Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
The effect of the use of an inquiry-based approach in an open learning middle school hydraulic turbine optimisation course
ID
Avsec, Stanislav
(
Avtor
),
ID
Kocijančič, Slavko
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.wiete.com.au/journals/WTE&TE/Pages/Vol.12,%20No.3%20(2014)/01-Avsec-S.pdf
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
raziskovanje z učenjem
,
turbine
,
tehnološka pismenost
,
reševanje problemov
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2014
Št. strani:
Str. 329-337
Številčenje:
Vol. 12, no. 3
PID:
20.500.12556/RUL-30111
UDK:
62:373.5
ISSN pri članku:
1446-2257
COBISS.SI-ID:
10336329
Datum objave v RUL:
05.01.2015
Število ogledov:
1215
Število prenosov:
189
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
World transactions on engineering and technology education
Založnik:
UNESCO International Centre for Engineering Education
ISSN:
1446-2257
COBISS.SI-ID:
18077223
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj