Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (36)
Katja Krajnc:
Uporaba dramskih tehnik kot dopolnitev mnogoterih inteligenc: primer učbenika Gente joven 1
Klara Hudournik:
Igrifikacija pri poučevanju španščine kot tujega jezika pri starejših odraslih
Ina Rahmanović:
Perspectiva pedagógica sobre estrategias comunicativas: italiano y español como lenguas extranjeras / Pedagoška perspektiva komunikacijskih strategij: italijanščina in španščina kot tuja jezika
Vanja Rakuša:
El desarrollo de las actitudes hacia el enfoque intercultural de las lenguas y de las culturas en los manuales de inglés y español
Petra Prelesnik:
Teaching Strategies for Managing a Heterogeneous Foreign Language Classroom
Urša Tomažič:
Influencias del intercambio Erasmus+ sobre la percepción de los estudiantes eslovenos sobre España
Lucija Šarc:
Španska in hispanoameriška književnost v slovenski gimnaziji
Maša Kastelic:
Uvajanje in utrjevanje slovničnih struktur pri poučevanju španščine kot tujega jezika v zadnjem triletju osnovne šole
Anja Podgoršek Rožanc:
Stališča učiteljev do zgodnjega učenja španščine kot dodatnega tujega jezika
Tina Sever:
La motivación y el papel del manual en la enseñanza de ELE en la escuela secundaria
Hana Volk:
La enseñanza y el aprendizaje del imperfecto en los manuales de español como lengua extranjera
Jasna Dobnik:
Učenje slovenščine kot tujega jezika pri domačih govorcih španščine
Urška Klasinc:
Students' and teachers' attitudes and beliefs toward the use of the mother tongue in teaching English and Spanish
Martina Larsson:
Razvijanje bralnih učnih strategij pri pouku španščine kot tujega jezika v gimnaziji
Manja Belina:
Razvijanje čustvene inteligence pri pouku španščine preko poezije
Sara Hevia Murciego:
Učne strategije pri slušnem razumevanju skozi kratke filme
Katarina Gačnik:
Prezentacije spolov v osnovnošolskih učbenikih za španščino kot drugi tuji jezik
Tajda Susman:
Kulturna sestavina v osnovnošolskih učbenikih za angleščino in španščino
Dan Kardum Šibila:
Vpeljava mnogoterih inteligenc v pouk geografije in španščine preko slikovnih slovarjev, podprtih s tehnologijo digitalne interaktivne table
Tamara Fatur:
Las estrategias de comprensión lectora antes y después de la lectura en los manuales de ELE
Yanika Agostina Potočnik Fernández:
Actividades didácticas para la clase de español y francés como lengua extranjera basadas en la obra de María Elena Walsh y Bernard Friot
Veronika Usar:
La enseñanza de la cultura de los países hispano e italiano hablantes a través de las canciones
Kim Valentinčič:
Vpliv anksioznosti na razvijanje govornih zmožnosti pri pouku tujega jezika
Tjaša Lončar:
Estrategias comunicativas en el aprendizaje de la lengua extranjera: el caso del español
Klara Poličnik:
El desarrollo del componente cultural en español como lengua extranjera a través de la poesía / Poezija kot kulturna vsebina pri pouku španščine kot tujega jezika
Danilo Venanzi:
El papel de la poesía en la enseñanza de lenguas extranjeras / Il ruolo della poesia nell’insegnamento delle lingue straniere / Vloga poezije pri poučevanju
Anja Dernič:
Poučevanje španščine in francoščine kot tujih jezikov: pragmatične in medkulturne vsebine v avdiovizualnih oglasih
Eva Škraba:
Stališča učiteljev tujih jezikov do uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) pri pouku
Bojana Mišmaš:
Motivacija za učenje španščine pri učencih slovenskih osnovnih in srednjih šol
Nina Petrač:
Primerjava pisnega izražanja na državni splošni maturi iz španščine in italijanščine kot tujih jezikov
Maruša Urankar:
Primerjava učnih načrtov za španščino v javni osnovni šoli in zasebni osnovni šoli Lila
Lana Volk:
Spodbujanje socialnega in čustvenega učenja pri pouku tujega jezika s pomočjo kratkih filmov
Patricija Finster:
Metakognitivne in afektivne učne strategije študentov španščine
Žiga Dobaj:
Medpredmetno povezovanje geografije in španščine kot drugega tujega jezika
Teja Dušak:
Na poti k afektivnemu učenju: implementacija čuječnosti v pouk španščine kot tujega jezika
Eva Turel:
Strah pred napakami pri ustnem izražanju v tujem jeziku
BSc theses (5)
Anja Boštjančič:
Poučevanje nejezikovnih predmetov v tujem jeziku v španski osnovni šoli
Ana Malešević:
Primerjava osnovnošolskih učnih načrtov maternih jezikov v Sloveniji in španski kneževini Asturiji
Klara Zavrl:
Učenje španščine kot tujega jezika v pozni odraslosti
Jasna Jovović:
Konceptualizacija interkulturnosti v Španiji na prelomu tisočletja
Barbara Kozjek:
Poučevanje španščine predšolskih otrok z vidika komunikacijske in gibalne metode
Other documents (2)
Marjana Šifrar Kalan:
Leksikalna razpoložljivost kot eden izmed kriterijev za izbor besedišča
Marjana Šifrar Kalan, Ana Pavlič:
Ansiedad y producción oral en estudiantes multilingües de secundaria y universitarios