Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Nenad Savič:
Determinants and characteristics of successful business model transformation
Helena Bešter:
Možnosti uporabe uravnoteženega sistema kazalnikov za obvladovanje tveganj v okviru režima Solventnost II na slovenskem zavarovalniškem trgu
Metka Kogovšek:
Vodenje in kakovost v izobraževalni instituciji
Magistrska dela (26)
Tjaša Prešern:
Corporate social responsibility
Špela Buh:
Trajnostni razvoj turizma na Zelenortskih otokih
Urška Miklavič:
Otrok v vlogi porabnika - pogled staršev
Jure Juteršek:
Metodologija oblikovanja programa zvestobe
Nives Simčič:
Izzivi motiviranja zaposlenih za podaljšanje statusa delovne aktivnosti
Tanja Šulin:
Ženske v managementu in njihov položaj na trgu dela v Sloveniji in Evropski uniji
Klavdij Skrt:
Dejavniki izbire nakupnega mesta in vloga managementa mesta pri trajnostnem razvoju mestnih središč
Primož Goršič:
Pomen modre zasteve pri izbiri morskega kopališča
Andreea Anicoleta Stefanescu:
Choice of tourism and hospitality as a study programme and a career path
Barbara Fignarova:
Use of high-speed rail services by business travellers
Danijela Vukobrad:
Vpliv človeškega dejavnika na kakovost jeklenih polizdelkov - slabov v obratu Jeklarna, Acroni
Sonja Primožič:
Vloga napovedi gospodarskih gibanj v strokovnem in poslovnem okolju
Zdenka Mali:
Uporaba pristopa šestih standardnih odklonov v procesih obvladovanja kakovosti
Sara Mihin:
Uveljavljanje elektronskega tovornega lista (e-CMR) v logistiki
Sara Hočevar:
Dejavniki izbire zdravstvenega zavarovanja med mladimi v Sloveniji
Nataša Mišigoj:
Vedenje slovenskih porabnikov v kitajskih spletnih trgovinah
Michael Ryan Leonard:
The challenges of identifying and profiling gay tourist segments
Nives Lapanja:
Analiza zunanjega izvajanja storitev poslovne logistike velikih proizvodnih podjetij v Sloveniji
Miran Burger:
Osebnostne značilnosti in trženjske prakse slovenskih podjetnikov
Alenka Bogataj:
Odnos slovenskih porabnikov do kozmetičnih izdelkov slovenskih proizvajalcev
Tina Trček:
Kuponi kot metoda pospeševanja prodaje turističnih storitev
Jerneja Lešnik, Christos Pantelidis:
Analysis of tourist satisfaction
Tina Suhadolnik:
Ekonomika agencijskega dela
Maruša Rehberger:
Vpliv obvestilnih pisem in opomnikov na stopnjo odgovora
Matic Verbič:
Analiza razvojnega razkoraka med Slovenijo in Švico
Renée Tripar:
Vpliv pandemije COVID-19 na turizem na destinaciji Portorož-Piran
Diplomska dela (50)
Polona Novljan:
Preobrazba plačilne kartice v kartico zvestobe na primeru Petrolove Magne
Jana Logonder:
Merjenje zadovoljstva porabnikov v javnem podjetju Snaga, d.o.o. Ljubljana
Tina Bajde:
Koncept trženjskega trikotnika na primeru podjetniškega krožka
Petra Mohorič Peternelj:
Analiza zadovoljstva obiskovalcev knjigarne Konzorcij
Simona Breščanski:
Zvezdniki in njihova vloga v procesu tržnega komuniciranja
Jasmina Jagodnik:
Statistika kulture v Sloveniji in njeno prilagajanje evropskim statističnim standardom
Saša Šušteršič:
Euroshell kartica na slovenskem trgu
Gregor Vlahinič:
Napovedovanje povpraševanja v okviru upravljanja z oskrbno verigo
Nina Kolar:
Brezplačni e-mesečniki
Tanja Jordan:
Analiza programa zvestobe kupcev
Andreja Vertič:
Zvestoba trgovskim blagovnim znamkam na primeru kozmetičnih izdelkov
Petra Hvala:
Odnos študentov do akcijskih nakupov
Metka Malovrh:
Analiza sistema vodenja kakovosti v podjetju Belinka Belles
Tadeja Danevčič:
Trženje po elektronski pošti v slovenskih podjetjih
Anita Sušnik:
Vodenje ključnih kupcev v podjetju TT
Tina Lavrič:
Analiza položaja in identifikacija prihodnjih izzivov podjetja Inotherm d.o.o.na avstrijskem trgu
Romana Kozan:
Management pritožb v Termah Šmarješke Toplice
Metka Šuler:
Megazabavišče na Goriškem
Ana Strnad:
Merjenje zadovoljstva porabnikov
Matej Cafnik:
Programi zvestobe pri nizkocenovnih letalskih prevoznikih
Andreja Grčar:
Analiza socialnoekonomskega stanja in razvojnih možnosti občine Zagorje ob Savi
Mateja Ana Grulja:
Učinki slovenske dohodninske reforme na državni proračun in razpoložljivi dohodek fizičnih oseb
Vesna Kalan:
Vpliv oglaševanja na nakupe kozmetike
Jaka Dolinšek:
Analiza učinkovitosti oglaševanja s pomočjo zvezdnikov
Nataša Majkić:
Spodbujanje prodajnega osebja k povečanju prodajnih naporov
Valerij Strmčnik:
Napovedovanje povpraševanja z uporabo metod časovnih vrst
Mojca Perić:
Značilnosti slovenskih gazel
Nina Primožič:
Analiza socialnoekonomskega stanja in razvojnih možnosti v občini Cerkno
Sara Glavan:
Analiza socialnoekonomskega stanja in razvojnih možnosti občine Ig
Mojca Turšič:
Oglaševanje v toaletnih prostorih
Špela Logar:
Vpliv barv v izložbah na nakupno vedenje študentov
Patricija Česen:
Analiza socioekonomskega stanja in razvojnih možnosti Gorenjske
Janez Lekše:
Ravnanje z ljudmi pri delu
Andreja Zupančič:
Odnos porabnikov do ekološko pridelane hrane
Marjana Fornazarič:
Analiza socioekonomskega stanja in razvojnih možnosti občine Renče - Vogrsko
Renata Bašić:
Zadovoljstvo študentov Ekonomske fakultete z bolonjskim študijskim programom UPEŠ
Aida Zehić:
Vpliv staranja prebivalstva na vsebino oglaševalskih sporočil
Andreja Lončar:
Analiza položaja in identifikacija prihodnjih izzivov podjetja NLB Prishtina sh.a. na trgu Republike Kosovo
Mateja Jesenko:
Razvoj blagovne znamke Lili in Bine
Teja Satošek:
Odnos študentov do spletnega nakupovanja
Matija Oražem:
Gverilsko trženje komercialne glasbene zasedbe
Davorin Milinović:
Vpliv lastnosti slovenskih porabnikov na izbiro razreda in znamke vozila
Ana Ring Rupar:
Spremljanje zadovoljstva zaposlenih izbranega podjetja v skladu z zahtevami standarda ISO 9001:2008
Gašper Ceglar:
Analiza zadovoljstva strank v poprodaji na primeru podjetja Renault Nissan Slovenija
Barbara Kranjc:
Umeščanje izdelkov v hollywoodskih filmih
Danijel Kaisersberger:
Analiza ujemanja značilnosti ponudbe knjig in povpraševanje po njih
Eva Jazbec:
Pravična trgovina v proizvodni verigi tekstila in oblačil
Ajda Kejžar:
Odnos študentov Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani do kajenja
Anja Perković:
Spletna tržišča v teoriji in praksi
Ermina Suljadžić:
Odnos milenijcev do blagovne znamke H&M
Druga dela (6)
Irena Ograjenšek:
Improving student in-depth understanding of statistics
Jana Žnidaršič, Mojca Kogovšek, Metka Kogovšek, Irena Ograjenšek:
It is never too late to learn
Uroš Horvat, David Klepej, Manca Krošelj, Naja Marot, Irena Ograjenšek, Nina Stubičar, Matjaž Uršič:
Urban tourism in Slovenia
Eva Matjaž, Polona Černič, Lejla Perviz, Irena Ograjenšek:
Slovenski kulturno-kreativni delavec v času pandemije Covida-19
Naja Marot, David Klepej, Irena Ograjenšek:
Are tourism strategies responsive to critical events?
Tjaša Furlan, Janez Bijec, Petra Došenović Bonča, Irena Ograjenšek, Borut Jug:
Impact of the COVID-19 pandemic on acute coronary syndrome hospital admission and management in Slovenia