Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Lara Šesek: Branje popularne literature in digitalni mediji

Magistrska dela (39)

  1. Neža Rozman: Razvoj mode skozi 20. stoletje: od tradicionalne in visoke mode do hitre mode
  2. Mojca Urankar Počkaj: Kulturni posredniki v otroški in mladinski medijski produkciji
  3. Tjaša Banko: Podobe islama v slovenskem tisku
  4. Doris Horvat: Osamljena srca
  5. Katarina Vinter: Politična participacija mladih okoljskih aktivistov
  6. Eva Remic: Vloga digitalnih vplivnežev pri vključevanju uporabnikov v vsebine znotraj komunikacijske strategije na Instagramu
  7. Aleksander Zupan: Spominjanje izgubljenih prostorov
  8. Špela Zadnikar: Kavbojke kot sistem komuniciranja: sprehod skozi zgodovino pomenov
  9. Jasmina Mrvič: Vloga spola in generacijske pripadnosti pri odnosu do spletnega nakupovanja
  10. Blaž Ermenc: Vloga RTV Slovenija pri oblikovanju skupnega slovenskega kulturnega prostora
  11. Hana Šuligoj: Mitska reprezentacija žensk v slovenski nanizanki Mame
  12. Blažka Čas: Skupno delovanje v omreženi družbi
  13. Simona Urankar: Kultura oblačenja v gledališču
  14. Maja Grof: Pred ekranom
  15. Eva Godina: Kulturne prakse obiskovanja kina v preteklosti in njihov pomen v vsakdanjem življenju
  16. Sara Krnjajić: Medijska reprezentacija slovenskih ženskih političark: razlike v poročanju med časnikom Delo in spletnimi mediji
  17. Manca Kranjec: Instagram kot sredstvo ustvarjanja identitete in samopromocije v svetu mode
  18. Veronika Foška Šaina: Od rudarja kot simbola ponosa do »delomrzneža«: medijska slika Labinske stavke leta 1987
  19. Martina Gorjup: Stopnja prilagoditve oglaševanja OTC izdelkov na digitalna orodja
  20. Nika Švajncer: Življenjsko-stilni blogi in njihova vloga v družbi
  21. Tina Vesiak: Genealogija balkanističnega diskurza: komentarji na poročanje o migrantskih delavcih
  22. Melisa Hrapić Cvetko: Stereotipizacija v medijskem diskurzu o lepotnih tekmovanjih: feministična perspektiva
  23. Aleksandra Grozde: Analiza diskurza »Ameriških sanj« v seriji Leave It to Beaver
  24. Maruša Horjak: Kultura oblačenja kot oblika komuniciranja: primer protokolarnega stila
  25. Anja Celarec: Dar kot družbena in simbolna komunikacija
  26. Denis Pucelj: Vetements: družbeni in kulturni pomen postsovjetske estetike v sodobni modi
  27. Mateja Doležalek: Mediatizacija rituala: vpliv družbenih omrežij na proces žalovanja
  28. Marijana Kotnik: Razvoj medijev in trendi plačilnih praks skozi zgodovino: od blagovne menjave do kriptovalut
  29. Nina Petrič: Postfaktična doba kot orodje boja med normativnim novinarstvom in družbenimi mediji
  30. Špela Gantar: Nacionalni ponos kot medijski konstrukt: primer Melania Trump
  31. Katja Osterman: Tabloidna konstrukcija medijskega spektakla: primer kraljeve poroke princa Harryja in Meghan Markle
  32. Patricija Oštarijaš: Samoznamčenje na Instagramu: graditev osebnostne znamke
  33. Eneja Stajnko: Novičarski portali na družbenih omrežjih: vir novic med študenti
  34. Sebastian Pepelnak, Sergeja Perklič: Mediatizacija moških teles na aplikaciji za zmenke Tinder: semiotska analiza vizualne samoreprezentacije mladih, urbanih moških
  35. Pia Kaplan: Refleksije trajnostne mode v visoki moderni
  36. Klara Pinterič: Objektifikacija ženskega telesa: semiotična analiza oglasov ženskih parfumov
  37. Ana Černe: Spektakularizacija olimpijskih iger: Analiza poročanja o smučanju na olimpijskih igrah v Lillehammerju 1994 in Pjongčangu 2018 v časniku Delo
  38. Nina Kljun: Zavzetost zaposlenih pri delu od doma skozi prizmo covida-19
  39. Lara Grošelj: Komodifikacija športnikov v medijih: analiza diskurza medijskih objav o Luki Dončiću

Diplomska dela (145)

  1. Andreja Moškon: Metoda fotogovorice v pouku družboslovja
  2. Mateja Erčulj: Podoba ženske v slovenskem celovečernem filmu
  3. Ana Zavrtanik Ugrin: Ekonomsko-kulturni vidiki prehoda Primorskih novic na dnevnik
  4. Karmen Lužar: Maji - veličastna civilizacija
  5. Jasmina Strekelj: Zgodovinski spomin in slovenski tisk v Italiji
  6. Maja Gantar: Konstrukcija kolektivnega spomina v dokumentarnem novinarstvu
  7. Mateja Celin: Vloga humorističnega časopisa skozi čas
  8. Barbara Todorovič: Medijsko oblikovanje spomina naroda
  9. Anja Kunčič: Vizualna konstrukcija naravne katastrofe
  10. Sabina Pešec: Slovenski film in reprezentacije pripadnikov balkanskih narodov
  11. Iris Zavelcina: Pojmovanje nacionalne identitete pri zgodnjih mladostnikih
  12. Katarina Štular: Medijske reprezentacije domobranske prisege v časnikih leta 1944
  13. Anamarija Ficko: Kulturna inteligenca, tisk in razvoj nacionalne identitete v 19. stoletju
  14. Urša Zupan: Vplivi filmov na gledalce
  15. Anja Šerc: Analiza odnosov moči skozi prizmo teorij diskurza
  16. Andreja Trdina: Hegemonija neoliberalnega diskurza v slovenskem novinarstvu
  17. Tanja Petelinšek: Muzej kot medij
  18. Mateja Poljšak: Vpliv časopisja na izoblikovanje evropske identitete pri Slovencih v 20. stoletju
  19. Dejan Todorovič: Medijsko poročanje o šestdeseti obletnici konca druge svetovne vojne in politična instrumetalizacija preteklosti
  20. Sara Oblak: Olimpijske igre skozi oko telvizijske kamere
  21. Lea Šuligoj: Prikazovanje slovensko-hrvaških odnosov in reproduciranje nacionalizmov v slovenskih medijih
  22. Irena Žgavc: Zametki ženskega tiska na Slovenskem na prelomu 19. in 20 stoletja
  23. Anka Stopinšek: Zvezdniki in promocija potrošnje v ženskih revijah
  24. Tina Vučak: Reprezentacije Hrvatov in Slovencev v slovenskih dnevnikih
  25. Maja Zakrajšek: Uporaba medijev in zaupanje v družbo
  26. Tamara Berger: Reprezentacija moškega in odnos do moškega v ženskih revijah
  27. Mira Črešnar: Ljubezen, partnerski odnosi in spolnost v ženskih revijah
  28. Maja Bizjak: Urednice ženskih revij kot kulturne posrednice in ustvarjalke pogledov na ženskost
  29. Veronika Žabot: Glasbene in filmske podobe 2. svetovne vojne
  30. Andrejka Arnol: Feminizacija moškosti - metroseksusualnost v moških revijah
  31. Katja Bučan: Od žrtve do bojevnice
  32. Špela Bošnjak: Second Life
  33. Darja Kralj: Prepoznavnost strukturnih skladov v Sloveniji
  34. Ajda Radinja: Učbeniki kot akter pri zahodni konstrukciji Afrike
  35. Tadeja Jenčič: Joško Joras - junak ali antijunak?
  36. Jana Juvan: Medijska konstrukcija slovenstva prek alpskega smučanja
  37. Polona Pegan: Tetoviranje - individualna izbira posameznika
  38. Goran Mance: Mit Anteja Gotovine ali medijska konstrukcija junaka
  39. Nina Erzetič: Golota in mediji
  40. Polona Turk: Digitalizacija preteklosti
  41. Marijana Kuljanac: Vpliv jugonostalgije na sodobno alternativno glasbeno sceno
  42. Hana Stojan: Ženska med družino in kariero v reprezentacijah ženskih revij
  43. Saša Senica: Radijski resničnosti šov - študija primera Osvoji srce
  44. Jadranka Gajić: Ženske, ples in moda
  45. Katja Urankar: Medijska produkcija stresa
  46. Mojca Pust: Lik gospodinje v revijah za mlade ženske
  47. Polona Pečnik: Novodobni partnerski odnosi in bralke ženskih revij
  48. Tanja Jereb: Intervju v življenjskostilnih revijah
  49. Nina Knavs: Predstavljanje politike v tabloidih
  50. Ana Cergolj: Dopisnik v primežu lokalnega
  51. Tadeja Bauer: Ameriški vojni film in komodifikacija vojne
  52. Katarina Kolenc: Vizualne podobe vojne v Bosni in Hercegovini
  53. Petra Kovič: "Les Goriciennes, Les Slaves, Les Slovenes"
  54. Tinkara Belčič: Kakovost sinhronizacije in gledanost animiranih celovečernih filmov
  55. Maja Zadel: Dokumentarni film in interpretacija zgodovine
  56. Vesna Novak: Športna in "fit" ženska kot nova lepotna norma ženskih revij
  57. Jurij Lenar: Medijske podobe Hirošime in Nagasakija in japonski kolektivni spomin
  58. Katarina Novak: Le Monde diplomatique in alternativno mišljenje
  59. Lina Eržen: Modna revija Vogue kot priročnik o stilu
  60. Diana Stožinič: Popotniška fotografija in nadzorovanje Drugega na primeru Afrike
  61. Irena Vižintin: Mediji na konici jezika
  62. Jure Štabuc: Razvoj nosilcev glasbe in vpliv na nastanek ter spreminjanje hip-hop subkulture
  63. Neža Kampijut: Modno izražanje pop izvajalk v času krize glasbene industrije
  64. Kaja Pogačar: Odločilni trenutek v fotoreporterstvu
  65. Špela Rot: Medijska podoba delavstva
  66. Sandra Koštric: Od "slovenske Sibirije" do čarobne pokrajine neskončnih ravnin
  67. Katja Kužnik: Novinarstvo življenjskostilnih revij in odklon od normativnega novinarstva
  68. Neža Mele: Od gramofonske plošče do iPoda
  69. Uroš Prosen: Zgodovina na spletu
  70. Jasna Likar: Partizanski dnevnik in oblikovanje slovenstva
  71. Jernej Urbančič: Lokalni mediji v globalnem prostoru
  72. Anja Bogataj: Poziv k svobodi
  73. Maja Čebulj: Medijski ideali lepote
  74. Nejc Golob: Nadzorovanje in razkazovanje individualnih uporabnikov na družbenem omrežju Facebook
  75. Matija Korasa: Digitalizirane podobe Srebrenice in travmatični spomini
  76. Klementina Ožvald: Reprezentacija preteklosti in državne proslave kot kraji spomina
  77. Aleksander Zupan: Vizualna sidrišča spomina
  78. Maša Lesjak: Prebolevanje travme in ohranjanje spomina
  79. Julija Csipö: Vintage moda kot sporočilo
  80. Mirjam Hočevar: Estetska kirurgija v primežu medijev
  81. Eva Schmitt: Dokumentarni film in reprezentacija padca berlinskega zidu
  82. Tereza Poljanič: Menjam službo za blogerstvo o zdravi prehrani
  83. Jure Repina: Glasbena kultura in vloga glasbenikov v času družbenih omrežij
  84. Tadeja Umek: Pomen modnih blogov za demokratizacijo modnega sveta
  85. Sonja Gerič: Kosovo v srbskem kolektivnem spominu
  86. Jaka Vatovec: Oblikovanje javnih politik na primeru reševanja problema sovražnega govora
  87. Lucija Zelnik: Odnos med paparaci in zvezdniki v digitalni dobi: nadzor ali samopromocija zvezdnikov?
  88. Ružica Petrova: Nove oblike radijskega oddajanja: medijska konvergenca na primeru oddaje Radio 1 Breakfast Show
  89. Timotej Prosenc: Znamčenje spletnega portala na primeru portala Košarka.info
  90. Lina Vodopivec: Konstrukcija luksuza in blagovna znamka FREY WILLE
  91. Ana Podlogar Kunstelj: Razred in potrošnja v času zgodnjega materinstva
  92. Nina Lenko: Transformacije proizvodnje zvezdniškega sistema na družbenih omrežjih
  93. Ana Kristina Budnar: Spremembe rab in gratifikacij kino kulture nekoč in danes
  94. Sanja Kulašević: Ženski spomini na koncentracijska taborišča v nacistični Nemčiji
  95. Sandra Murnik: Spletni iskalnik Google kot učinkovito trženjsko orodje
  96. Eva Melanšek: Moda, osebno znamčenje in družbena omrežja
  97. Nina Petrič: "Novinarji ne obstajajo, obstaja zgolj novinarska storitev"
  98. Petra Kodra: Z razkazovanjem zasebnosti do nadzora nad javno podobo
  99. Katarina Burja: Športniki kot nacionalni heroji
  100. Nika Hriberšek: Življenjskostilno novinarstvo v najstniških revijah
  101. Sara Pakiž: Transformacije praks obiskovanja kina skozi čas
  102. Meta Taljan: Podobe holokavsta v šolskem kurikulumu
  103. Danaja Likar Oblak: Sodobna poroka in konstrukcija identitete "superneveste"
  104. Tadeja Magdič: Spletno nasilje na družbenih omrežjih in otroci
  105. Neža Kavka: Od drame do parodije
  106. Arin Čebokli: Lik ženske v oglasih za prehranske izdelke
  107. Simona Roudi: Med lepoto, zdravjem in novimi diskurzi telesne vadbe za ženske
  108. Selma Mešić: Muslimani in izgradnja džamije v slovenskih medijih
  109. Maja Lazar: Konstrukcija modnega trenda
  110. Katarina Nučič: Je moda ženskega spola?
  111. Nina Gornik: Konstrukcija realnosti in produkcijski vidiki resničnostnega šova Big Brother
  112. Tamara Želimorski: Transformacija praznovanja dneva mladosti
  113. Tita Lavrinšek: Pomen specializiranih tekaških medijev
  114. Ana Velikonja: Konzumpcija glasbe v času socializma
  115. Nina Julija Nabergoj: Spreminjanje ideoloških okvirov in subkulturnih identitet alternativnih glasbenih festivalov
  116. Rebeka Ašćerić: Konstrukcija nacionalne skupnosti prek rasističnega govora
  117. Tjaša Bizjak: Oblikovanje kolektivnega spomina
  118. Saša Rakovec: Povezava modnih blogov in družbenih omrežij
  119. Petra Majdič Simonič: Reprezentacije partizanstva in domobranstva
  120. Meta Pavlin: Luksuz in haute couture
  121. Anja Skočir: Medijske podobe slovenstva v Beneški Sloveniji
  122. Meta Arčon: Globalna blagovna znamka IKEA
  123. Pika Jerič: Estetske plastične operacije in mediji
  124. Sabina Kvrgić Atajić: Discipliniranje teles v medijih: ideal Kim Kardashian
  125. Tina Vesiak: Konstruiranje slovenske nacije v polju orientalizma: primer sezonskih delavcev iz nekdanje Jugoslavije
  126. Mateja Doležalek: Digitalizacija kulturnih ikon: internet kot spominski prostor Johna Lennona
  127. Larisa Hutter: Kontroverznost Pabla Escobarja v kolumbijskem kulturnem spominu
  128. Alenka Mrše: Reprezentacije Avstrije in Avstrijcev v izbranih slovenskih medijih
  129. Katja Potisek: Kako grafični romani upravljajo s kolektivnim spominom žrtev sirske vojne
  130. Lucija Meznarič: Nadzor digitalnih medijev nad uporabniki kot panoptikonski sistem
  131. Špela Zadnikar: Družabni prostori srečevanja v mestnih središčih skozi zgodovino – od gledališč do nakupovalnih središč
  132. Melisa Hrapić Cvetko: Moda in družbene distinkcije: mladi in kulturni kapital
  133. Neža Zidanič: Psihoanalitična in narativna analiza filma Črni labod
  134. Neža Rozman: Moč družbenih omrežij, ulična moda in prikazovanje modnih trendov
  135. Katra Grošelj: Sodobni panoptizem med mladimi na družbenih omrežjih
  136. Klara Pinterič: Konstrukcija blagovne znamke na Instagramu: primer Čas za kavo
  137. Karin Ugrin: Zdravje in podporne Facebook skupine
  138. Neža Bajželj: Serijski morilec v seriji in njegov gledalec
  139. Ana Černe: Manifestacija slovenske alpske kulture na olimpijskih igrah v Sarajevu 1984
  140. Maja Černuta: Spremembe obiskovanja kina v času vzpona televizije
  141. Nika Nabernik: Spomini na obdobje osamosvojitve Slovenije pri dijakih Gimnazije Ravne na Koroškem
  142. Daša Kamnar: Banalni nacionalizem: multimodalna analiza uporabe simbolov slovenstva v kampanjah trgovcev Tuš, Spar, Mercator in Lidl
  143. Lara Begič: Trajnostna moda na družbenih omrežjih: Kako družbeno omrežje TikTok vpliva na reprezentacijo trajnostne mode
  144. Tara Repina: Zasebno življenje vplivnic na Instagramu – ločnica med zasebnim in javnim
  145. Neža Stanković: Onkraj trendov: komuniciranje identitet luksuznih blagovnih znamk na primeru modne blagovne znamke Ganni

Druga dela (37)

  1. Maruša Pušnik: Konstrukcija slovenske nacije skozi medijsko naracijo
  2. Maruša Pušnik, Nenad Senić: Poročilo z mednarodne konference podiplomskih študentov
  3. Maruša Pušnik: Igor Primorac: Etika in seks
  4. Maruša Pušnik: Robert Kurz: Svet kot volja in dizajn
  5. Maruša Pušnik: Anthony Giddens: Preobrazba intimnosti. Ljubljana Založba cf* Rdeča zbirka, 2000
  6. Maruša Pušnik: Max Horkheimer, Theodor W. Adorno: Dialektika razsvetljenjstva: filozofski fragmenti. Ljubljana: Studija Humanitatis, 2002
  7. Maruša Pušnik: Etienne Balibar: Marxova filozofija. Ljubljana: Krtina, zbirka Krt, 2003
  8. Maruša Pušnik: Etničnost in pripovedi življenjskih zgod(b)ovin
  9. Maruša Pušnik: Serge Halimi: Novi psi čuvaji. Ljubljana: Maska, Mirovni inštitut in Inštitut za sodobne družbene in politične študije, zbirka Mediakcije, 2003. 156 strani (ISBN 961-90309-9-0), 2.000 sit
  10. Maruša Pušnik: Majda Hrženjak: Simbolno - Izbrana poglavja iz francoskega strukturalizma. Ljubljana: Študentska založba, zbirka Scripta, 2002 214 strani (ISBN 961-6446-02-9), 3.000 SIT
  11. Maruša Pušnik: Moralizacija kot estetski projekt dokumentarnega žurnalizma
  12. Maruša Pušnik: Sandra Bašić Hrvatin, Marko Milosavljević: Medijska politika v Sloveniji v devetdesetih: regulacija, privatizacija, koncentracija in komercializacija medijev. Mirovni inštitut, Ljubljana 2001
  13. Maruša Pušnik: Ksenija H. Vidmar (ur.): Ženski žanri: spol in množično občinstvo v sodobni kulturi. Zbornik besedil medijskih študijev in feministične teorije
  14. Maruša Pušnik: Novičarsko upravljanje z javnim mnenjem
  15. Maruša Pušnik: Fotografija v muzeju kot arhiv kolektivnega spomina: ljubezen do zgodovine
  16. Maruša Pušnik, Dejan Jontes: The nation as an imagined commodity
  17. Breda Luthar, Maruša Pušnik, Dejan Jontes: Branje v polimedijskem okolju in (nove) oblike generacijske subjektivacije
  18. Maruša Pušnik: Državotvorje, politike reprezentacij in nacionalne mitologije: mediji in iznajdba slovenskosti
  19. Maruša Pušnik: Kant bi moral študirati dizajn
  20. Maruša Pušnik: Mediating communism
  21. Maruša Pušnik: Virtual pasts, traumatic webs
  22. Maruša Pušnik, Kristina Sicherl: Relocating and personalising salsa in Slovenia
  23. Maruša Pušnik: Introduction
  24. Maruša Pušnik: Common history, divided memories
  25. Andreja Trdina, Maruša Pušnik: Travel beyond place
  26. Maruša Pušnik: Popularizacija nacije
  27. Maruša Pušnik: Philip Lee in Pradip N. Thomas (ur.), Public memory, public media, and the politics of justice
  28. Maruša Pušnik: Udomačenje televizije na Slovenskem
  29. Maruša Pušnik: Ljudje na poziv
  30. Maruša Pušnik: Državne rabe kulturnih pomenov za politične namene: produkcija nacionalnih ljudi in plebiscitna propaganda na Koroškem 1920
  31. Maruša Pušnik: Collective memory in a multimedia age
  32. Maruša Pušnik, Dejan Jontes: Mediji in spontani nacionalizem
  33. Maruša Pušnik: Cinema culture and audience rituals
  34. Andreja Trdina, Maruša Pušnik: Novinarsko upovedovanje neoliberalizma
  35. Hanno Hardt: Predstavljanje osamosvojitve
  36. Hanno Hardt: Pisanju zgodovine medijev na rob
  37. Nataša Ružić, Maruša Pušnik, Jovana Kečina, Aleksandra Kovačević Babić: Media coverage of climate change and newsroom politics