Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (23)
Lucija Karničar:
Uresničevanje cilja trajnostnega razvoja pri pouku književnosti v gimnaziji
Kerstin Ornik:
Učenci z govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnosti v osnovni šoli
Gea Gregorič:
Slovenska kratka zgodba (2010–2020) in možnosti problemskih aplikacij v gimnaziji
Marcela Petrevčič:
Po Prešernovi poti pri slovenščini in zgodovini v osnovni šoli
Nika Janežič:
Medvrstniško nasilje v šoli in možnosti za njegovo preprečevanje preko literarnega branja pri pouku slovenščine
Nika Polšak:
Pouk slovenščine na waldorfski gimnaziji v Ljubljani s posebnim ozirom na književni pouk
Klavdija Bizjak:
Recepcija antične književnosti in njeni odmevi pri pouku književnosti v gimnaziji
Lucija Šarc:
Španska in hispanoameriška književnost v slovenski gimnaziji
Tina Velikonja:
Razvijanje zmožnosti medpredmetnega povezovanja z metodo projektnega dela pri gimnazijskem pouku književnosti
Ivana Zajc:
Literarno delo in njegov (implicitni) avtor
Barbara Burger Mansutti:
Motiv družine v sodobni slovenski ženstveni kratki prozi
Stanka Koren:
Bralna pismenost v Prekmurju
Olga Koplan:
Razvijanje ključnih zmožnosti pri pouku slovenščine v osnovni šoli
Maja Klinar:
Gimnazijski pouk književnosti in zgodovine z vidika medpredmetnega povezovanja
Sanja Podgornik:
Svetovna književnost druge polovice 20. stoletja v učnih načrtih in učnih sredstvih za pouk književnosti v gimnaziji
Andrej Šebenik:
Književnost slovenskih izseljencev v Argentini pri medpredmetnem povezovanju geografije in slovenščine
Lea Bracovič:
Problemski pristopi k pouku književnosti v tretjem triletju
Karmen Strel:
Učiteljeva pojmovanja vzgojne dimenzije književnosti pri pouku slovenščine v gimnaziji
Tinkara Volk:
Domače branje v gimnaziji v luči Izhodišč za prenovo učnih načrtov v osnovni šoli in gimnaziji (2022)
Karin Kovaček:
Jurčičeva domačija: pouk zgodovine in slovenščine v muzeju na prostem
Ana Žajdela:
Medpredmetno povezovanje pouka umetnostne zgodovine in slovenščine ob poeziji Srečka Kosovela
Nina Oražem:
Pouk književnosti pri slovenščini v gimnaziji – najnovejša teoretična spoznanja in izkušnje učiteljev praktikov
Tina Zevnik:
Medpredmetno povezovanje pouka slovenščine in geografije pri šolski ekskurziji v Obsredozemske pokrajine
Diplomska dela (3)
Urška Rozman:
Pripovedna struktura romana To noč sem jo videl, avtorja Draga Jančarja
Jana Gregorič:
Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnosti
Nadja Kremesec:
Nadarjeni dijaki pri pouku slovenščine v prvem letniku splošne gimnazije
Druga dela (8)
Alenka Žbogar:
Ustvarjalke
Alenka Žbogar:
Literarno branje in mladostniki
Alenka Žbogar:
Recepcija slovenske književnosti
Alenka Žbogar:
Medpredmetno povezovanje pri pouku književnosti
Alenka Žbogar:
Ljubezen v sodobni slovenski kratki pripovedni prozi in srednješolski pouk književnosti
Alenka Žbogar:
Branje kot potovanje
Alenka Žbogar:
Pouk književnosti slovenske reformacije za 21. stoletje
Alenka Žbogar:
Problemsko-ustvarjalni pouk kratke proze