izpis_h1_title_alt

The effect of the use of an inquiry-based approach in an open learning middle school hydraulic turbine optimisation course
Avsec, Stanislav (Avtor), Kocijančič, Slavko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.wiete.com.au/journals/WTE&TE/Pages/Vol.12,%20No.3%20(2014)/01-Avsec-S.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:raziskovanje z učenjem, turbine, tehnološka pismenost, reševanje problemov
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 329-337
Številčenje:Vol. 12, no. 3
UDK:62:373.5
ISSN pri članku:1446-2257
COBISS.SI-ID:10336329 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:714
Število prenosov:165
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:World transactions on engineering and technology education
Založnik:UNESCO International Centre for Engineering Education
ISSN:1446-2257
COBISS.SI-ID:18077223 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj