Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (1)

  1. Tomaž Štrus: Razvrščanje signalov v posnetkih vibracijske krajine

Diplomska dela (18)

  1. Matevž Pesek: Prepoznavanje akordov s hierarhičnim kompozicionalnim modelom
  2. FRANC KLAVŽ: Dolgoročna analiza uporabe spletne platforme Trubadur
  3. DOMEN MOHORČIČ: Avtomatska transkripcija klavirske glasbe s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
  4. AZRA REKANOVIĆ: Načrtovanje funkcionalnosti in uporabniških vmesnikov spletne platforme za učenje glasbene teorije
  5. VID ROTAR: Vizualizacija podatkov o porabi zdravil na recept
  6. MATEJ BEVEC: Hibridno priporočanje glasbe z nevronskimi mrežami na grafih
  7. ALEKS KOBENTAR: Vizualizacija imen novorojenčkov v povezavi s podatki iz baze IMDb in Wikipedije
  8. Darian Tomašević: Izdelava spletnega orodja za anotacijo glasbenih vzorcev
  9. URBAN ZAVRŠNIK: Vizualizacija odprtih podatkov
  10. MARK VALE: Spletno orodje za prikaz in označevanje zvočnih posnetkov
  11. ANDRAŽ JUVAN: Sistem za avtomatsko elucidacijo organskih spojin
  12. Žiga Patačko Koderman: Analiza in iskanje podobnosti med avdio podpisi zvočnih posnetkov
  13. MAJ URAN: Sistem za avtomatično generiranje in evalvacijo ritmičnih vaj za osnovne glasbene šole
  14. JAN MILOVANOVIĆ: Mobilni predvajalnik za ranljive skupine v bolnišnicah
  15. Žiga Črv: Portal za načrtovanje in opisovanje poti z električnim avtomobilom
  16. MATIJA PODBREZNIK: Razvoj intervalnih in harmonskih didaktičnih iger z vnosom zvoka za platformo Trubadur
  17. MIHA FRANGEŽ: Načrtovalnik poti in agregator podatkov za javni potniški promet in storitve sodobne mobilnosti
  18. Žiga Klun: Razvoj novih didaktičnih prijemov za ritmični trening glasbene teorije z zajemom zvoka za platformo Trubadur

Druga dela (9)

  1. Matevž Pesek, Aleš Leonardis, Matija Marolt: An analysis of rhythmic patterns with unsupervised learning
  2. Matevž Pesek, Lovro Suhadolnik, Peter Šavli, Matija Marolt: Motivating students for ear-training with a rhythmic dictation application
  3. Matija Marolt, Ciril Bohak, Alenka Kavčič, Matevž Pesek: Automatic segmentation of ethnomusicological field recordings
  4. Alenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
  5. Luka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj: Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventory
  6. Matevž Pesek, Aleš Leonardis, Matija Marolt: SymCHM—an unsupervised approach for pattern discovery in symbolic music with a compositional hierarchical model
  7. Alenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext
  8. Darian Tomašević, Stephan Wells, Iris Yuping Ren, Anja Volk, Matevž Pesek: Exploring annotations for musical pattern discovery gathered with digital annotation tools
  9. Matevž Pesek, Andraž Juvan, Jure Jakoš, Janez Košmrlj, Matija Marolt, Martin Gazvoda: Database independent automated structure elucidation of organic molecules based on IR, $^1$H NMR, $^{13}$C NMR, and MS data