izpis_h1_title_alt

The effect of the use of an inquiry-based approach in an open learning middle school hydraulic turbine optimisation course
ID Avsec, Stanislav (Avtor), ID Kocijančič, Slavko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.wiete.com.au/journals/WTE&TE/Pages/Vol.12,%20No.3%20(2014)/01-Avsec-S.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:raziskovanje z učenjem, turbine, tehnološka pismenost, reševanje problemov
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 329-337
Številčenje:Vol. 12, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-30111 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:62:373.5
ISSN pri članku:1446-2257
COBISS.SI-ID:10336329 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2015
Število ogledov:1195
Število prenosov:189
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:World transactions on engineering and technology education
Založnik:UNESCO International Centre for Engineering Education
ISSN:1446-2257
COBISS.SI-ID:18077223 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj