izpis_h1_title_alt

Effectiveness of inquiry-based learning : how do middle school students learn to maximise the efficacy of a water turbine?
ID Avsec, Stanislav (Avtor), ID Kocijančič, Slavko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ijee.ie/latestissues/Vol30-6A/10_ijee2982ns.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:reševanje problemov, kritično mišljenje, srednja šola, tehnološka pismenost, vodna turbina
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 1436-1449
Številčenje:Vol. 30, no. 6(A)
PID:20.500.12556/RUL-30110 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:62:373.5
ISSN pri članku:0949-149X
COBISS.SI-ID:10325065 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2015
Število ogledov:1505
Število prenosov:221
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of engineering education
Skrajšan naslov:Int. j. eng. educ.
Založnik:Tempus Publications
ISSN:0949-149X
COBISS.SI-ID:1599003 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj