izpis_h1_title_alt

Sistem za avtomatično generiranje in evalvacijo ritmičnih vaj za osnovne glasbene šole
ID URAN, MAJ (Avtor), ID Pesek, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,61 MB)
MD5: 98577F8DF44A54FDAE0706D62C72F460

Izvleček
Otrok se lahko ritmičnega posluha nauči le v glasbeni šoli. Otroci, ki so pri pouku prisotni redkeje, so deležni manj vaje in posledično dosežejo slabše rezultate pri preizkusih znanja. Otroci ritmične vaje težko samostojno vadijo doma. Na trgu sicer obstajajo pripomočki za urjenje ritmičnega posluha, vendar niso skladni s slovenskim učnim načrtom. Te pripomočke smo raziskali in ugotavljali, kateri tipi vaj so najprimernejši in kateri grafični vmesniki omogočajo najboljšo uporabniško izkušnjo. Sistem za generiranje ritmičnih vaj smo razširili v okviru platforme Trubadur in razvili tri igre za urjenje ritmičnega posluha: igro ritmičnega nareka, igro ritmičnega kviza in igro igranja ritma. Sistem smo testirali na skupini otrok, ki obiskujejo osnovno glasbeno šolo oziroma se nameravajo vanjo vpisati. Rezultati testiranja so pokazali, da sta igra ritmičnega nareka in igra ritmičnega kviza bolj ustrezni od igre igranja ritma. Otroci so bili s sistemom na splošno zadovoljni in so podali veliko koristnih povratnih informacij za nadaljnji razvoj.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:e-izobraževanje, izobraževalne igre, glasbena teorija, ritmični narek
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-140421 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:123601923 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.09.2022
Število ogledov:476
Število prenosov:69
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A system for automatic generation and evaluation of elementary-school level rhythmic ear-training exercises
Izvleček:
A child can only develop a good ear for rhythm in a music school. Children who attend lessons less often receive less practice and, as a result, achieve worse results in knowledge tests. It is difficult for children to practice rhythmic exercises independently at home. There are applications on the market for training rhythmic listening, but they are not compatible with the Slovenian curriculum. We researched these tools and determined which types of exercises are most suitable and which graphical interfaces provide the best user experience. We expanded the system for generating rhythmic exercises within the framework of the Troubadour platform and developed three games for training rhythmic listening: a rhythmic dictation game, a rhythmic quiz game, and a rhythm playing game. We tested the system on a group of children attending or planning to enroll in a primary music school. The test results showed that the rhythmic dictation game and the rhythmic quiz game are more relevant than the rhythm playing game. The children were generally satisfied with the system and provided a lot of useful feedback for further development.

Ključne besede:e-learning, educational games, music theory, rhythmic dictation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj