izpis_h1_title_alt

Razvijanje ključnih zmožnosti pri pouku slovenščine v osnovni šoli : pesniška, pripovedna in dramska besedila
ID Koplan, Olga (Avtor), ID Žbogar, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,34 MB)
MD5: 4530918EB6DD565E0ECEF61F4625FCA3
PID: 20.500.12556/rul/32c1557f-64b4-4845-a7c0-db69d5627710

Izvleček
Magistrsko delo predstavlja razvijanje ključnih zmožnosti pri pouku slovenščine, natančneje pri obravnavi poezije, proze in dramatike od 6. do 9. razreda osnovne šole, in sicer sporazumevalne zmožnosti/jezikovne pismenosti, ki vključuje bralno, literarno zmožnost, kulturne zmožnosti, socialne zmožnosti, učenja učenja, digitalne zmožnosti in zmožnosti medpredmetnega povezovanja. Bralna zmožnost je predstavljena v okviru štirih sporazumevalnih zmožnosti: branja, poslušanja, govorjenja, pisanja. Literarno zmožnost predstavljam kot zmožnost besednega razumevanja, razumevanja s sklepanjem in povezovanjem ter zmožnost kritičnega ustvarjalnega branja. Ker ključne zmožnosti razvijamo v okviru različnih metod pouka književnosti, predstavljam tri metode, ki so se uveljavile v slovenskem prostoru: komunikacijski pouk, metodo delne in celostne šolske interpretacije in problemsko-ustvarjalni pouk. V poglavju o bralnih strategijah predstavljam zmožnost učenja učenja, posebno poglavje pa namenjam vprašanjem in odgovorom. Magistrsko delo zaključujem s primeri učnih priprav, v katerih je načrtovano razvijanje ključnih zmožnosti pri učencih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:sporazumevalna zmožnost, bralna zmožnost, literarna zmožnost, kulturna zmožnost, učenj učenja, digitalna zmožnost, medpredmetno povezovanje, komunikacijski pouk, problemsko-ustvarjalni pouk, bralne strategije, didaktika književnost, književnost, bolonjski magisteriji
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[O. Koplan]
Leto izida:2014
Št. strani:173 f.
PID:20.500.12556/RUL-98560 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.953.5:373.3:82
COBISS.SI-ID:55018850 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.12.2017
Število ogledov:2827
Število prenosov:695
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The Master's degree presents ways of developing basic abilities when discussing poetry, prose and drama in the 6th-to-9th grades of elementary school. Such abilities are communicative competence that includes reading, literary competence, cultural competence, social competence, teaching learning, digital competence and the competence of cross-curricular integration. Reading competence is presented by four communicative skills: reading, listening, speaking and writing. Literary competence is presented as the ability of word understanding, understanding by deducting and connecting, and the ability of critical creative reading. Because the basic abilities are developed within the different methods of discussing literature at lessons, three methods which are valued in Slovenia are presented: communicative method, the method of partial and integral school interpretation and creative problem-solving lessons. The ability of teaching learning is presented in the chapter about reading strategies, and a special chapter deals with questions and answers. The Master's degree is completed by the examples of lesson plans, where the developing of basic abilities at students is planned.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj