izpis_h1_title_alt

Pouk književnosti slovenske reformacije za 21. stoletje
ID Žbogar, Alenka (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (99,21 KB)
MD5: 467B5DC634FFD95A1AE2CC230D900FBD
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-27/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V večkulturni Evropi 21. stol. na pouk književnosti vplivajo vprašanja, povezana z individualno, globalno in nacionalno identiteto. Medkulturni dialog se pri pouku književnosti lahko razvija ob spoznavanju književnosti slovenske reformacije, kar pomeni, da tak pouk ne razvija le kulturnih, pač pa tudi multikulturne kompetence. Analiza učbeniških izborov ter sestavov od leta 1970 do 2000 in primerjava s posodobljenim gimnazijskim učnim načrtom za slovenščino (2007) kažeta, naj bo pouk književnosti slovenske reformacije za 21. stol. osredinjen na (ustvarjalno) učenje z(a) razumevanje(m). Prikazane so inovativne oblike in metode poučevanja, ki omogočajo takšno učenje slovenske reformacijske književnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenska književnost, protestantizem, 21. st., individualna, nacionalna, globalna identiteta, pouk književnosti slovenske reformacije, kulturne in multikulturne kompetence, učenje z(a) razumevanje(m), inovativne oblike in metode poučevanja
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:Str. 275-287
PID:20.500.12556/RUL-152802 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:371.214.1:821.163.6.:274(=163.6)"15"
COBISS.SI-ID:45031522 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.12.2023
Število ogledov:386
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Reformacija na Slovenskem : (ob 500-letnici Trubarjevega rojstva)
Uredniki:Aleksander Bjelčevič
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2010
ISBN:978-961-237-380-1
COBISS.SI-ID:252810496 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:27

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Questions of individual, global and national identities will influence literature class in multicultural Europe of 21st century. Multicultural dialogat literature class can be developed also through literature of Slovene Reformation, which means that such class isn't developing only cultural but also multicultural competences. Results of analysis of textbook selections and asssemblies from 1970 until 2000 will be compared with updated gimnasyum syllabus (2007). Analysis and comparison show that literature class of 21st century should be focused on (creative) learning for/with understanding. Innovative strategies and methods of teaching that are allowing such learning of Slovene literature of Reformation are showed.

Ključne besede:individual, national, global identity, teaching literature of the Slovene Reformation, cultural and multicultural competences, learning for/through understanding, innovative strategies and methods of teaching

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj