Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Napredno
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
LingoVerse : virtual language learning through gamification
ID
Špruk, Nik Jan
(
Avtor
),
ID
Žnideršič, Klara
(
Avtor
),
ID
Marolt, Matija
(
Avtor
),
ID
Pesek, Matevž
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(4,34 MB)
MD5: F508DE69E19FC5F01E1B7AFAE3A84B5E
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://link.springer.com/article/10.1007/s10055-025-01250-w
Galerija slik
Izvleček
The paper explores the use of virtual reality (VR) games for enhancing motivation and effectiveness in foreign language learning through virtual environments. In addition to increasing students’ motivation to study a foreign language, it also aims to explore the use of the app as a complementary tool in formal educational settings. A VR language-learning game, LingoVerse, was developed and tested, with a focus on gamification mechanisms. An evaluation study that included pre- and post-test proficiency tests and user feedback, provides preliminary signals that the game may support language acquisition and motivation. We also consider the technical limitations of VR devices and discuss the challenges reported in interviews by individual users. The findings suggest that the LingoVerse game showed a potentially positive effect on conventional test performance and language learning outcomes, and that VR may be suitable as a supplementary tool for practice in both traditional language education and individual learning.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
virtual reality
,
e-learning
,
language learning
,
virtual worlds
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2025
Št. strani:
24 str.
Številčenje:
Vol. 29, iss. 4, article no. 174
PID:
20.500.12556/RUL-176362
UDK:
004.946:37.091.3
ISSN pri članku:
1359-4338
DOI:
10.1007/s10055-025-01250-w
COBISS.SI-ID:
258082563
Datum objave v RUL:
28.11.2025
Število ogledov:
80
Število prenosov:
19
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Virtual reality
Skrajšan naslov:
Virtual real.
Založnik:
Springer
ISSN:
1359-4338
COBISS.SI-ID:
512039961
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
navidezna resničnost
,
e-učenje
,
učenje jezikov
,
navidezni svetovi
Projekti
Financer:
EC - European Commission
Številka projekta:
C4350-24-927003
Naslov:
“TeachXR - Use of Extended Reality in Education”
Akronim:
Recovery and Resilience Facility
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj