Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (2)

  1. Alenka Žerovnik: Razvoj spletnega orodja za spodbujanje samoregulativnega učenja
  2. Irena Košir Lovšin: Učiteljevo izražanje jeze v razredu ter pedagoški in socialno-čustveni vidiki poučevanja

MSc theses (55)

  1. Silvija Jelen: Analiza in razvoj timskega vodenja vrtca (študija primera)
  2. Petra Havaj: Timsko delo izvajalcev dodatne strokovne pomoči in osnovnošolskih učiteljev
  3. Mateja Lesar: Fenomenološki in pedagoškopsihološki vidiki učenja v osmem razredu osnovne šole
  4. Tonja Sajovic: Stališča učiteljev razrednega pouka do timskega dela s specialnimi in rehabilitacijskimi pedagogi
  5. Barbara Uran: Zaznavanje in doživljanje timskega dela pri strokovnih delavkah v prvem razredu osnovne šole
  6. Sara Rukelj: Doživljanje in stališča učencev ter njihovih staršev do odnosov in sodelovanja z vrstniki med epidemijo Covid-19
  7. Saša Medved: Doživljanje poklicnega poslanstva specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v odnosu do motivov za izbiro poklica in delovnega zadovoljstva
  8. Maruša Škoda: Osebna pojmovanja in subjektivne teorije vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljice o aktivnem učenju
  9. Maruša Bon: Osebna pojmovanja in subjektivne teorije učiteljev razrednega pouka o disciplini v razredu
  10. Katja Kurnik: Uporaba metod senzorne integracije pri motiviranju za doseganje zastavljenih ciljev
  11. Sara Senica Pignar: Anksioznost dijakov med epidemijo COVID-19
  12. Barbara Mrvčić: Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  13. Gregor Skumavc: Spletno nadlegovanje in učenci s posebnimi potrebami
  14. Janka Bergel Pogačnik: Model spreminjanja kakovosti odnosov z medsebojnim sodelovanjem učencev, učiteljev in staršev
  15. Blanka Mlakar: Obravnava učencev s primanjkljaji na področju učenja aritmetike v tretjem triletju osnovne šole
  16. Mateja Meh: Medvrstniško tutorstvo kot dejavnik razvijanja socialnih in kognitivnih spretnosti oseb z motnjo v duševnem razvoju
  17. Sara Drožđek: Vpliv upoštevanja Mayerjevih načel na metakognitivne in kognitivne spretnosti učencev ter njihovo motivacijo
  18. Meta Kurent Golob: Spodbujanje celostnega razvoja otroka po vzgojno-izobraževalnem programu ʺVzgoja za življenjeʺ
  19. Nina Orgolič Štuhec: Odnos in stališča učencev brez učnih težav do učencev s specifičnimi učnimi težavami
  20. Špela Ivančič: Razlike med spoloma pri medvrstniškem nasilju med učenci v osnovni šoli
  21. Katjuša Rozman: (Samo)zaznavanje kompetentnosti in stališča strokovnih delavcev v vrtcu na področju timskega dela z otroki s posebnimi potrebami
  22. Laura Raspor: Dejavniki in doživljanje stresa pri učiteljih razrednega pouka
  23. Katja Kajič: Timsko delo socialnih pedagogov z vidika njihovih izkušenj in stališč
  24. Nina Hočevar: Osebna pojmovanja učiteljev in staršev o učni (ne)uspešnosti
  25. Tina Tanacek: Prepoznavanje prednosti timskega dela v osnovni šoli pri delu z učenci s posebnimi potrebami
  26. Betina Zamuda: Zaznavanje izobraževalnih potreb in kompetenc strokovnih delavcev v vrtcu za delo z otroki s posebnimi potrebami
  27. Ivana Jakša: Spretnosti timskega dela pri strokovnih delavcih v vrtcu
  28. Jera Balderman: Doživljanje timskega dela pri vzgojiteljicah in pomočnicah vzgojiteljice v vrtcu
  29. Helena Zanjko: Zaznavanje in stališča predmetnih učiteljev v Pomurju na področju timskega dela s specialnimi in rehabilitacijskimi pedagogi
  30. Ana Barle: Zaznavanje prednosti, spretnosti in učinkovitosti timskega dela med strokovnimi delavkami v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  31. Mojca Paradiž: Stališča predšolskih otrok do otrok s posebnimi potrebami
  32. Katrin Sevšek: Samostojnost prvošolcev pri šolskem delu in pri skrbi zase
  33. Mateja Podgorelec: Zaznavanje in doživljanje kolegialnih hospitacij pri strokovnih delavcih v vrtcih
  34. Janja Trunk: Strah učencev z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami pri predmetu šport
  35. Alja Vintar: Spodbujanje razvoja vrlin in čuječnosti za izboljšanje psihičnega blagostanja učencev
  36. Ana Gerčar: Zaznavanje komunikacije pedagoških delavcev pri timskem delu v oddelku vrtca
  37. Mojca Kogoj: Analiza klime vrtca pri OŠ Dobrova in predlogi za njeno izboljšanje
  38. Ajda Hiti: Čustvena kompetentnost dvojno izjemnih učencev s specifičnimi učnimi težavami
  39. Maša Hrastnik: Ovire in težave pri timskem delu specialnih in rehabilitacijski pedagogov z učitelji v osnovni šoli
  40. Doris Vouri: Zaznavanje in doživljanje ovir, problemov ter konfliktov pri timskem delu v odnosu do delovnega zadovoljstva specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v razvojnih oddelkih vrtca
  41. Aneja Peršič: Vpliv izvajanja socialnih aktivnosti v razredu na psihosocialni položaj učencev s specifičnimi učnimi težavami
  42. Iva Željko: Samozaznavanje profesionalnega razvoja na področju timskega dela pri študentih pedagoških smeri
  43. Manja Primožič: Psihološki vidiki prekomerne uporabe mobilnih telefonov pri učencih drugega triletja osnovne šole
  44. Ines Wolf: Timsko delo strokovnih delavcev pri nudenju strokovne pomoči ter podpore učencem s specifičnimi učnimi težavami v osnovni šoli: primerjalna študija Slovenije in Anglije
  45. Petra Mlinarič: Timsko delo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji kot dejavnik njihovega profesionalnega razvoja
  46. Nina Hedžet: Ozaveščanje vrstnikov o specifičnih učnih težavah sošolcev
  47. Hana Drobnič: Stališča in izkušnje učiteljev razrednega pouka s sodelovalnim učenjem učencev
  48. Maša Kovačič: Dejavniki motivacije pri timskem delu specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji v osnovni šoli
  49. Tadeja Donša: Osebna pojmovanja in pričakovanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov ter učiteljev na področju timskega dela
  50. Nika Lukančič: Timsko delo mobilnih specialnih in rehabilitacijskih pedagogov s strokovnimi delavci v vrtcu
  51. Ana Marija Stamač: Čustvena kompetentnost strokovnih delavcev pri timskem delu v razvojnem oddelku vrtca
  52. Manja Kačič: Vloga čustvene kompetentnosti in vrlin specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri timskem delu
  53. Klara Selan: Timsko delo učiteljev kombiniranih oddelkov razrednega pouka z drugimi strokovnimi delavci na šoli
  54. Ajda Puzin: Izkušnje učiteljev in izvajalcev dodatne strokovne pomoči s timskim delom pri obravnavi učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  55. Sara Horvat: Vrline in timske vloge specialnih in rehabilitacijskih pedagogov

BSc theses (57)

  1. Mihaela Modrijan: Odnos med učnimi strategijami in testno anksioznostjo
  2. Tina Grapulin Bavčar: Timsko delo učiteljev pri naravoslovnih predmetih
  3. Rebeka Vučko: Razsežnosti timskega dela specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
  4. Barbara Vrbič: Vloga socialnega pedagoga pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
  5. Monika Nataša Medvešček Peterka: Učne strategije učencev pri šolskem delu doma
  6. Jasmina Ducman: Problemi pri timskem delu specialnih pedagogov in učiteljev ter strategije njihovega reševanja
  7. Barbara Križe: Osebna pojmovanja o ljubezni v poznem mladostništvu in zgodnji odraslosti
  8. Ksenija Božak: Učenci, starši in učitelji o individualni učni pomoči iz matematike
  9. Živa Zabret: Načini odzivanja vzgojiteljev ob pojavih trme pri predšolskem otroku
  10. Zdenka Černelič: Izkustveno in vrstniško učenje učencev z motnjo v duševnem razvoju
  11. Andreja Gregorčič: Pogledi vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljice na timsko delo v vrtcu
  12. Sanela Kesić: Stališča učencev do različnih oblik učne pomoči v osnovni šoli
  13. Andreja Serdt Maučec: Vloga učitelja pri razvijanju čustvene inteligentnosti učencev v prvem triletju osnovne šole
  14. Nuša Zidarič: Timski pristop pri delu z vedenjsko motečimi učenci v osnovni šoli
  15. Tina Omahna: Tehnika doseganja čustvene svobode (EFT) in reševanje konfliktov v 3. razredu
  16. Andreja Stegu: Vloga učitelja pri motivaciji za učenje bioloških vsebin
  17. Maša Ozmec: Timsko delo socialnih pedagogov v osnovni šoli
  18. Hana Čarman: Vloga in pristopi socialnega pedagoga pri odpravljanju stresa učencev v osnovni šoli
  19. Maja Hlad: Stališča in izkušnje staršev na področju discipliniranja otrok
  20. Martina Kostanjšek: Izkušnje in pogledi strokovnih delavcev v vrtcu na oblikovanje timov
  21. Ingrid Hovnik: Pogledi učencev in učiteljev na dejavnike učiteljeve avtoritete v razredu
  22. Tamara Mršol: Zaznavni stili in učne strategije študentov računalništva, matematike in razrednega pouka
  23. Natalija Kujavec: Timsko delo socialnega pedagoga z razrednikom pri oblikovanju pozitivne razredne klime
  24. Barbara Pfajfar: Primerjava načinov pedagoškega dela in odnosa do otrok v slovenskih in španskih vrtcih
  25. Jana Dolenšek: Pogledi strokovnih delavcev v vrtcu na nadarjenost in nadarjene otroke
  26. Tina Jerko: Koncept indigo otrok in prepoznavanje te skupine otrok v vrtcu
  27. Anja Bervar: Stališča strokovnih delavcev v vrtcu do otrok s posebnimi potrebami
  28. Barbara Marić: Komunikacija pri timskem delu v vrtcu in šoli
  29. Jana Rudolf: Zaznavanje timskega dela v vrtcu pri vzgojiteljicah in pomočnicah vzgojiteljice
  30. Maja Hudolin: Vrstniško sodelovanje pri pouku na daljavo v 4. razredu osnovne šole
  31. Edita Bajramlić: Čustvena kompetentnost učiteljev in socialnih pedagogov
  32. Teja Hojan: Participacija otrok in mladih v Sloveniji
  33. Nina Hočevar: Osebna pojmovanja učne (ne)uspešnosti pri učencih osnovne in srednje šole
  34. Milena Bohinc: Dejavniki in okoliščine discipliniranja otrok v vrtcu
  35. Darja Mirtič: Osebnostne lastnosti vzgojiteljic predšolskih otrok v povezavi z njihovim pedagoškim delom
  36. Nataša Bjelajac: Primerjalna analiza timskega dela v vrtcih in šolah
  37. Ivana Jakša: Pogled staršev na timsko delo vzgojiteljice in učiteljice v prvem razredu osnovne šole
  38. Melita Zukić: Vloga praktičnega usposabljanja pri oblikovanju kompetenc vzgojiteljev predšolskih otrok
  39. Maša Lepša: Strategije premagovanja strahu pred nastopanjem v razredu
  40. Uta Malnar: Osebna pojmovanja vzgojiteljev predšolskih otrok o učenju otrok v vrtcu
  41. Doris Vogrinčič: Šolska anksioznost učencev s specifičnimi učnimi težavami pri predmetu šport
  42. Saša Veber: Delovno zadovoljstvo in stališča do timskega dela pri mobilnih specialnih pedagogih
  43. Nina Brunec: Stres romskih otrok in mladostnikov
  44. Tamara Novak: Znanje in prepričanja vzgojiteljev o motnji pozornosti in hiperaktivnosti
  45. Alenka Cehner: Zaznavanje timskega dela pri delu z otroki s posebnimi potrebami v osnovni šoli z vidika ravnatelja in strokovne skupine.
  46. Lea Povše: Vloga in položaj socialnega pedagoga kot svetovalnega delavca v osnovni šoli
  47. Melita Rožič: Spretnosti timskega dela in stališča do njega pri strokovnih delavcih v prvem razredu osnovne šole
  48. Katja Doberšek Kilar: Prepoznavanje spolnih stereotipov pri igri in učenju otrok s strani strokovnih delavcev v vrtcu
  49. Katja Kajič: Spretnosti timskega dela pri socialnih pedagogih
  50. Jerneja Pirc: Vloga socialnega pedagoga pri spodbujanju strategij za učinkovito ravnanje s čustvi učencev v šoli
  51. Mojca Paradiž: Sodelovalno učenje pri delu z učenci z učnimi težavami
  52. Željko Muhič: Postopek selekcije pri izbiri kandidatov za Šolo za podčastnike - dejavniki uspešnosti posameznikov in evalvacija selekcijskega postopka
  53. Urška Urek: Premagovanje testne anksioznosti s pomočjo tehnike za doseganje čustvene svobode (EFT) v 3. razredu osnovne šole
  54. Martina Kranjc: Usklajenost med pričakovanji učencev do učiteljev in izkušnjami učencev z njimi
  55. Kristina Tičar: Stališča in izkušnje staršev z vključenostjo v otrokovo šolsko delo doma
  56. Neja Zupan: Sodelovanje in tekmovanje v predšolskem obdobju
  57. Ines Skubic: Usklajenost zaznavanja spretnosti timskega dela med člani tima v vrtcu

Other documents (18)

  1. Alenka Polak: Timsko delo v dodiplomskem in podiplomskem izobraževanju specialnih in rehabilitacijskih pedagogov kot spodbujevalec refleksije in profesionalnega razvoja
  2. Alenka Polak, Helena Smrtnik Vitulić, Špela Vošnjak: Doživljanje različnih vlog v situacijah vrstniškega nasilja
  3. Alenka Polak, Tatjana Devjak: Teamwork of teachers as a context and an approach for stimulating life-long professional development
  4. Alenka Polak: Vloga vodstva šole pri spodbujanju in razvijanju timskega dela učiteljev
  5. Alenka Polak: Prispevek psihologije v procesu spodbujanja in razvijanja timskega dela v šoli
  6. Alenka Polak: Timsko delo na razredni stopnji osnovne šole
  7. Alenka Polak: Razvijanje in reflektiranje timskega dela v vrtcu
  8. Tatjana Devjak, Darija Skubic, Alenka Polak, Vasja Kolšek: Predšolska vzgoja : od starega k novemu
  9. Miha Žlindra, Alenka Polak: Refleksija pedagoškega dela v vrtcu: razsežnosti in pomen za profesionalni razvoj
  10. Simona Golčman Ribič, Alenka Polak: Timsko delo z vidika pedagoškega pristopa Reggio Emilia
  11. Alenka Polak: The role of team work experience, reflection and team supervision in the professional development of 1st and 2nd cycle students of teacher education
  12. Petra Podlogar: Osebna pojmovanja in stališča učiteljev in specialnih pedagogov do dela z učenci s posebnimi potrebami
  13. Alenka Polak, Jana Rapuš Pavel, Edita Bajramlić: Approaches, methods and techniques used for developing emotional competency in the classroom
  14. Ana Linasi: Osnovnošolsko tutorstvo kot oblika pomoči učencem z učnimi težavami
  15. Ines Novak: Odzivi učencev na didaktične igre pri obravnavi gibanja pri predmetu Spoznavanje okolja
  16. Gregor Torkar, Maja Grajžl, Stojan Kostanjevec, Alenka Polak, Verena Koch: Odpor do živil med slovenskimi osnovnošolci
  17. Helena Smrtnik Vitulić: Spoznavanje otrok v razredu
  18. Tatjana Devjak, Alenka Polak: Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje delavcev v vzgoji in izobraževanju