Details

Analiza položaja in identifikacija prihodnjih izzivov podjetja Inotherm d.o.o.na avstrijskem trgu : diplomsko delo
ID Lavrič, Tina (Author), ID Ograjenšek, Irena (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/lavric3389.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:Avstrija, Slovenija, gradbena industrija, industrijsko podjetje, Inotherm, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, zunanja trgovina, izvoz, okolje, konkurenca, analiza
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[T. Lavrič]
Year:2008
Number of pages:II, 47 str.
PID:20.500.12556/RUL-12835 This link opens in a new window
UDC:339.5
COBISS.SI-ID:17963750 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:2227
Downloads:308
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
LAVRIČ, Tina, 2008, Analiza položaja in identifikacija prihodnjih izzivov podjetja Inotherm d.o.o.na avstrijskem trgu : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : T. Lavrič. [Accessed 25 April 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/lavric3389.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:Austria, Slovenia, construction industry, industrial enterprises, Inotherm, company performance, business efficiency, foreign trade, exports, environment, competition, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Odnos do družbene odgovornosti podjetij med zaposlenimi v slovenskih oglaševalskih agencijah
  2. Organizacijska zavezanost kot posledica družbene odgovornosti podjetij
  3. Vključevanje družbenih medijev v strategijo komuniciranja družbene odgovornosti podjetij
  4. Vloga družbene odgovornosti podjetij v krizi kapitalizma
  5. Koncept družbene odgovornosti podjetij
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?
  2. Vprašanje odgovornosti podjetij v zvezi s spoštovanjem človekovih pravic
  3. 'Orodje za upravljanje in ocenjevanje odličnosti družbene odgovornosti podjetij' EMAT je priložnost za odgovorno odločanje
  4. Družbena odgovornost podjetij
  5. Prispevek družbene odgovornosti podjetij k enakosti spolov in usklajevanju poklicnega in družinskega življenja

Back