izpis_h1_title_alt

Vrednotenje uporabniške izkušnje modalnosti interakcij z rokami v VR okolju
ID Plut, Benjamin (Avtor), ID Guna, Jože (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (14,70 MB)
MD5: 2A7CA6D0950C70D230084CECD337B6D2

Izvleček
V zadnjih nekaj letih je področje navidezne resničnosti pridobilo na popularnosti. Za interakcijo z virtualnim svetom smo dobili več možnosti in s tem se poraja vprašanje, kateri način je boljši, ali je to uporaba ročk ali pa sledenje rok. Za ugotovitev le tega je bil v okviru te diplomske naloge izveden poskus, s katerim se je ugotovilo, kateri način je objektivno boljši za uporabo ter kateri nudi boljšo uporabniško izkušnjo. V prvem delu te diplomske naloge je predstavljena zgodovina tega področja ter pregled določenih VR očal, nato sledi teorija, kako deluje interakcija z ročkami ter s sledenjem rok in kako je bil poskus načrtovan ter kaj je v njem vključeno. V zadnjem delu pa sledi analiza rezultatov, ki smo jih dobili s pomočjo poskusa.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:navidezna resničnost, uporabniška izkušnja, VR, virtualna resničnost, sledenje rok, UEQ, meCUE, ročke, Unity, Oculus, Oculus Quest
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-130138 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:76689411 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.09.2021
Število ogledov:1064
Število prenosov:105
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:User experience evaluation of hand interaction modalities in a VR environment
Izvleček:
In the last couple of years, the realm of virtual reality has gained in popularity. We were given more options to interact with the virtual world, and this raises the question of which way is better, whether it is the use of controllers or hand tracking. In order to establish this, an experiment was performed within the framework of this diploma thesis, which established which method is objectively better to use and which offers a better user experience. The first part of this thesis covers the history of this field and an overview of certain VR glasses, followed by a theory of how interaction with controllers and hand tracking works and how the experiment was planned and what is included in it. The last part is followed by an analysis of the results obtained by the experiment.

Ključne besede:virtual reality, user experience, VR, hand tracking, UEQ, meCUE, controllers, Unity, Oculus, Oculus Quest

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj