izpis_h1_title_alt

Slovenska kratka zgodba (2010–2020) in možnosti problemskih aplikacij v gimnaziji : magistrsko delo
Gregorič, Gea (Avtor), Žbogar, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (923,84 KB)
MD5: 4AA62755021FF91250D2385464DEE261

Izvleček
V magistrskem delu je obravnavana sodobna slovenska kratka zgodba z metodo analize literarnovednih virov. Opravljena je analiza produkcije zbirk kratkih zgodb med letoma 2010 in 2020 z metodo izločanja in razvrščanja. Predstavljene so zbirke kratkih zgodb sodobnih slovenskih pisateljic, in sicer Mojca Kumerdej, Temna snov (2011); Mirana Likar Bajželj, Glasovi (2015); Jedrt Lapuh Maležič, Bojne barve (2016), Suzana Tratnik, Noben glas (2016) in Ana Schnabl, Razvezani (2017). Slednja je literarno analizirana, umeščena v literarni kontekst in uporabljena za obravnavo sodobne kratke zgodbe pri problemsko-ustvarjalnem pouku v gimnaziji. Navedeni so razlogi za izbor s poudarkom na mladostniških bralnih interesih, ki govorijo v prid obravnavi tovrstne literature in umestitev le-te v šolski kanon. Osvetljene so tudi korelacije med problemsko-ustvarjalnim pristopom in razvijanjem literarne zmožnosti, ki je eden od temeljnih ciljev gimnazijskega pouka književnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenska književnost, slovenska proza, kratka zgodba, produkcija kratke zgodbe med letoma 2010 in 2020, problemsko-ustvarjalni pouk v gimnaziji, model problemsko-ustvarjalnega pouka kratke zgodbe, literarna zmožnost, Mojca Kumerdej, Mirana Likar Bajželj, Jedrt Lapuh Maležič, Suzana Tratnik, Ana Schnabl
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2021
Založnik:[G. Gregorič]
Št. strani:89 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:821.163.6-3.09:373.5\"2010/2020\"
COBISS.SI-ID:71717635 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:97
Število prenosov:29
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Slovenian short story (2010–2020) and the possibilities of problem-based applications in general high school
Izvleček:
The master's thesis deals with a contemporary Slovenian short story using the method of analysis of literary sources. An analysis of the production of collections of short stories between 2010 and 2020 using the method of extraction and classification is presented, collections of short stories of contemporary Slovenian writers are presented, namely Mojca Kumerdej, Temna snov (2011); Mirana Likar Bajželj, Glasovi (2015); Jedrt Lapuh Maležič, Bojne barve (2016), Suzana Tratnik, Noben glas (2016) and Ana Schnabl, Razvezani (2017). The latter is literary analyzed, placed in a literary context and used to deal with a modern short story in problem-based creative lessons in high school. The reasons for the selection are given with an emphasis on youthful reading interests, which speak in favor of the consideration of this type of literature and its placement in the school canon. The places of correlation between the problembased approach and literary competence, which is the fundamental goal of literature lessons, are also highlighted.

Ključne besede:Slovenian literature, Slovenian prose, short story, production of short story between 2010 and 2020, problembased lessons in high school, model of problem-based lessons of short story, literary competence, Mojca Kumerdej, Mirana Likar Bajželj, Jedrt Lapuh Maležič, Suzana Tratnik, Ana Schnabl

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj