Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Alenka Žerovnik:
Razvoj spletnega orodja za spodbujanje samoregulativnega učenja
Irena Košir Lovšin:
Učiteljevo izražanje jeze v razredu ter pedagoški in socialno-čustveni vidiki poučevanja
MSc theses (55)
Silvija Jelen:
Analiza in razvoj timskega vodenja vrtca (študija primera)
Petra Havaj:
Timsko delo izvajalcev dodatne strokovne pomoči in osnovnošolskih učiteljev
Mateja Lesar:
Fenomenološki in pedagoškopsihološki vidiki učenja v osmem razredu osnovne šole
Tonja Sajovic:
Stališča učiteljev razrednega pouka do timskega dela s specialnimi in rehabilitacijskimi pedagogi
Barbara Uran:
Zaznavanje in doživljanje timskega dela pri strokovnih delavkah v prvem razredu osnovne šole
Sara Rukelj:
Doživljanje in stališča učencev ter njihovih staršev do odnosov in sodelovanja z vrstniki med epidemijo Covid-19
Saša Medved:
Doživljanje poklicnega poslanstva specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v odnosu do motivov za izbiro poklica in delovnega zadovoljstva
Maruša Škoda:
Osebna pojmovanja in subjektivne teorije vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljice o aktivnem učenju
Maruša Bon:
Osebna pojmovanja in subjektivne teorije učiteljev razrednega pouka o disciplini v razredu
Katja Kurnik:
Uporaba metod senzorne integracije pri motiviranju za doseganje zastavljenih ciljev
Sara Senica Pignar:
Anksioznost dijakov med epidemijo COVID-19
Barbara Mrvčić:
Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Gregor Skumavc:
Spletno nadlegovanje in učenci s posebnimi potrebami
Janka Bergel Pogačnik:
Model spreminjanja kakovosti odnosov z medsebojnim sodelovanjem učencev, učiteljev in staršev
Blanka Mlakar:
Obravnava učencev s primanjkljaji na področju učenja aritmetike v tretjem triletju osnovne šole
Mateja Meh:
Medvrstniško tutorstvo kot dejavnik razvijanja socialnih in kognitivnih spretnosti oseb z motnjo v duševnem razvoju
Sara Drožđek:
Vpliv upoštevanja Mayerjevih načel na metakognitivne in kognitivne spretnosti učencev ter njihovo motivacijo
Meta Kurent Golob:
Spodbujanje celostnega razvoja otroka po vzgojno-izobraževalnem programu ʺVzgoja za življenjeʺ
Nina Orgolič Štuhec:
Odnos in stališča učencev brez učnih težav do učencev s specifičnimi učnimi težavami
Špela Ivančič:
Razlike med spoloma pri medvrstniškem nasilju med učenci v osnovni šoli
Katjuša Rozman:
(Samo)zaznavanje kompetentnosti in stališča strokovnih delavcev v vrtcu na področju timskega dela z otroki s posebnimi potrebami
Laura Raspor:
Dejavniki in doživljanje stresa pri učiteljih razrednega pouka
Katja Kajič:
Timsko delo socialnih pedagogov z vidika njihovih izkušenj in stališč
Nina Hočevar:
Osebna pojmovanja učiteljev in staršev o učni (ne)uspešnosti
Tina Tanacek:
Prepoznavanje prednosti timskega dela v osnovni šoli pri delu z učenci s posebnimi potrebami
Betina Zamuda:
Zaznavanje izobraževalnih potreb in kompetenc strokovnih delavcev v vrtcu za delo z otroki s posebnimi potrebami
Ivana Jakša:
Spretnosti timskega dela pri strokovnih delavcih v vrtcu
Jera Balderman:
Doživljanje timskega dela pri vzgojiteljicah in pomočnicah vzgojiteljice v vrtcu
Helena Zanjko:
Zaznavanje in stališča predmetnih učiteljev v Pomurju na področju timskega dela s specialnimi in rehabilitacijskimi pedagogi
Ana Barle:
Zaznavanje prednosti, spretnosti in učinkovitosti timskega dela med strokovnimi delavkami v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Mojca Paradiž:
Stališča predšolskih otrok do otrok s posebnimi potrebami
Katrin Sevšek:
Samostojnost prvošolcev pri šolskem delu in pri skrbi zase
Mateja Podgorelec:
Zaznavanje in doživljanje kolegialnih hospitacij pri strokovnih delavcih v vrtcih
Janja Trunk:
Strah učencev z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami pri predmetu šport
Alja Vintar:
Spodbujanje razvoja vrlin in čuječnosti za izboljšanje psihičnega blagostanja učencev
Ana Gerčar:
Zaznavanje komunikacije pedagoških delavcev pri timskem delu v oddelku vrtca
Mojca Kogoj:
Analiza klime vrtca pri OŠ Dobrova in predlogi za njeno izboljšanje
Ajda Hiti:
Čustvena kompetentnost dvojno izjemnih učencev s specifičnimi učnimi težavami
Maša Hrastnik:
Ovire in težave pri timskem delu specialnih in rehabilitacijski pedagogov z učitelji v osnovni šoli
Doris Vouri:
Zaznavanje in doživljanje ovir, problemov ter konfliktov pri timskem delu v odnosu do delovnega zadovoljstva specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v razvojnih oddelkih vrtca
Aneja Peršič:
Vpliv izvajanja socialnih aktivnosti v razredu na psihosocialni položaj učencev s specifičnimi učnimi težavami
Iva Željko:
Samozaznavanje profesionalnega razvoja na področju timskega dela pri študentih pedagoških smeri
Manja Primožič:
Psihološki vidiki prekomerne uporabe mobilnih telefonov pri učencih drugega triletja osnovne šole
Ines Wolf:
Timsko delo strokovnih delavcev pri nudenju strokovne pomoči ter podpore učencem s specifičnimi učnimi težavami v osnovni šoli: primerjalna študija Slovenije in Anglije
Petra Mlinarič:
Timsko delo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji kot dejavnik njihovega profesionalnega razvoja
Nina Hedžet:
Ozaveščanje vrstnikov o specifičnih učnih težavah sošolcev
Hana Drobnič:
Stališča in izkušnje učiteljev razrednega pouka s sodelovalnim učenjem učencev
Maša Kovačič:
Dejavniki motivacije pri timskem delu specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji v osnovni šoli
Tadeja Donša:
Osebna pojmovanja in pričakovanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov ter učiteljev na področju timskega dela
Nika Lukančič:
Timsko delo mobilnih specialnih in rehabilitacijskih pedagogov s strokovnimi delavci v vrtcu
Ana Marija Stamač:
Čustvena kompetentnost strokovnih delavcev pri timskem delu v razvojnem oddelku vrtca
Manja Kačič:
Vloga čustvene kompetentnosti in vrlin specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri timskem delu
Klara Selan:
Timsko delo učiteljev kombiniranih oddelkov razrednega pouka z drugimi strokovnimi delavci na šoli
Ajda Puzin:
Izkušnje učiteljev in izvajalcev dodatne strokovne pomoči s timskim delom pri obravnavi učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Sara Horvat:
Vrline in timske vloge specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
BSc theses (57)
Mihaela Modrijan:
Odnos med učnimi strategijami in testno anksioznostjo
Tina Grapulin Bavčar:
Timsko delo učiteljev pri naravoslovnih predmetih
Rebeka Vučko:
Razsežnosti timskega dela specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Barbara Vrbič:
Vloga socialnega pedagoga pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
Monika Nataša Medvešček Peterka:
Učne strategije učencev pri šolskem delu doma
Jasmina Ducman:
Problemi pri timskem delu specialnih pedagogov in učiteljev ter strategije njihovega reševanja
Barbara Križe:
Osebna pojmovanja o ljubezni v poznem mladostništvu in zgodnji odraslosti
Ksenija Božak:
Učenci, starši in učitelji o individualni učni pomoči iz matematike
Živa Zabret:
Načini odzivanja vzgojiteljev ob pojavih trme pri predšolskem otroku
Zdenka Černelič:
Izkustveno in vrstniško učenje učencev z motnjo v duševnem razvoju
Andreja Gregorčič:
Pogledi vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljice na timsko delo v vrtcu
Sanela Kesić:
Stališča učencev do različnih oblik učne pomoči v osnovni šoli
Andreja Serdt Maučec:
Vloga učitelja pri razvijanju čustvene inteligentnosti učencev v prvem triletju osnovne šole
Nuša Zidarič:
Timski pristop pri delu z vedenjsko motečimi učenci v osnovni šoli
Tina Omahna:
Tehnika doseganja čustvene svobode (EFT) in reševanje konfliktov v 3. razredu
Andreja Stegu:
Vloga učitelja pri motivaciji za učenje bioloških vsebin
Maša Ozmec:
Timsko delo socialnih pedagogov v osnovni šoli
Hana Čarman:
Vloga in pristopi socialnega pedagoga pri odpravljanju stresa učencev v osnovni šoli
Maja Hlad:
Stališča in izkušnje staršev na področju discipliniranja otrok
Martina Kostanjšek:
Izkušnje in pogledi strokovnih delavcev v vrtcu na oblikovanje timov
Ingrid Hovnik:
Pogledi učencev in učiteljev na dejavnike učiteljeve avtoritete v razredu
Tamara Mršol:
Zaznavni stili in učne strategije študentov računalništva, matematike in razrednega pouka
Natalija Kujavec:
Timsko delo socialnega pedagoga z razrednikom pri oblikovanju pozitivne razredne klime
Barbara Pfajfar:
Primerjava načinov pedagoškega dela in odnosa do otrok v slovenskih in španskih vrtcih
Jana Dolenšek:
Pogledi strokovnih delavcev v vrtcu na nadarjenost in nadarjene otroke
Tina Jerko:
Koncept indigo otrok in prepoznavanje te skupine otrok v vrtcu
Anja Bervar:
Stališča strokovnih delavcev v vrtcu do otrok s posebnimi potrebami
Barbara Marić:
Komunikacija pri timskem delu v vrtcu in šoli
Jana Rudolf:
Zaznavanje timskega dela v vrtcu pri vzgojiteljicah in pomočnicah vzgojiteljice
Maja Hudolin:
Vrstniško sodelovanje pri pouku na daljavo v 4. razredu osnovne šole
Edita Bajramlić:
Čustvena kompetentnost učiteljev in socialnih pedagogov
Teja Hojan:
Participacija otrok in mladih v Sloveniji
Nina Hočevar:
Osebna pojmovanja učne (ne)uspešnosti pri učencih osnovne in srednje šole
Milena Bohinc:
Dejavniki in okoliščine discipliniranja otrok v vrtcu
Darja Mirtič:
Osebnostne lastnosti vzgojiteljic predšolskih otrok v povezavi z njihovim pedagoškim delom
Nataša Bjelajac:
Primerjalna analiza timskega dela v vrtcih in šolah
Ivana Jakša:
Pogled staršev na timsko delo vzgojiteljice in učiteljice v prvem razredu osnovne šole
Melita Zukić:
Vloga praktičnega usposabljanja pri oblikovanju kompetenc vzgojiteljev predšolskih otrok
Maša Lepša:
Strategije premagovanja strahu pred nastopanjem v razredu
Uta Malnar:
Osebna pojmovanja vzgojiteljev predšolskih otrok o učenju otrok v vrtcu
Doris Vogrinčič:
Šolska anksioznost učencev s specifičnimi učnimi težavami pri predmetu šport
Saša Veber:
Delovno zadovoljstvo in stališča do timskega dela pri mobilnih specialnih pedagogih
Nina Brunec:
Stres romskih otrok in mladostnikov
Tamara Novak:
Znanje in prepričanja vzgojiteljev o motnji pozornosti in hiperaktivnosti
Alenka Cehner:
Zaznavanje timskega dela pri delu z otroki s posebnimi potrebami v osnovni šoli z vidika ravnatelja in strokovne skupine.
Lea Povše:
Vloga in položaj socialnega pedagoga kot svetovalnega delavca v osnovni šoli
Melita Rožič:
Spretnosti timskega dela in stališča do njega pri strokovnih delavcih v prvem razredu osnovne šole
Katja Doberšek Kilar:
Prepoznavanje spolnih stereotipov pri igri in učenju otrok s strani strokovnih delavcev v vrtcu
Katja Kajič:
Spretnosti timskega dela pri socialnih pedagogih
Jerneja Pirc:
Vloga socialnega pedagoga pri spodbujanju strategij za učinkovito ravnanje s čustvi učencev v šoli
Mojca Paradiž:
Sodelovalno učenje pri delu z učenci z učnimi težavami
Željko Muhič:
Postopek selekcije pri izbiri kandidatov za Šolo za podčastnike - dejavniki uspešnosti posameznikov in evalvacija selekcijskega postopka
Urška Urek:
Premagovanje testne anksioznosti s pomočjo tehnike za doseganje čustvene svobode (EFT) v 3. razredu osnovne šole
Martina Kranjc:
Usklajenost med pričakovanji učencev do učiteljev in izkušnjami učencev z njimi
Kristina Tičar:
Stališča in izkušnje staršev z vključenostjo v otrokovo šolsko delo doma
Neja Zupan:
Sodelovanje in tekmovanje v predšolskem obdobju
Ines Skubic:
Usklajenost zaznavanja spretnosti timskega dela med člani tima v vrtcu
Other documents (18)
Alenka Polak:
Timsko delo v dodiplomskem in podiplomskem izobraževanju specialnih in rehabilitacijskih pedagogov kot spodbujevalec refleksije in profesionalnega razvoja
Alenka Polak, Helena Smrtnik Vitulić, Špela Vošnjak:
Doživljanje različnih vlog v situacijah vrstniškega nasilja
Alenka Polak, Tatjana Devjak:
Teamwork of teachers as a context and an approach for stimulating life-long professional development
Alenka Polak:
Vloga vodstva šole pri spodbujanju in razvijanju timskega dela učiteljev
Alenka Polak:
Prispevek psihologije v procesu spodbujanja in razvijanja timskega dela v šoli
Alenka Polak:
Timsko delo na razredni stopnji osnovne šole
Alenka Polak:
Razvijanje in reflektiranje timskega dela v vrtcu
Tatjana Devjak, Darija Skubic, Alenka Polak, Vasja Kolšek:
Predšolska vzgoja : od starega k novemu
Miha Žlindra, Alenka Polak:
Refleksija pedagoškega dela v vrtcu: razsežnosti in pomen za profesionalni razvoj
Simona Golčman Ribič, Alenka Polak:
Timsko delo z vidika pedagoškega pristopa Reggio Emilia
Alenka Polak:
The role of team work experience, reflection and team supervision in the professional development of 1st and 2nd cycle students of teacher education
Petra Podlogar:
Osebna pojmovanja in stališča učiteljev in specialnih pedagogov do dela z učenci s posebnimi potrebami
Alenka Polak, Jana Rapuš Pavel, Edita Bajramlić:
Approaches, methods and techniques used for developing emotional competency in the classroom
Ana Linasi:
Osnovnošolsko tutorstvo kot oblika pomoči učencem z učnimi težavami
Ines Novak:
Odzivi učencev na didaktične igre pri obravnavi gibanja pri predmetu Spoznavanje okolja
Gregor Torkar, Maja Grajžl, Stojan Kostanjevec, Alenka Polak, Verena Koch:
Odpor do živil med slovenskimi osnovnošolci
Helena Smrtnik Vitulić:
Spoznavanje otrok v razredu
Tatjana Devjak, Alenka Polak:
Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje delavcev v vzgoji in izobraževanju