Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Poizvedovalno učenje robotike z reševanjem tehniških in tehnoloških problemov
ID
Stanić, Tanja
(
Avtor
),
ID
Avsec, Stanislav
(
Avtor
)
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2510
Galerija slik
Izvleček
Poizvedovalno učenje (ang. inquiry-based learning, PU) je izraz, ki v najširšem pomenu opisuje procese učenja s poizvedovanjem in raziskovanjem. Natančnejša definicija PU, opredeljena v [1], navaja, da je PU in poučevanje usmerjeno na učenca, kateri zastavlja vprašanja, raziskuje situacije, se spoznava z načini naravoslovno-tehniškega raziskovanja in razvija lastne načine za iskanje rešitev. V takšnem učnem okolju je učitelj mentor in moderator učenčevega učnega procesa [1]. Osrednji cilj PU je razvoj učenčevih raziskovalnih sposobnosti in priprava na vseživljenjsko učenje [2]. Učinkovitost procesa se izkaže v sposobnosti učencev za prenos informacij v uporabno znanje pri iskanju najprimernejših rešitev danega problema ali vprašanja. Učenci se v procesu naučijo postavljati ključna vprašanja, zbrati ustrezne argumente, analizirati in interpretirati dobljene rezultate, jih sistematično predstaviti, oblikovati zaključke in izvesti evalvacijo leteh [3].
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
poizvedovalno učenje
,
učenci
,
robotika
,
tehnika
Tipologija:
1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2014
Št. strani:
Str. 177-180
Številčenje:
Zv. B
PID:
20.500.12556/RUL-30006
UDK:
62:004.896
ISSN pri članku:
1581-4572
COBISS.SI-ID:
10229833
Datum objave v RUL:
06.11.2014
Število ogledov:
1669
Število prenosov:
335
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del zbornika
Naslov:
Zbornik triindvajsete mednarodne Elektrotehniške in računalniške konference ERK 2014, 22. - 24. september 2014, Portorož, Slovenija
COBISS.SI-ID:
10762836
Gradivo je del revije
Naslov:
Zbornik ... Elektrotehniške in računalniške konference ERK ...
Skrajšan naslov:
Zb. Elektrotehn. račun. konf. ERK
Založnik:
Slovenska sekcija IEEE, IEEE Region 8
ISSN:
1581-4572
COBISS.SI-ID:
119859712
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj