izpis_h1_title_alt

Razvoj intervalnih in harmonskih didaktičnih iger z vnosom zvoka za platformo Trubadur
ID PODBREZNIK, MATIJA (Avtor), ID Pesek, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,95 MB)
MD5: C2F1FA21130FCA0177816B446F467CE2

Izvleček
V diplomski nalogi so predstavljene težave pri glasbenem učenju od doma. Poudarek je na vajah intervalnega in harmonskega nareka, ki jih morajo učenci odpeti. Pri vadbi doma so namreč brez učitelja, ki bi jim dal povratne informacije o točnosti odpete vaje. Razvili smo igri harmonskega in intervalnega nareka, ki z uporabo mikrofona na mobilnih telefonih snemata zvok. Iz zvočnega posnetka v resničnem času nato razbereta note in jih v uporabniškem vmesniku predstavita uporabniku. Igri smo vključili v obstoječo platformo Trubadur, ki se že uporablja pri pouku na Konservatoriju za glasbo in balet v Ljubljani. Igri smo najprej razvili za mobilno platformo Android, kasneje pa smo dodali tudi podporo za platformo IOS. Na Konservatoriju smo potem dve različici uporabniškega vmesnika evalvirali z dijaki prvega letnika. Z evalvacijo smo ugotovili, da je snov v igrah primerna za to skupino učencev. Pridobili smo povratne informacije, ki smo jih uporabili za izboljšanje aplikacije in ugotovili, da so uporabniki bolje sprejeli drugo evalvirano različico uporabniškega vmesnika.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izobraževalne igre, zaznavanje tonov, e-izobraževanje, zvočni vnos, solfeggio, glasbena teorija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-149592 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:165501443 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2023
Število ogledov:812
Število prenosov:58
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of interval and harmony didactic games with sound input for the Trubadur platform
Izvleček:
In this thesis, we describe the problems with music learning at home. With the emphasis on exercises of interval and harmonic dictation that the students must sing. When they are at home, they don't have access to a teacher who would give them feedback about the correctness of the sang exercise. We developed two games of harmonic and interval dictation that use the microphone on a mobile phone to record sound. They extract notes from the sound recording and then present them to the user in the user interface. We included the game into the existing platform Trubadur that is already used in class at the Conservatory for music and ballet in Ljubljana. At first, we developed the games for the Android mobile platform and later we added support for the IOS platform. At the Conservatory, we evaluated two versions of the user interface with first year students. We found out that the game's educational content is appropriate for these students. We gathered feedback that was later used to improve the application and we found out that the users preferred the second evaluated version of the user interface.

Ključne besede:educational games, pitch detection, e-learning, audio input, solfeggio, music theory

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj