izpis_h1_title_alt

Analiza uporabniške izkušnje študentskega informacijskega sistema UL
ID Mušič, Jaka (Avtor), ID Gabrijelčič Tomc, Helena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Guna, Jože (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,70 MB)
MD5: 51F1A52F9DAE444CC33F1FD25797C78D

Izvleček
Magistrsko delo raziskuje ključne vidike, ki vplivajo na uporabnost, dostopnost in zadovoljstvo uporabnikov z visokošolskim informacijskim sistemom VIS. Študija temelji na aplikaciji teoretičnih osnov oblikovanja uporabniških vmesnikov in uporabniške izkušnje s posebnim poudarkom na metodah za merjenje uporabnosti in zagotavljanje digitalne dostopnosti. Analiza obstoječega sistema s PURE-metodo je pokazala, da trenutna zasnova in struktura sistema otežujeta navigacijo in dostop do informacij, kar negativno vpliva na uporabniško izkušnjo in učinkovitost. Poleg tega raziskava ugotavlja, da sistem v svoji trenutni obliki ne zadosti vsem standardom dostopnosti, kar onemogoča enakovredno uporabo za vse ciljne skupine, še posebej za uporabnike s posebnimi potrebami. Rezultati izvedene študije prav tako razkrivajo, da medtem ko obstaja segment uporabnikov, nezadovoljnih z VIS-om in si želijo korenitih izboljšav, drugi cenijo njegovo osnovno funkcionalnost in so navajeni vmesnika. Na podlagi teh ugotovitev je v delu predlagana vrsta izboljšav, ki vključujejo preoblikovanje uporabniškega vmesnika po sodobnih oblikovalskih načelih, izboljšanje dostopnosti v skladu s smernicami WCAG in posodobitev strukture vsebine. Magistrsko delo podaja celovit vpogled v stanje visokošolskega informacijskega sistema UL, prepoznava ključne izzive in ponuja praktične rešitve za izboljšanje. Skozi raziskavo delo poudarja pomen kakovostne uporabniške izkušnje za akademsko uspešnost in zadovoljstvo vseh deležnikov ter prispeva k dialogu o nujnih izboljšavah v digitalnem okolju visokošolskega izobraževanja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informacijski sistem VIS, uporabniška izkušnja, PURE-metoda, dostopnost, testiranje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-165171 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.11.2024
Število ogledov:71
Število prenosov:62
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:User experience analysis of UL student information system
Izvleček:
The thesis explores key aspects that influence the usability, accessibility, and user satisfaction with the student information system VIS. The study is based on theoretical foundations of user interface design and user experience, with a special emphasis on methods for measuring usability and ensuring digital accessibility. The analysis of the current system using the PURE method has shown that its current design and structure hinder navigation and access to information, negatively impacting the user experience and efficiency. Furthermore, the research finds that the system, in its current form, does not meet all accessibility standards, which prevents equal use for all target groups, specifically for users with special needs. The study's results also reveal that while there is a segment of users dissatisfied with VIS and desiring radical improvements, others appreciate its basic functionality. Based on these findings, the thesis proposes a series of improvements, including redesigning the user interface according to modern design principles, enhancing accessibility in accordance with WCAG guidelines, and updating the content structure. The thesis provides a comprehensive insight into the state of the student information system, identifies key challenges, and offers practical solutions for improvement. Through the research, the thesis emphasizes the importance of a quality user experience for academic success and satisfaction of all stakeholders and contributes to the dialogue on necessary improvements in the digital environment of higher education.

Ključne besede:information system VIS, user experience, PURE method, accessibility, testing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj