Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Alenka Žerovnik:
Razvoj spletnega orodja za spodbujanje samoregulativnega učenja
Irena Košir Lovšin:
Učiteljevo izražanje jeze v razredu ter pedagoški in socialno-čustveni vidiki poučevanja
Magistrska dela (55)
Silvija Jelen:
Analiza in razvoj timskega vodenja vrtca (študija primera)
Petra Havaj:
Timsko delo izvajalcev dodatne strokovne pomoči in osnovnošolskih učiteljev
Mateja Lesar:
Fenomenološki in pedagoškopsihološki vidiki učenja v osmem razredu osnovne šole
Tonja Sajovic:
Stališča učiteljev razrednega pouka do timskega dela s specialnimi in rehabilitacijskimi pedagogi
Barbara Uran:
Zaznavanje in doživljanje timskega dela pri strokovnih delavkah v prvem razredu osnovne šole
Sara Rukelj:
Doživljanje in stališča učencev ter njihovih staršev do odnosov in sodelovanja z vrstniki med epidemijo Covid-19
Saša Medved:
Doživljanje poklicnega poslanstva specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v odnosu do motivov za izbiro poklica in delovnega zadovoljstva
Maruša Škoda:
Osebna pojmovanja in subjektivne teorije vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljice o aktivnem učenju
Maruša Bon:
Osebna pojmovanja in subjektivne teorije učiteljev razrednega pouka o disciplini v razredu
Katja Kurnik:
Uporaba metod senzorne integracije pri motiviranju za doseganje zastavljenih ciljev
Sara Senica Pignar:
Anksioznost dijakov med epidemijo COVID-19
Barbara Mrvčić:
Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Gregor Skumavc:
Spletno nadlegovanje in učenci s posebnimi potrebami
Janka Bergel Pogačnik:
Model spreminjanja kakovosti odnosov z medsebojnim sodelovanjem učencev, učiteljev in staršev
Blanka Mlakar:
Obravnava učencev s primanjkljaji na področju učenja aritmetike v tretjem triletju osnovne šole
Mateja Meh:
Medvrstniško tutorstvo kot dejavnik razvijanja socialnih in kognitivnih spretnosti oseb z motnjo v duševnem razvoju
Sara Drožđek:
Vpliv upoštevanja Mayerjevih načel na metakognitivne in kognitivne spretnosti učencev ter njihovo motivacijo
Meta Kurent Golob:
Spodbujanje celostnega razvoja otroka po vzgojno-izobraževalnem programu ʺVzgoja za življenjeʺ
Nina Orgolič Štuhec:
Odnos in stališča učencev brez učnih težav do učencev s specifičnimi učnimi težavami
Špela Ivančič:
Razlike med spoloma pri medvrstniškem nasilju med učenci v osnovni šoli
Katjuša Rozman:
(Samo)zaznavanje kompetentnosti in stališča strokovnih delavcev v vrtcu na področju timskega dela z otroki s posebnimi potrebami
Laura Raspor:
Dejavniki in doživljanje stresa pri učiteljih razrednega pouka
Katja Kajič:
Timsko delo socialnih pedagogov z vidika njihovih izkušenj in stališč
Nina Hočevar:
Osebna pojmovanja učiteljev in staršev o učni (ne)uspešnosti
Tina Tanacek:
Prepoznavanje prednosti timskega dela v osnovni šoli pri delu z učenci s posebnimi potrebami
Betina Zamuda:
Zaznavanje izobraževalnih potreb in kompetenc strokovnih delavcev v vrtcu za delo z otroki s posebnimi potrebami
Ivana Jakša:
Spretnosti timskega dela pri strokovnih delavcih v vrtcu
Jera Balderman:
Doživljanje timskega dela pri vzgojiteljicah in pomočnicah vzgojiteljice v vrtcu
Helena Zanjko:
Zaznavanje in stališča predmetnih učiteljev v Pomurju na področju timskega dela s specialnimi in rehabilitacijskimi pedagogi
Ana Barle:
Zaznavanje prednosti, spretnosti in učinkovitosti timskega dela med strokovnimi delavkami v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Mojca Paradiž:
Stališča predšolskih otrok do otrok s posebnimi potrebami
Katrin Sevšek:
Samostojnost prvošolcev pri šolskem delu in pri skrbi zase
Mateja Podgorelec:
Zaznavanje in doživljanje kolegialnih hospitacij pri strokovnih delavcih v vrtcih
Janja Trunk:
Strah učencev z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami pri predmetu šport
Alja Vintar:
Spodbujanje razvoja vrlin in čuječnosti za izboljšanje psihičnega blagostanja učencev
Ana Gerčar:
Zaznavanje komunikacije pedagoških delavcev pri timskem delu v oddelku vrtca
Mojca Kogoj:
Analiza klime vrtca pri OŠ Dobrova in predlogi za njeno izboljšanje
Ajda Hiti:
Čustvena kompetentnost dvojno izjemnih učencev s specifičnimi učnimi težavami
Maša Hrastnik:
Ovire in težave pri timskem delu specialnih in rehabilitacijski pedagogov z učitelji v osnovni šoli
Doris Vouri:
Zaznavanje in doživljanje ovir, problemov ter konfliktov pri timskem delu v odnosu do delovnega zadovoljstva specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v razvojnih oddelkih vrtca
Aneja Peršič:
Vpliv izvajanja socialnih aktivnosti v razredu na psihosocialni položaj učencev s specifičnimi učnimi težavami
Iva Željko:
Samozaznavanje profesionalnega razvoja na področju timskega dela pri študentih pedagoških smeri
Manja Primožič:
Psihološki vidiki prekomerne uporabe mobilnih telefonov pri učencih drugega triletja osnovne šole
Ines Wolf:
Timsko delo strokovnih delavcev pri nudenju strokovne pomoči ter podpore učencem s specifičnimi učnimi težavami v osnovni šoli: primerjalna študija Slovenije in Anglije
Petra Mlinarič:
Timsko delo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji kot dejavnik njihovega profesionalnega razvoja
Nina Hedžet:
Ozaveščanje vrstnikov o specifičnih učnih težavah sošolcev
Hana Drobnič:
Stališča in izkušnje učiteljev razrednega pouka s sodelovalnim učenjem učencev
Maša Kovačič:
Dejavniki motivacije pri timskem delu specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji v osnovni šoli
Tadeja Donša:
Osebna pojmovanja in pričakovanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov ter učiteljev na področju timskega dela
Nika Lukančič:
Timsko delo mobilnih specialnih in rehabilitacijskih pedagogov s strokovnimi delavci v vrtcu
Ana Marija Stamač:
Čustvena kompetentnost strokovnih delavcev pri timskem delu v razvojnem oddelku vrtca
Manja Kačič:
Vloga čustvene kompetentnosti in vrlin specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri timskem delu
Klara Selan:
Timsko delo učiteljev kombiniranih oddelkov razrednega pouka z drugimi strokovnimi delavci na šoli
Ajda Puzin:
Izkušnje učiteljev in izvajalcev dodatne strokovne pomoči s timskim delom pri obravnavi učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Sara Horvat:
Vrline in timske vloge specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Diplomska dela (57)
Mihaela Modrijan:
Odnos med učnimi strategijami in testno anksioznostjo
Tina Grapulin Bavčar:
Timsko delo učiteljev pri naravoslovnih predmetih
Rebeka Vučko:
Razsežnosti timskega dela specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Barbara Vrbič:
Vloga socialnega pedagoga pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
Monika Nataša Medvešček Peterka:
Učne strategije učencev pri šolskem delu doma
Jasmina Ducman:
Problemi pri timskem delu specialnih pedagogov in učiteljev ter strategije njihovega reševanja
Barbara Križe:
Osebna pojmovanja o ljubezni v poznem mladostništvu in zgodnji odraslosti
Ksenija Božak:
Učenci, starši in učitelji o individualni učni pomoči iz matematike
Živa Zabret:
Načini odzivanja vzgojiteljev ob pojavih trme pri predšolskem otroku
Zdenka Černelič:
Izkustveno in vrstniško učenje učencev z motnjo v duševnem razvoju
Andreja Gregorčič:
Pogledi vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljice na timsko delo v vrtcu
Sanela Kesić:
Stališča učencev do različnih oblik učne pomoči v osnovni šoli
Andreja Serdt Maučec:
Vloga učitelja pri razvijanju čustvene inteligentnosti učencev v prvem triletju osnovne šole
Nuša Zidarič:
Timski pristop pri delu z vedenjsko motečimi učenci v osnovni šoli
Tina Omahna:
Tehnika doseganja čustvene svobode (EFT) in reševanje konfliktov v 3. razredu
Andreja Stegu:
Vloga učitelja pri motivaciji za učenje bioloških vsebin
Maša Ozmec:
Timsko delo socialnih pedagogov v osnovni šoli
Hana Čarman:
Vloga in pristopi socialnega pedagoga pri odpravljanju stresa učencev v osnovni šoli
Maja Hlad:
Stališča in izkušnje staršev na področju discipliniranja otrok
Martina Kostanjšek:
Izkušnje in pogledi strokovnih delavcev v vrtcu na oblikovanje timov
Ingrid Hovnik:
Pogledi učencev in učiteljev na dejavnike učiteljeve avtoritete v razredu
Tamara Mršol:
Zaznavni stili in učne strategije študentov računalništva, matematike in razrednega pouka
Natalija Kujavec:
Timsko delo socialnega pedagoga z razrednikom pri oblikovanju pozitivne razredne klime
Barbara Pfajfar:
Primerjava načinov pedagoškega dela in odnosa do otrok v slovenskih in španskih vrtcih
Jana Dolenšek:
Pogledi strokovnih delavcev v vrtcu na nadarjenost in nadarjene otroke
Tina Jerko:
Koncept indigo otrok in prepoznavanje te skupine otrok v vrtcu
Anja Bervar:
Stališča strokovnih delavcev v vrtcu do otrok s posebnimi potrebami
Barbara Marić:
Komunikacija pri timskem delu v vrtcu in šoli
Jana Rudolf:
Zaznavanje timskega dela v vrtcu pri vzgojiteljicah in pomočnicah vzgojiteljice
Maja Hudolin:
Vrstniško sodelovanje pri pouku na daljavo v 4. razredu osnovne šole
Edita Bajramlić:
Čustvena kompetentnost učiteljev in socialnih pedagogov
Teja Hojan:
Participacija otrok in mladih v Sloveniji
Nina Hočevar:
Osebna pojmovanja učne (ne)uspešnosti pri učencih osnovne in srednje šole
Milena Bohinc:
Dejavniki in okoliščine discipliniranja otrok v vrtcu
Darja Mirtič:
Osebnostne lastnosti vzgojiteljic predšolskih otrok v povezavi z njihovim pedagoškim delom
Nataša Bjelajac:
Primerjalna analiza timskega dela v vrtcih in šolah
Ivana Jakša:
Pogled staršev na timsko delo vzgojiteljice in učiteljice v prvem razredu osnovne šole
Melita Zukić:
Vloga praktičnega usposabljanja pri oblikovanju kompetenc vzgojiteljev predšolskih otrok
Maša Lepša:
Strategije premagovanja strahu pred nastopanjem v razredu
Uta Malnar:
Osebna pojmovanja vzgojiteljev predšolskih otrok o učenju otrok v vrtcu
Doris Vogrinčič:
Šolska anksioznost učencev s specifičnimi učnimi težavami pri predmetu šport
Saša Veber:
Delovno zadovoljstvo in stališča do timskega dela pri mobilnih specialnih pedagogih
Nina Brunec:
Stres romskih otrok in mladostnikov
Tamara Novak:
Znanje in prepričanja vzgojiteljev o motnji pozornosti in hiperaktivnosti
Alenka Cehner:
Zaznavanje timskega dela pri delu z otroki s posebnimi potrebami v osnovni šoli z vidika ravnatelja in strokovne skupine.
Lea Povše:
Vloga in položaj socialnega pedagoga kot svetovalnega delavca v osnovni šoli
Melita Rožič:
Spretnosti timskega dela in stališča do njega pri strokovnih delavcih v prvem razredu osnovne šole
Katja Doberšek Kilar:
Prepoznavanje spolnih stereotipov pri igri in učenju otrok s strani strokovnih delavcev v vrtcu
Katja Kajič:
Spretnosti timskega dela pri socialnih pedagogih
Jerneja Pirc:
Vloga socialnega pedagoga pri spodbujanju strategij za učinkovito ravnanje s čustvi učencev v šoli
Mojca Paradiž:
Sodelovalno učenje pri delu z učenci z učnimi težavami
Željko Muhič:
Postopek selekcije pri izbiri kandidatov za Šolo za podčastnike - dejavniki uspešnosti posameznikov in evalvacija selekcijskega postopka
Urška Urek:
Premagovanje testne anksioznosti s pomočjo tehnike za doseganje čustvene svobode (EFT) v 3. razredu osnovne šole
Martina Kranjc:
Usklajenost med pričakovanji učencev do učiteljev in izkušnjami učencev z njimi
Kristina Tičar:
Stališča in izkušnje staršev z vključenostjo v otrokovo šolsko delo doma
Neja Zupan:
Sodelovanje in tekmovanje v predšolskem obdobju
Ines Skubic:
Usklajenost zaznavanja spretnosti timskega dela med člani tima v vrtcu
Druga dela (18)
Alenka Polak:
Timsko delo v dodiplomskem in podiplomskem izobraževanju specialnih in rehabilitacijskih pedagogov kot spodbujevalec refleksije in profesionalnega razvoja
Alenka Polak, Helena Smrtnik Vitulić, Špela Vošnjak:
Doživljanje različnih vlog v situacijah vrstniškega nasilja
Alenka Polak, Tatjana Devjak:
Teamwork of teachers as a context and an approach for stimulating life-long professional development
Alenka Polak:
Vloga vodstva šole pri spodbujanju in razvijanju timskega dela učiteljev
Alenka Polak:
Prispevek psihologije v procesu spodbujanja in razvijanja timskega dela v šoli
Alenka Polak:
Timsko delo na razredni stopnji osnovne šole
Alenka Polak:
Razvijanje in reflektiranje timskega dela v vrtcu
Tatjana Devjak, Darija Skubic, Alenka Polak, Vasja Kolšek:
Predšolska vzgoja : od starega k novemu
Miha Žlindra, Alenka Polak:
Refleksija pedagoškega dela v vrtcu: razsežnosti in pomen za profesionalni razvoj
Simona Golčman Ribič, Alenka Polak:
Timsko delo z vidika pedagoškega pristopa Reggio Emilia
Alenka Polak:
The role of team work experience, reflection and team supervision in the professional development of 1st and 2nd cycle students of teacher education
Petra Podlogar:
Osebna pojmovanja in stališča učiteljev in specialnih pedagogov do dela z učenci s posebnimi potrebami
Alenka Polak, Jana Rapuš Pavel, Edita Bajramlić:
Approaches, methods and techniques used for developing emotional competency in the classroom
Ana Linasi:
Osnovnošolsko tutorstvo kot oblika pomoči učencem z učnimi težavami
Ines Novak:
Odzivi učencev na didaktične igre pri obravnavi gibanja pri predmetu Spoznavanje okolja
Gregor Torkar, Maja Grajžl, Stojan Kostanjevec, Alenka Polak, Verena Koch:
Odpor do živil med slovenskimi osnovnošolci
Helena Smrtnik Vitulić:
Spoznavanje otrok v razredu
Tatjana Devjak, Alenka Polak:
Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje delavcev v vzgoji in izobraževanju