Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Razvijanje tehnološke pismenosti s pomočjo informacijsko-komunikacijske tehnologije
ID
Avsec, Stanislav
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/7466/
Galerija slik
Izvleček
Monografija Razvijanje tehnološke pismenosti s pomočjo informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) obravnava problematiko sodobnega razvijanja tehnološke pismenosti kot temeljnega učnega dosežka tehniškega izobraževanja v kontekstu tehnološko podprtega razvijanja veščin 21. stoletja. Današnja tehnologija je postala že tako sofisticirana, da je njena domena artikulacijsko zahtevna, posledično učenje s pomočjo tehnologije pa lahko postane omejeno zgolj na doseganje nižjih taksonomskih stopenj. Monografija bralca seznanja z novejšimi raziskovalnimi spoznanji, ki imajo pomembno aplikativno vrednost za pedagoško delo. V petih poglavjih avtorji prepletajo različna raziskovalna spoznanja z lastnimi empiričnimi in eksperimentalnimi ugotovitvami ter na njihovi osnovi preverjajo smiselnost tarčne uvedbe IKT k pouku za razvijanje veščin 21. stoletja kot so kritično mišljenje, ustvarjalnost, inovativnost, sodelovanje, vodstvene sposobnosti, socialne in etične veščine ter komunikacijske zmožnosti. Raba IKT v izobraževalne namene je prestala zahteven stresni test pouka na daljavo v obdobju pandemije in izsledki raziskav pokažejo na potencial IKT za doseganje ciljev tehnološke pismenosti, hkrati pa nakazujejo na potrebo izostritve didaktike pouka, nadgradnje kompetenc učiteljev kot tudi rabe IKT za kontrolo transakcijske distance za izboljšanje timskega učenja in prenosa znanja potrebnega za učinkovito izobraževanje za trajnostni razvoj.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
tehnološka pismenost
Vrsta gradiva:
Znanstveno delo
Tipologija:
2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/RUL-143229
DOI:
978-961-253-303-8
COBISS.SI-ID:
132503555
Datum objave v RUL:
12.12.2022
Število ogledov:
535
Število prenosov:
161
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj