izpis_h1_title_alt

Prispevek psihologije v procesu spodbujanja in razvijanja timskega dela v šoli
ID Polak, Alenka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-ZD81GRNJ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Ob uvajanju sistemskih sprememb na področju vzgoje in izobraževanja se mora psihologija intenzivneje ukvarjati s kognicijami učiteljev/vzgojitelejv ter njihovimi odzivi na prenovo izobraževalnega sistema. V procesu izobraževanja za timsko delo se srečujemo z mnogimi odpori predvsem zaradi odsotnosti konkretne izkušnje timskega dela. Ozaveščanje subjektivnih teorij s področja vzgojno izobraževalnega dela, stališč do timskega dela, spodbujanje , knstruktivne kritičnosti...Vse to so procesi, ki spodbujajo posameznikov uvid v prednosti in pomanjkljivosti timskega dela v šoli. Brez usmerjanja pedagoških delavcev k aktivnem psihološkem delu na sebi v smeri osebnostne in strokovne rasti ter boljših medosebnih odnosov ni mogoče uspešno razvijati timskega dela v šoli.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:timsko delo, devetletka, šolska prenova, spretnosti dela, ozaveščanje, refleksija, teorija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:1999
Št. strani:Str. 27-35
Številčenje:Letn. 8, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64796 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.014.3
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:3525449 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1860
Število prenosov:287
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:school reform, teamwork, professional skills, self awareness, teachers

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj