Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Effectiveness of inquiry-based learning : how do middle school students learn to maximise the efficacy of a water turbine?
ID
Avsec, Stanislav
(
Avtor
),
ID
Kocijančič, Slavko
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.ijee.ie/latestissues/Vol30-6A/10_ijee2982ns.pdf
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
reševanje problemov
,
kritično mišljenje
,
srednja šola
,
tehnološka pismenost
,
vodna turbina
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2014
Št. strani:
Str. 1436-1449
Številčenje:
Vol. 30, no. 6(A)
PID:
20.500.12556/RUL-30110
UDK:
62:373.5
ISSN pri članku:
0949-149X
COBISS.SI-ID:
10325065
Datum objave v RUL:
05.01.2015
Število ogledov:
1505
Število prenosov:
221
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
International journal of engineering education
Skrajšan naslov:
Int. j. eng. educ.
Založnik:
Tempus Publications
ISSN:
0949-149X
COBISS.SI-ID:
1599003
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj