izpis_h1_title_alt

Effectiveness of inquiry-based learning : how do middle school students learn to maximise the efficacy of a water turbine?
Avsec, Stanislav (Avtor), Kocijančič, Slavko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ijee.ie/latestissues/Vol30-6A/10_ijee2982ns.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:reševanje problemov, kritično mišljenje, srednja šola, tehnološka pismenost, vodna turbina
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 1436-1449
Številčenje:Vol. 30, no. 6(A)
UDK:62:373.5
ISSN pri članku:0949-149X
COBISS.SI-ID:10325065 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:672
Število prenosov:187
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of engineering education
Skrajšan naslov:Int. j. eng. educ.
Založnik:Tempus Publications
ISSN:0949-149X
COBISS.SI-ID:1599003 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj