izpis_h1_title_alt

Globalna blagovna znamka IKEA : medkulturne razlike in kulturna adaptacija
ID Arčon, Meta (Avtor), ID Pušnik, Maruša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_arcon-meta.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medkulturne razlike, kulturna adaptacija, IKEA, Blagovne znamke, Globalizacija, Kultura, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Arčon]
Leto izida:2017
Št. strani:68 str.
PID:20.500.12556/RUL-97678 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.44:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:35201629 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.11.2017
Število ogledov:1340
Število prenosov:256
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Trademarks, Globalization, Culture, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj