izpis_h1_title_alt

Uresničevanje cilja trajnostnega razvoja pri pouku književnosti v gimnaziji : magistrska delo
ID Karničar, Lucija (Avtor), ID Virk, Tomo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Žbogar, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,65 MB)
MD5: A4B49E95963869E578C935A5A18C193D

Izvleček
Trajnostni razvoj v novem učnem načrtu postaja pomembnejši cilj, zato poskušam v magistrskem delu celovito prikazati njegov vpliv na pouk književnosti v gimnaziji. V prvih treh delih se ukvarjam z več področji, ki z vključevanjem trajnostnega razvoja vstopajo v pouk (književnosti) – posthumanistiko, ekokritiko in ekopedagogiko. Obče preglede področij zaključujem s pregledom splošnopedagoških priročnikov. V četrtem delu na podlagi trajnostnih ciljev redefiniram pouk književnosti. Izpostavljam seznam literarnih del, s katerimi lahko uresničujemo trajnostne cilje, povezovanje pouka književnosti s poukom jezika in metodo tematskega bralnega kluba pri pouku književnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:literatura in okolje, ekokritika, ekopedagogika, didaktika književnosti, antropocentrizem, posthumanizem, trajnostni razvoj
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Karničar]
Leto izida:2024
Št. strani:126 str.
PID:20.500.12556/RUL-161672 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:207397891 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2024
Število ogledov:130
Število prenosov:39
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementing the Sustainable Development Goals in the Gymnasium Literature Class
Izvleček:
Sustainable development goals are becoming more important in new curriculum. In my masters thesis I try to show its impact on the teaching of literature in Gymnasiums. In the first three parts, I deal with several fields that enter the (literature) classroom with the integration of sustainable development – posthuman studies, ecocriticism and ecopedagogy. I conclude my general overview of the fields with a review of general pedagogical handbooks on sustainability. In the fourth part, I redefine the teaching of literature based on the Sustainable Development Goals. I am highlighting a list of literary works that can be used to achieve the sustainable development goals, the integration of literature teaching with language teaching and the method of a thematic reading club during literature class

Ključne besede:literature and environment, ecocriticism, ecopedagogy, literature didactic, antropocentrism, posthumanism, sustainable development

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj