Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. ANDREJ SOMRAK: OCENJEVANJE UPORABNIŠKE IZKUŠNJE IN SLABOSTI PRI UPORABI TEHNOLOGIJ NAVIDEZNE RESNIČNOSTI

Magistrska dela (8)

  1. Gregor Burger: Študija uporabniške izkušnje interaktivne mobilne aplikacije
  2. ROK KRHLIKAR: Sistem obogatene resničnosti za asistenco pri vzdrževalnih in sestavljalnih delih
  3. TINE ŠUBIC: Prilagajanje in avtomatizacija procesa priprave operacijskega sistema Linux za namestitev na vgrajeni IOT platformi
  4. Vid Velunšek: Grafični razvoj in analiza uporabniške izkušnje ključnih funkcionalnosti aplikacije za spletno naročanje
  5. Nina Markelj: Vrednotenje in prenova mobilne aplikacije Infonep
  6. Matjaž Rupnik: Prenova po meri narejenega CMS-sistema podjetja
  7. Benjamin Plut: Interaktivno učenje s pomočjo tehnologije razširjene resničnosti
  8. Marjan Bogataj: Računalniška miselna igra v navidezni resničnosti v rehabilitaciji

Diplomska dela (28)

  1. JURE VALJAVEC: Elektronski sistem za beleženje podatkov o letu
  2. Marjan Bogataj: Vrednotenje uporabniške izkušnje v industrijski simulaciji v navidezni resničnosti
  3. DAVID PEKLENIK URBANČ: Simulacija čiščenja proizvodne linije v navidezni resničnosti
  4. ŽIGA AMBROŽIČ: Virtualni sprehod
  5. ŽIGA PAJTAK ŠKRABA: Interakcija v okoljih navidezne resničnosti in simulacijska slabost
  6. ANDREJ KOKALJ: Sistem za virtualno osvetlitev prostora na podlagi obogatene resničnosti
  7. Matej Koplan: Sistem za navigacijo znotraj stavb
  8. NEJC PUŠNIK: Mobilna interaktivna igra za izvajanje dihalnih vaj
  9. KLAVDIJA JANC: Analiza učinkovitosti in dosega digitalnih kanalov pri oglaševanju
  10. TOMAŽ KENDA: Uporabniška izkušnja pri uporabi sistemov navidezne resničnosti
  11. EVITA PODOBNIKAR: Vpliv vsebine na uporabniško izkušnjo v VR okolju
  12. Benjamin Plut: Vrednotenje uporabniške izkušnje modalnosti interakcij z rokami v VR okolju
  13. Marko Krajinović: Digitalno nadgrajevanje prostora s tehnologijo mešane resničnosti
  14. MARKO ČEBELA: Vrednotenje uporabniške izkušnje v aplikacijah navidezne resničnosti
  15. PIA GAŠPERŠIČ: Interaktivna video projekcija na neravno površino
  16. NINA MUŠIČ: Optimizacija spletnih strani za spletne iskalnike in uporabniška izkušnja
  17. TINE BRGLEZ: Simulacija mešanja zvoka v dvorani za sisteme navidezne resničnosti
  18. TIM KRIŽNIK: Večuporabniške spletne aplikacije v navidezni resničnosti
  19. BLAŽ LIČEN: Uporabniška izkušnja upravljanja pametnega doma z inteligentnimi tipkami
  20. NEŽA BAČAR: Razvoj spletne aplikacije s tehnologijo obogatene resničnosti v domeni turizma
  21. Ana Čepuran: Uporaba tehnologij obogatene resničnosti za optimizacijo učenja
  22. BOJAN VRANGELOSKI: Vpliv stopnje realizma na uporabniško izkušnjo v navidezni resničnosti
  23. ROK MARKO ŠTER: Vrednotenje uporabniške izkušnje in slabosti različnih modalnosti interakcij v okolju navidezne resničnosti
  24. Hana Brce: Načrtovanje mobilne aplikacije za pregledovanje financ
  25. Gal Kumperščak: Izdelava kitarskega ojačevalnika z elektronkami
  26. Sara Založnik: Načrtovanje in oblikovanje prenove spletne strani “Učitelj sem”
  27. Valentina Kumer: Načrtovanje uporabniške izkušnje za mobilno aplikacijo Herq.me
  28. Tina Markelj: Načrtovanje uporabniške izkušnje in oblikovanje vmesnika aplikacije za urejanje digitalnih zapiskov