izpis_h1_title_alt

Prispevek psihologije v procesu spodbujanja in razvijanja timskega dela v šoli
ID Polak, Alenka (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-ZD81GRNJ This link opens in a new window

Abstract
Ob uvajanju sistemskih sprememb na področju vzgoje in izobraževanja se mora psihologija intenzivneje ukvarjati s kognicijami učiteljev/vzgojitelejv ter njihovimi odzivi na prenovo izobraževalnega sistema. V procesu izobraževanja za timsko delo se srečujemo z mnogimi odpori predvsem zaradi odsotnosti konkretne izkušnje timskega dela. Ozaveščanje subjektivnih teorij s področja vzgojno izobraževalnega dela, stališč do timskega dela, spodbujanje , knstruktivne kritičnosti...Vse to so procesi, ki spodbujajo posameznikov uvid v prednosti in pomanjkljivosti timskega dela v šoli. Brez usmerjanja pedagoških delavcev k aktivnem psihološkem delu na sebi v smeri osebnostne in strokovne rasti ter boljših medosebnih odnosov ni mogoče uspešno razvijati timskega dela v šoli.

Language:Slovenian
Keywords:timsko delo, devetletka, šolska prenova, spretnosti dela, ozaveščanje, refleksija, teorija
Work type:Not categorized
Typology:1.04 - Professional Article
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Društvo psihologov Slovenije
Year:1999
Number of pages:Str. 27-35
Numbering:Letn. 8, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64796 This link opens in a new window
UDC:37.014.3
ISSN on article:1318-1874
COBISS.SI-ID:3525449 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1848
Downloads:287
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Psihološka obzorja
Publisher:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 This link opens in a new window

Secondary language

Language:Slovenian
Keywords:school reform, teamwork, professional skills, self awareness, teachers

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back