Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (23)

  1. Lucija Karničar: Uresničevanje cilja trajnostnega razvoja pri pouku književnosti v gimnaziji
  2. Kerstin Ornik: Učenci z govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnosti v osnovni šoli
  3. Gea Gregorič: Slovenska kratka zgodba (2010–2020) in možnosti problemskih aplikacij v gimnaziji
  4. Marcela Petrevčič: Po Prešernovi poti pri slovenščini in zgodovini v osnovni šoli
  5. Nika Janežič: Medvrstniško nasilje v šoli in možnosti za njegovo preprečevanje preko literarnega branja pri pouku slovenščine
  6. Nika Polšak: Pouk slovenščine na waldorfski gimnaziji v Ljubljani s posebnim ozirom na književni pouk
  7. Klavdija Bizjak: Recepcija antične književnosti in njeni odmevi pri pouku književnosti v gimnaziji
  8. Lucija Šarc: Španska in hispanoameriška književnost v slovenski gimnaziji
  9. Tina Velikonja: Razvijanje zmožnosti medpredmetnega povezovanja z metodo projektnega dela pri gimnazijskem pouku književnosti
  10. Ivana Zajc: Literarno delo in njegov (implicitni) avtor
  11. Barbara Burger Mansutti: Motiv družine v sodobni slovenski ženstveni kratki prozi
  12. Stanka Koren: Bralna pismenost v Prekmurju
  13. Olga Koplan: Razvijanje ključnih zmožnosti pri pouku slovenščine v osnovni šoli
  14. Maja Klinar: Gimnazijski pouk književnosti in zgodovine z vidika medpredmetnega povezovanja
  15. Sanja Podgornik: Svetovna književnost druge polovice 20. stoletja v učnih načrtih in učnih sredstvih za pouk književnosti v gimnaziji
  16. Andrej Šebenik: Književnost slovenskih izseljencev v Argentini pri medpredmetnem povezovanju geografije in slovenščine
  17. Lea Bracovič: Problemski pristopi k pouku književnosti v tretjem triletju
  18. Karmen Strel: Učiteljeva pojmovanja vzgojne dimenzije književnosti pri pouku slovenščine v gimnaziji
  19. Tinkara Volk: Domače branje v gimnaziji v luči Izhodišč za prenovo učnih načrtov v osnovni šoli in gimnaziji (2022)
  20. Karin Kovaček: Jurčičeva domačija: pouk zgodovine in slovenščine v muzeju na prostem
  21. Ana Žajdela: Medpredmetno povezovanje pouka umetnostne zgodovine in slovenščine ob poeziji Srečka Kosovela
  22. Nina Oražem: Pouk književnosti pri slovenščini v gimnaziji – najnovejša teoretična spoznanja in izkušnje učiteljev praktikov
  23. Tina Zevnik: Medpredmetno povezovanje pouka slovenščine in geografije pri šolski ekskurziji v Obsredozemske pokrajine

Diplomska dela (3)

  1. Urška Rozman: Pripovedna struktura romana To noč sem jo videl, avtorja Draga Jančarja
  2. Jana Gregorič: Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnosti
  3. Nadja Kremesec: Nadarjeni dijaki pri pouku slovenščine v prvem letniku splošne gimnazije

Druga dela (8)

  1. Alenka Žbogar: Ustvarjalke
  2. Alenka Žbogar: Literarno branje in mladostniki
  3. Alenka Žbogar: Recepcija slovenske književnosti
  4. Alenka Žbogar: Medpredmetno povezovanje pri pouku književnosti
  5. Alenka Žbogar: Ljubezen v sodobni slovenski kratki pripovedni prozi in srednješolski pouk književnosti
  6. Alenka Žbogar: Branje kot potovanje
  7. Alenka Žbogar: Pouk književnosti slovenske reformacije za 21. stoletje
  8. Alenka Žbogar: Problemsko-ustvarjalni pouk kratke proze