Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Nenad Savič:
Determinants and characteristics of successful business model transformation
Helena Bešter:
Možnosti uporabe uravnoteženega sistema kazalnikov za obvladovanje tveganj v okviru režima Solventnost II na slovenskem zavarovalniškem trgu
Metka Kogovšek:
Vodenje in kakovost v izobraževalni instituciji
MSc theses (26)
Tjaša Prešern:
Corporate social responsibility
Špela Buh:
Trajnostni razvoj turizma na Zelenortskih otokih
Urška Miklavič:
Otrok v vlogi porabnika - pogled staršev
Jure Juteršek:
Metodologija oblikovanja programa zvestobe
Nives Simčič:
Izzivi motiviranja zaposlenih za podaljšanje statusa delovne aktivnosti
Tanja Šulin:
Ženske v managementu in njihov položaj na trgu dela v Sloveniji in Evropski uniji
Klavdij Skrt:
Dejavniki izbire nakupnega mesta in vloga managementa mesta pri trajnostnem razvoju mestnih središč
Primož Goršič:
Pomen modre zasteve pri izbiri morskega kopališča
Andreea Anicoleta Stefanescu:
Choice of tourism and hospitality as a study programme and a career path
Barbara Fignarova:
Use of high-speed rail services by business travellers
Danijela Vukobrad:
Vpliv človeškega dejavnika na kakovost jeklenih polizdelkov - slabov v obratu Jeklarna, Acroni
Sonja Primožič:
Vloga napovedi gospodarskih gibanj v strokovnem in poslovnem okolju
Zdenka Mali:
Uporaba pristopa šestih standardnih odklonov v procesih obvladovanja kakovosti
Sara Mihin:
Uveljavljanje elektronskega tovornega lista (e-CMR) v logistiki
Sara Hočevar:
Dejavniki izbire zdravstvenega zavarovanja med mladimi v Sloveniji
Nataša Mišigoj:
Vedenje slovenskih porabnikov v kitajskih spletnih trgovinah
Michael Ryan Leonard:
The challenges of identifying and profiling gay tourist segments
Nives Lapanja:
Analiza zunanjega izvajanja storitev poslovne logistike velikih proizvodnih podjetij v Sloveniji
Miran Burger:
Osebnostne značilnosti in trženjske prakse slovenskih podjetnikov
Alenka Bogataj:
Odnos slovenskih porabnikov do kozmetičnih izdelkov slovenskih proizvajalcev
Tina Trček:
Kuponi kot metoda pospeševanja prodaje turističnih storitev
Jerneja Lešnik, Christos Pantelidis:
Analysis of tourist satisfaction
Tina Suhadolnik:
Ekonomika agencijskega dela
Maruša Rehberger:
Vpliv obvestilnih pisem in opomnikov na stopnjo odgovora
Matic Verbič:
Analiza razvojnega razkoraka med Slovenijo in Švico
Renée Tripar:
Vpliv pandemije COVID-19 na turizem na destinaciji Portorož-Piran
BSc theses (50)
Polona Novljan:
Preobrazba plačilne kartice v kartico zvestobe na primeru Petrolove Magne
Jana Logonder:
Merjenje zadovoljstva porabnikov v javnem podjetju Snaga, d.o.o. Ljubljana
Tina Bajde:
Koncept trženjskega trikotnika na primeru podjetniškega krožka
Petra Mohorič Peternelj:
Analiza zadovoljstva obiskovalcev knjigarne Konzorcij
Simona Breščanski:
Zvezdniki in njihova vloga v procesu tržnega komuniciranja
Jasmina Jagodnik:
Statistika kulture v Sloveniji in njeno prilagajanje evropskim statističnim standardom
Saša Šušteršič:
Euroshell kartica na slovenskem trgu
Gregor Vlahinič:
Napovedovanje povpraševanja v okviru upravljanja z oskrbno verigo
Nina Kolar:
Brezplačni e-mesečniki
Tanja Jordan:
Analiza programa zvestobe kupcev
Andreja Vertič:
Zvestoba trgovskim blagovnim znamkam na primeru kozmetičnih izdelkov
Petra Hvala:
Odnos študentov do akcijskih nakupov
Metka Malovrh:
Analiza sistema vodenja kakovosti v podjetju Belinka Belles
Tadeja Danevčič:
Trženje po elektronski pošti v slovenskih podjetjih
Anita Sušnik:
Vodenje ključnih kupcev v podjetju TT
Tina Lavrič:
Analiza položaja in identifikacija prihodnjih izzivov podjetja Inotherm d.o.o.na avstrijskem trgu
Romana Kozan:
Management pritožb v Termah Šmarješke Toplice
Metka Šuler:
Megazabavišče na Goriškem
Ana Strnad:
Merjenje zadovoljstva porabnikov
Matej Cafnik:
Programi zvestobe pri nizkocenovnih letalskih prevoznikih
Andreja Grčar:
Analiza socialnoekonomskega stanja in razvojnih možnosti občine Zagorje ob Savi
Mateja Ana Grulja:
Učinki slovenske dohodninske reforme na državni proračun in razpoložljivi dohodek fizičnih oseb
Vesna Kalan:
Vpliv oglaševanja na nakupe kozmetike
Jaka Dolinšek:
Analiza učinkovitosti oglaševanja s pomočjo zvezdnikov
Nataša Majkić:
Spodbujanje prodajnega osebja k povečanju prodajnih naporov
Valerij Strmčnik:
Napovedovanje povpraševanja z uporabo metod časovnih vrst
Mojca Perić:
Značilnosti slovenskih gazel
Nina Primožič:
Analiza socialnoekonomskega stanja in razvojnih možnosti v občini Cerkno
Sara Glavan:
Analiza socialnoekonomskega stanja in razvojnih možnosti občine Ig
Mojca Turšič:
Oglaševanje v toaletnih prostorih
Špela Logar:
Vpliv barv v izložbah na nakupno vedenje študentov
Patricija Česen:
Analiza socioekonomskega stanja in razvojnih možnosti Gorenjske
Janez Lekše:
Ravnanje z ljudmi pri delu
Andreja Zupančič:
Odnos porabnikov do ekološko pridelane hrane
Marjana Fornazarič:
Analiza socioekonomskega stanja in razvojnih možnosti občine Renče - Vogrsko
Renata Bašić:
Zadovoljstvo študentov Ekonomske fakultete z bolonjskim študijskim programom UPEŠ
Aida Zehić:
Vpliv staranja prebivalstva na vsebino oglaševalskih sporočil
Andreja Lončar:
Analiza položaja in identifikacija prihodnjih izzivov podjetja NLB Prishtina sh.a. na trgu Republike Kosovo
Mateja Jesenko:
Razvoj blagovne znamke Lili in Bine
Teja Satošek:
Odnos študentov do spletnega nakupovanja
Matija Oražem:
Gverilsko trženje komercialne glasbene zasedbe
Davorin Milinović:
Vpliv lastnosti slovenskih porabnikov na izbiro razreda in znamke vozila
Ana Ring Rupar:
Spremljanje zadovoljstva zaposlenih izbranega podjetja v skladu z zahtevami standarda ISO 9001:2008
Gašper Ceglar:
Analiza zadovoljstva strank v poprodaji na primeru podjetja Renault Nissan Slovenija
Barbara Kranjc:
Umeščanje izdelkov v hollywoodskih filmih
Danijel Kaisersberger:
Analiza ujemanja značilnosti ponudbe knjig in povpraševanje po njih
Eva Jazbec:
Pravična trgovina v proizvodni verigi tekstila in oblačil
Ajda Kejžar:
Odnos študentov Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani do kajenja
Anja Perković:
Spletna tržišča v teoriji in praksi
Ermina Suljadžić:
Odnos milenijcev do blagovne znamke H&M
Other documents (6)
Irena Ograjenšek:
Improving student in-depth understanding of statistics
Jana Žnidaršič, Mojca Kogovšek, Metka Kogovšek, Irena Ograjenšek:
It is never too late to learn
Uroš Horvat, David Klepej, Manca Krošelj, Naja Marot, Irena Ograjenšek, Nina Stubičar, Matjaž Uršič:
Urban tourism in Slovenia
Eva Matjaž, Polona Černič, Lejla Perviz, Irena Ograjenšek:
Slovenski kulturno-kreativni delavec v času pandemije Covida-19
Naja Marot, David Klepej, Irena Ograjenšek:
Are tourism strategies responsive to critical events?
Tjaša Furlan, Janez Bijec, Petra Došenović Bonča, Irena Ograjenšek, Borut Jug:
Impact of the COVID-19 pandemic on acute coronary syndrome hospital admission and management in Slovenia