izpis_h1_title_alt

Spremembe obiskovanja kina v času vzpona televizije : diplomsko delo
ID Černuta, Maja (Avtor), ID Pušnik, Maruša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (677,23 KB)
MD5: 984EBE89FF04CB288CA021F694F423B0

Izvleček
Kino je v prejšnjem stoletju doživel številne spremembe. Z množičnim prihodom televizije se je izoblikovalo novo občinstvo in s tem so se spremenile medijske prakse ljudi. Cilj diplomske naloge je ugotoviti namen in pogostost obiskovanja kina ter ugotoviti, zakaj je gledanje televizije postalo bolj zaželeno od obiska kina. Odkriti želim, kako je nov medij vplival na starega, ki je uporabljal enako vsebino nadomeščenega medija. V prvem delu bom s kulturnim in zgodovinskim pregledom predstavila razvoj filma, kina in televizije. S pomočjo kvalitativne metode sem opravila deset intervjujev z dvema različnima generacijama, ki živita na obalnem območju Slovenije. Zanimale so me njihove navade pri uporabi teh dveh medijev in spremembe, ki so se zgodile z vzponom televizije. Poleg gledanja filmov so ljudje hodili v kino zaradi sprostitve, zabave in druženja. Ugotovila sem, da je starejša generacija pogosteje obiskovala kino kot mlajša. Gledanje televizije je v nasprotju s kinom udobneje, priročnejše in ponuja več vsebin.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:transformacije obiskovanja kina, televizija, film, star proti novemu mediju, medijske prakse
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Černuta]
Leto izida:2020
Št. strani:87 str.
PID:20.500.12556/RUL-119721 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.7:791(043.2)
COBISS.SI-ID:29690115 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2020
Število ogledov:1103
Število prenosov:122
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Changes in Attending Cinema in the Age of Television
Izvleček:
In the last century, cinema went through numerous changes. A new audience formed with the mass arrival of television, changing people's media practices. The goal of this paper is to identify the intention and frequency of cinema attendance and determine why watching television has become more desirable than attending cinema. I want to look into how the old medium was influenced by the new medium, which used the same content as the replaced medium. In the first part of the paper, I will present the evolution of film, cinema, and television through a cultural and historical overview. With the help of qualitative research, I conducted ten interviews with two different generations that live in the coastal area of Slovenia. I was interested in their habits relating to the use of these two media and changes that occurred with the rise of television. In addition to watching movies, people attended cinema because of relaxation, entertainment and socializing. I found out that the older generation attended cinema more frequently than the younger generation. In contrast to the cinema, watching television is more comfortable, more convenient, and offers more content.

Ključne besede:transformations of attending the cinema, television, movie, old vs. new media, media practices

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj