in tehnoloških problemov
Veronika Šuligoj, Stanislav Avsec:
Dejavniki zadovoljstva učencev s poizvedovalnim učenjem vsebin naravoslovja in tehnike
An interview with Mr. Winfried Schwehn and Mr. Stanislav Avsec about the Competence Assessment System
Stanislav Avsec, Vesna Ferk Savec:
Pre-service teachersʼ perceptions of, and experiences with, technology-enhanced transformative learning towards education for sustainable development
Agnieszka Szewczyk-Zakrzewska, Stanislav Avsec:
Eco-creative training
Veronika Šuligoj, Stanislav Avsec:
Environmental education and training using inquiry-based learning
Branko Kaučič, Stanislav Avsec:
Importance and life-cycle of the project website
Magdalena Jagiełło-Kowalczyk, Stanislav Avsec, Karolina Szczepara:
Rewitalizacja przestrzeni w historycznej tkance miasta. Walencja Regenerating
Stanislav Avsec, Slavko Kocijančič, David Rihtaršič, Roman Žavbi, Branko Kaučič:
Optimizacija pouka vsebin tehnike in tehnologije
Veronika Šuligoj, Roman Žavbi, Stanislav Avsec:
Interdisciplinary critical and design thinking
Denis Rupnik, Stanislav Avsec:
Effects of a transdisciplinary educational approach on studentsʼ technological literacy
Brina Kurent, Stanislav Avsec:
Systems thinking skills and the ICT self-concept in preschool teachers for sustainable curriculum transformation
Stanislav Avsec:
Razvijanje veščin 21. stoletja: generacije za kakovostno inovativnost, odpornost, vodenje in trajnostnost
Brina Kurent, Stanislav Avsec:
Synergizing systems thinking and technology-enhanced learning for sustainable education using the flow theory framework
Stanislav Avsec, Magdalena Jagiełło-Kowalczyk, Agnieszka Żabicka, Agata Gawlak, Joanna Gil-Mastalerczyk:
Human-centered systems thinking in technology-enhanced sustainable and inclusive architectural design
Stanislav Avsec, Magdalena Jagiełło-Kowalczyk, Agnieszka Żabicka, Agata Gawlak, Joanna Gil-Mastalerczyk:
Leveraging systems thinking, engagement, and digital competencies to enhance first-year architecture students’ achievement in design-based learning