Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (4)

  1. Tina Šegota: Vpliv oglaševanja in skladnosti samopodobe na izbiro turistične destinacije
  2. Mateja Žibret: Notranji in zunanji ojačevalci nakupa ekoloških živil
  3. Karin Kasesnik: Vpliv družbeno odgovornega promocijskega sporočanja o zdravju in zdravilih na strokovno in splošno javnost
  4. Amadea Dobovišek: Vpliv vrhnjega managementa na vodenje prodaje

Magistrska dela (73)

  1. Špela Bezjak: Jezikovna uresničitev oglasnega slogana kot gradnik dolgoročne vrednosti tržne znamke
  2. Kristjan Koželj: Nove oblike lokalne demokracije: spletna komunikacija slovenskih mestnih občin
  3. Gordana Lacić: Učinki komuniciranja na percepcijo gledališkega festivala pri mladih gledalcih. Primer Festivala Borštnikovo srečanje
  4. Eva Rudman: Zid med uredniškim in poslovnim delom medija: študija razumevanja slovenskih novinarjev
  5. Adrijana Korez: Družbena omrežja in vrednost blagovne znamke
  6. Nina Jazbec: Digitalna osebna znamka na trgu dela
  7. Larisa Casar: Ustvarjanje spletnega in analognega zaupanja potrošnikov različnima znamkama vina s pomočjo tretjih prostorov
  8. Mateja Laknar: Potovanje 2.0
  9. David Jurić: Potrošnja ponaredkov in imitacij iz sveta mode
  10. Tanja Veg: Vpliv dimenzij nacionalne kulture na uvajanje novosti v tradicionalnih panogah
  11. Ana Lina Merhar: Komunikacijski vidiki na različnih stopnjah razvoja novega izdelka za slovenski trg
  12. Petra Polak: Marketing mest kot orodje lokalnih skupnosti pri oživljanju mestnih središč
  13. Žiga Vraničar: Digitalna transformacija medorganizacijskega tržnega komuniciranja
  14. Barbara Pribožič Leka: Oglaševanje
  15. Nataša Skok: Vloga komunikacijskih politik pri prepoznavnosti javne politike (evropskih) shem kakovosti
  16. Alenka Rozman: Vpliv centralizacije korporativnega komuniciranja na njegovo učinkovitost in večanje ugleda organizacije
  17. Božica Čulibrk Rajkovič: Vpliv medijev in motivi za donatorstvo
  18. Nataša Dovič: Vpliv države izvora na premoženje blagovne znamke
  19. Ines Gergorić: Povezanost osebnostnih lastnosti zaposlenih, pripravljenosti na spremembo in organizacijske energije skozi prizmo internega marketinga
  20. Jera Rakovec: Vpliv spleta 2.0 na krepitev zaupanja v spletni nakup
  21. Maja Jančič: Znamka države
  22. Tamara Bregar: Vpliv marketinške usmerjenosti na uspešnost muzeja
  23. Jaša Vrabec: S postopkovno pravičnostjo in učinkovitostjo do večjega zaupanja v sodstvo
  24. Ana Ostan: Znamčenje kot del javne diplomacije držav
  25. Špela Sedej: Soznamčenje, potrošnikovo zaznavanje kakovosti partnerskih blagovnih znamk
  26. Tanja Knafelj: Umeščanje blagovnih znamk v slovenske filme
  27. Isabela Kovačič: Trženje televizijskih pravic športnih prenosov
  28. Danica Lovenjak: Osebnost kot blagovna znamka
  29. Maša Bantan: Vpliv zaznane vrednosti oznamčenih mobilnih aplikacij na stališča o blagovni znamki
  30. Jana Dobrijevič: Edinstvenost identitete prostora kot osnova za njegovo znamko
  31. Anamarija Kalan: Gverilski marketing
  32. Sanja Kropec: Vpliv tržne znamke na vrednost prostora
  33. Anja Rus: Vpliv imidža države izvora in označbe kakovosti na nakupne odločitve potrošnikov
  34. Martina Dolgan: Problem optimizacije arhitekture znamk v Mladinski knjigi
  35. Shpend Sadiku: Zviševanje nakupnega namena za lokalne blagovne znamke na Kosovu
  36. Natalija Lužar: Model tehnik osebne prodaje
  37. Katarina Pollak: Motivi za doniranje humanitarnim organizacijam
  38. Tjaša Kocjan: (Ne)zmožnost vpliva marketinga na stališča potrošnikov do okolju prijaznih izdelkov
  39. Živa Prelog: Strategija imitiaranja in afektivni vplivi na potrošnikovo zmedo
  40. Matej Kumar: Difuzija inovacije
  41. Nina Pentić: Vonj kot marketinško orodje
  42. Barbara Zobavnik: Raziskovanje koncepta motivacije v turizmu
  43. Zorica Lazić: Vpliv skladnosti med podobo tržne znamke in samopodobo potrošnika na preferenco ter zadovoljstvo z znamko
  44. Diana Stanonik: Marketinški odnosi na primeru podjetja Polycom Škofja Loka d.o.o.
  45. Mirjam Obljubek: Razvoj blagovne znamke za segment tweens
  46. Diana Stožinič: Moč soustvarjanja osebne znamke predsedniškega kandidata
  47. Andreja Kokalj: Javna diplomacija kot dimenzija strategije upravljanja tržne znamke države
  48. Aleksandra Flegar: Družbena vloga potrošnje prestižnih blagovnih znamk
  49. Nina Jakhel: Neotipljivo premoženje osebne znamke
  50. Matic Korošec: Status in delovanje Centra urbane kulture Kino Šiška
  51. Nuša Kerč: Od pretiranega do omejenega trošenja
  52. Romana Jenko: Kohezijska politika Evropske unije kot tržna znamka
  53. Tina Fonović: Zaupanje potrošnikov v banke
  54. Jakob Abe: Zaupanje v nakup preko interneta
  55. Matjaž Ogorevc: Organizacijska klima slovenskih centrov za socialno delo
  56. Saša Košec: Vpliv tržne znamke pri uspešnem prodoru slovenskih podjetij na tuje trge
  57. Mateja Žibret: Vrednote kot motiv družbeno odgovorne potrošnje
  58. Majda Kuzma: Uvajanje tržnega vodja [i. e. vodje] blagovne skupine v marketinške odnose
  59. Tjaša Petrovič: Vloga identitetnih podob pri oblikovanju podobe tržne znamke pri otrocih
  60. Jasna Požek: Vpliv emocionalnih oglasov na oblikovanje ali spreminjanje potrošnikovega stališča do blagovne znamke - primerjalna raziskava
  61. Mojca Lukančič: Možnosti za interno merjenje vrednosti kapitala tržnih znamk v podjetjih
  62. Uršula Hafner: Vpliv samopodobe potrošnika na izbiro tržne znamke
  63. Eva Perčič: Čas kot vrednost
  64. Marko Lovše: Osebnost blagovne znamke kot konkurenčna prednost
  65. Aljoša Selan: Politično liderstvo - strateški pristop
  66. Mojca Hardi: Ustvarjanje in ohranjanje pozitvnega imidža politika
  67. Martina Ilc Pungerčič: Nakupno obnašanje potrošnikov s poudarkom na procesu upravljanja blagovnih skupin
  68. Bojan Korenini: Teoretske in metodološke dileme ter dopolnitve Reynolds-Gutmanove metode veriženja na področju trženja
  69. Ana Rozman: Vpliv direktorjevega ugleda na ugled podjetja in njegovo finančno uspešnost na primeru podjetij v Sloveniji
  70. Petra Molan: Vpliv korporativne blagovne znamke na blagovno znamko izdelka
  71. Nastja Mulej: "Ljubljena" tržna znamka
  72. Majda Vodopivec: Konceptualizacija storitvene znamke
  73. Dario Berginc: Trženjski odnosi

Diplomska dela (270)

  1. Manca Karlovšek: Strateški učinek vhodnega digitalnega marketinškega komuniciranja
  2. Ana Žitko: Vpliv zagovornikov znamk modnih oblačil na potrošnikove nakupne odločitve
  3. Kornelija Kamenik: Potencial sočasnega spremljanja medijev na primeru oglaševanja na Radiu Rogla in spletnem portalu novice.si
  4. Sara Mlinar: Komunikacijski kapital nostalgije v oglaševanju in cikel komunikacije nostalgije skozi oglaševanje na primeru znamke Cockta
  5. Nina Dajčer: Interni korporativni dogodki in organizacijska identifikacija zaposlenih
  6. Ana Valič: Odnos slovenskih medorganizacijskih podjetij do spletnega tržnega komuniciranja
  7. Sandra Križanec: Celostni vidik organizacije dogodka Škisova tržnica
  8. Maja Čuden: Vpliv intenzivnosti apela strahu na intenco vedenja
  9. Sara Končar: Tržno komuniciranje elektronskih govoric
  10. Petra Viki Čeru: Proces nakupne odločitve potrošnikov v dobi digitalizacije
  11. David Brezinščak: Dejavniki uporabnikovega zaupanja v spletne igralnice
  12. Nika Andoljšek: Vpliv večanja znaka in loga znamke na njeno preferenco
  13. Marko Milenković: Upravljanje digitalnih blagovnih znamk
  14. Katarina Lah: Vpliv trajnostnih vidikov embalaže na nakupne odločitve potrošnikov
  15. Urška Pintar: Marketinški pristopi pri uveljavljanju tržne znamke kraja
  16. Andraž Trebše: Reševanje potrošnikove dileme
  17. Katja Kodba: Vpliv udejstvovanja managerjev na družabnih dogodkih na ugled podjetja
  18. Barbara Štor: (Ne)uspešnost Televizije Slovenija pri promociji svojega programa
  19. Martina Ina Hawlina: Vpliv izbranih dejavnikov na potrošnikovo intenco zamenjave ponudnika mobilne telefonije
  20. Nina Radoš: Tržno komuniciranje plesnih festivalov
  21. Špela Rozman: Uporaba senzoričnega marketinga pri načrtovanju tretjih prostorov
  22. Katja Šafar: Razkošje v recesiji
  23. Matej Štrucl: Lojalnost znamki in programi lojalnosti
  24. Igor Kopić Drole: Graditev osebne znamke trenerjev
  25. Maša Kodelja: Padec in vzpon tržne znamke
  26. Jelena Vučković: Vpliv priljubljenosti televizijskega voditelja na uspešnost oddaje
  27. Petra Franetič: Oblikovanje sistemov in procesov izvajanja storitev
  28. Patricija Oštarijaš: Oglaševanje na Instagramu in soustvarjanje blagovne znamke
  29. Albertina Sarah Bertoncelj: Vpliv osebne znamke športnika in njegovih dosežkov na uspešnost podjetja
  30. Nina Perovič: Znamčenje umetnikov
  31. Nikki Monika Trnovec: Vpliv (ne)indosiranosti na kredibilnost Youtuberjev
  32. Veronika Janžekovič: Čutna zaznava blagovne znamke
  33. Urška Munda: Vpliv umeščanja blagovnih znamk v računalniške igre na spomin in odnos potrošnika do umeščanja
  34. Alja Bitenc: Vpliv modnih blogerjev na nakup izdelkov
  35. Urša Žuna: Vpliv zunanjega videza v prepričevalnem komuniciranju
  36. Nika Rožanc: Marketinška usmerjenost malih podjetij
  37. Franjo Šantalab: Novi načini promocije zadružništva
  38. Tina Mozetič: Gledališče kot tržna znamka
  39. Kaja Fikfak: Vpliv sponzoriranja vrhunskega športnika na podobo podjetij v očeh potrošnikov
  40. Tine Aćimović: Sprožanje pozitivnih govoric v turizmu
  41. Ana Mesar: Vpliv države izvora na nakupno odločanje slovenskih potrošnikov
  42. Jaša Niklanovič: Mobilni marketing in kako ga zaznavajo podjetja
  43. Mirnes Jusufović: Trženjsko komuniciranje na Facebooku
  44. Sandra Murnik: Spletni iskalnik Google kot učinkovito trženjsko orodje
  45. Kaja Nedog: Blagovna znamka in slovenski vinski trg
  46. Mojca Jeneš: Vloga in pomen čustev v oglaševanju
  47. Tjaša Jarc: Kontekst in mehanizem humorja slovenskih oglasov skozi psihoanalitsko perspektivo
  48. Iris Horvat: Sejmi kot orodje marketinškega komuniciranja, vpliv pred-, med- in posejemskih aktivnosti na oceno uspešnosti sejma
  49. Marjetka Orel: Zvočni logotip podjetja
  50. Anja Habula: Sponzoriranje športnega kluba, primer ŠK Bleščica
  51. Karin Jerala: Osebnost tržne znamke in čustvena navezanost potrošnika na njo
  52. Nuša Sitar: Indosiranje nogometašev in ustvarjanje nogometnih znamk
  53. Tjaša Derstvenšek: Prepričevalna moč glasbe v oglasih
  54. Ervina Miskić: Vpliv internega komuniciranja na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju
  55. Vida Burja Virjent: Ponotranjeni vedenjski vzorci in njihov vpliv na sprejemanje električne mobilnosti
  56. Tadej Jontez: Embalaža med prepričevanjem in odločanjem na mestu prodaje
  57. Tjaša Ornik: Blagovna znamka v osrčju izkustvenega in senzoričnega marketinga
  58. Maja Jarc: Čutna identiteta znamk mobilne telefonije na glasbenih dogodkih
  59. Vanja Witwicky: Mesto kot znamka turistične destinacije
  60. Maja Bertoncelj: Programi zvestobe
  61. Lorina Smolnikar: Gverila marketing v teoriji in praksi
  62. Anja Jager: Vsebinski marketing
  63. Polona Rogina: Neverbalna komunikacija političnih akterjev
  64. Živa Medved: Ustreznost širitve znamke Abanka s podznamko Akeš
  65. Tamara Hrka: Blagovna znamka turistične destinacije v očeh uporabnika
  66. Larisa Casar: Podoba znamke in njen vpliv na določanje cenovne strategije
  67. Barbara Istenič: Percepcija slovenskih prestižnih modnih znamk oblačil na slovenskem modnem trgu
  68. Katja Belošević: Predsedniške volitve 2012
  69. Ana Oblak: Vloga tržne znamke pri uspešnosti mikro podjetij
  70. Vika Kuštrin: Stereotipna osebnost blagovne znamke, pivo Union in pivo Laško
  71. Tina Česnik: Motivi za sodelovanje v spletnih panelih in kakovost odgovorov
  72. Kristina Bogataj: Spletna družbena omrežja in grajenje osebne prepoznavnosti ter osebne blagovne znamke
  73. Urška Saletinger: Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve
  74. Tamara Korat: Glasba v prodajnem okolju in njen vpliv na potrošnike
  75. Katja Kosec: Vpliv vizualnih informacij na potrošnikovo zaupanje elektronskim govoricam
  76. Petra Grünfeld: Komuniciranje amaterskega gledališča ŠODR teater prek družbenega medija
  77. Karmen Noterzberg: Vpliv emocionalnih apelov na prepričevalno komuniciranje
  78. Jasna Belšak: Tržna znamka države in njeno spreminjanje
  79. Andreja Keš: Vpliv spletnih komentarjev potrošnikov na stališče in nakupno namero do tržne znamke
  80. Ana Mušič: Predsedniški kandidat kot tržna znamka
  81. Nada Savković: Tržno komuniciranje v družbenih medijih
  82. David Rozman: Tržno komuniciranje v času omreženega potrošnika
  83. Barbara Janžekovič: O narcizmu znamk
  84. Monika Šimec: Ključni dejavniki zaznavanja tveganja pri spletnem nakupovanju
  85. Vesna Grilj: Menjava v ljubezni
  86. Anja Kneževič Aleš: Vpliv komunikacije na odličnost in motiviranost zaposlenih v podjetju
  87. Jasna Mikić: Soznamčenje v slovenskih podjetjih
  88. Iza Križaj: Povezava konceptov marketinga in religije ter študija primera
  89. Ines Baričević: Tržna znamka
  90. Tanja Veg: Osebna znamka dekana kot element ugleda fakultete
  91. Maša Šolinc: Medijsko načrtovanje za ciljno skupino mladih
  92. Svetla Božičnik: Trženjsko komuniciranje dogodka
  93. Juna Neubauer: Analiza vsebine komuniciranja programov lojalnosti slovenskih trgovcev
  94. Danica Lovenjak: Vidik učinkovitosti različnih orodij za promocijo knjige
  95. Mojca Hribar: Impulzivni nakup ob soočenju s prodajno polico
  96. Alenka Bencak: Pozitivna psihologija v množičnih medijih in oglaševanju
  97. Katja Škorić: Optimizacija oglasnega sporočila
  98. Barbara Završnik: Vpliv pospeševanja prodaje na nakupno vedenje potrošnikov
  99. Matevž Brec: Vpliv uspešne organizacije dogodka na medijsko odmevnost dogodka
  100. Ajda Smrekar: Trženje med možnim in realnim
  101. Kaja Lesjak: Privlačnost oglaševalskih agencij kot delodajalca
  102. Urška Jager: Vpliv trajnostne embalaže na potrošnikovo zaznavanje podjetja
  103. Nina Jazbec: Neklasična orodja tržnega komuniciranja za otroke
  104. Karina Šenveter: Vpliv barve embalaže na potrošnika
  105. Natalia Marić: Vplivi na nakupno odločitev
  106. Jure Marolt: Učinkovitost sponzorstva v športu
  107. Urška Pengov Bitenc: Univerzalnost in subjektivnost barvnih pomenov
  108. Saša Zidanšek: Samopromocija na YouTubu
  109. Uroš Djinovski: Strokovni sejem kot orodje trženja pri prodoru na tuje trge za majhna in srednje velika podjetja ter vloga državne pomoči
  110. Mojca Skrt: Dejavniki imidža prodajnega prostora
  111. Tanja Knafelj: Simbolni pomen blagovnih znamk in oblikovanje osebne identitete
  112. Sandra Smolič: Stereotipizacija žensk v oglaševanju
  113. Urška Brinovec: Prenova embalaže kot dejavnik pritegnitve potrošnika
  114. Katja Kaluža: Vpliv gospodarske krize na impulzivno nakupno vedenje
  115. Gašper Šemrov: Strategija uvajanja inovacije na trg
  116. Nataša Regovec: Komuniciranje identitete blagovne znamke v sodobnih medijih
  117. Darja Demšar: Tržno komuniciranje v umetnosti
  118. Kaja Polajnar: Mentalna reprezentacija tržne znamke
  119. Matevž Košak: Sejmi
  120. Nina Lenček: Znamčenje in analiza razvoja turistične destinacije
  121. Andrej Brglez: Neprofitne in profitne organizacije v odnosu do družbeno odgovornih vsebin v medijih
  122. Tjaša Poznanović: Podatkovno rudarjenje pri upravljanju odnosov s kupci
  123. Nika Rakonjac: Pospeševanje prodaje tržne znamke Garnier in njegova učinkovitost
  124. Darko Matjašič: Promocija države in uporaba izkustvenega marketinga - primer letališče
  125. Aleksandra Flegar: Pomen embalaže - stekleničk - parfumov pri nakupni odločitvi potrošnika
  126. Mirjam Obljubek: Učinkovitost umeščanja tržnih znamk v video igre
  127. Živa Prelog: Kraja identitete blagovne znamke
  128. Tina Batistuta: Možnosti uporabe komunikacije od ust do ust za povečanje obiska v igralnicah
  129. Nina Vogrin: Elektronska pošta kot učinkovito orodje direktnega marketinga
  130. Katarina Kumelj: Vpliv znanja in psiholoških pristranskosti na finančno vedenje potrošnikov
  131. Simona Pirih: Dejavniki odnosov znotraj spletnih skupnosti
  132. Neža Potočnik: Odločitev podjetij za spremembo embalaže in njen vpliv na potrošnike
  133. Barbara Daljavec: Evropska filmska industrija
  134. Petra Albreht: Znamčenje mest
  135. Karmen Golob: Pripovedovanje zgodb v turizmu
  136. Urška Medved: Vloge slavnih oseb v oglaševanju
  137. Ana Jelovšek: Upravljanje potrošniške zvestobe
  138. Kaja Šindič: Upravljanje orodij medorganizacijskega tržnega komuniciranja na primeru izbranega podjetja
  139. Jerca Maček: Virusni marketing na primeru spletne kampanje blagovne znamke Old Spice
  140. Ines Ravnjak: Zgodba vizualne podobe podjetja
  141. Barbara Kolenc: Blog kot grožnja ugledu podjetja
  142. Aneja Gregorič: Embalaža kot medij, ki govori o podjetju
  143. Lavra Peršolja: Repozicioniranje korporativne znamke s sponzoriranjem
  144. Nina Čavž: (Ne)ustvarjalnost veleplakatov
  145. Mateja Rajh Jager: Komuniciranje na prodajnem mestu in njegov vpliv na impulzivno nakupovanje
  146. Urška Eva Pucelj: Tržno komuniciranje skozi prizmo nevrolingvističnega programiranja
  147. Špela Selak: Komuniciranje na internetu oziroma kako narediti uporabniku prijazno spletno stran?
  148. Nuša Skubic: Psihološki vidiki gospodarskih kriz
  149. Darja Perko: Učinkovitost medorganizacijskega komuniciranja malih podjetij
  150. Eva Bandelj: Vzpostavljanje tržne znamke države
  151. Špela Juhart: Metaforični svet zelenih tržnih znamk
  152. Tina Šarčević: Tržno komuniciranje z mladimi
  153. Martina Dolgan: Integracija spletne strani in tiskane izdaje najstniške revije Plus
  154. Karmen Čelam: Širitev blagovne znamke
  155. Helena Škof: Normativni vplivi na impulzivno nakupovanje modnih izdelkov
  156. Andreja Novak: Vpliv glasbe na vedenje potrošnika
  157. Karin Jelnikar: Vpliv ekoloških oznak na preference potrošnikov
  158. Maja Kocjančič: Promocijski splet na medorganizacijskem trgu
  159. Mankica Kranjec, Jelka Breznik: Motivacija za vstop in izstop v internetne skupnosti
  160. Romana Bizilj: Kakovost posredovanja storitev v wellness turizmu
  161. Maša Habjan: Analiza tržnega komuniciranja v športnem društvu
  162. Nina Šarčević: Vpliv internega komuniciranja na identificiranje z organizacijo
  163. Gašper Zakrajšek: Zaposlovalčeva znamka
  164. Nina Hace: Spletno mesto kot tržno-komunikacijsko orodje
  165. Nataša Đukelić: Vzpon spletnih knjigarn
  166. Maša Čeplak: Uvajanje blagovne znamke na novi trg; Vstop Zavarovalnice Triglav, d.d. na Slovaško
  167. Veronika Ložak: Umeščanje tržnih znamk
  168. Petra Podgoršek: Vpliv države izvora izdelka na potrošnikovo nakupno odločitev
  169. Nina Lubarda Stropnik: Kreativnost v oglaševanju
  170. Tjaša Mazgič: Prodor spleta med komunikacijske kanale
  171. Neva Čuček: Zmeda potrošnika in imitacijska strategija
  172. Lena Balantič: Vpliv izbora distribucije na imidž blagovne znamke
  173. Katarina Holcman: Odnosi z javnostmi v državnih organih
  174. Jagoda Đorđević: Posebnosti vizualnega komuniciranja s poudarkom na veleplakatu
  175. Monika Kristančič: Znane osebnosti v oglaševanju
  176. Jure Berič: Marketinška orientacija podjetja Arcont IP d.o.o.
  177. Nikolina Ćiković: Preznamčenje
  178. Blaž Bezek: Vrednost tržne znamke in učinkovitost tržno-komunikacijskih kanalov
  179. Matej Praprotnik: Podcasting
  180. Mirko Mayer: Nogometni klub kot prepoznavna tržna znamka
  181. Tomaž Jelenko: Vloga zasebnih vojaških podjetij v Iraku po okupaciji
  182. Petra Škerlj: Tržno komuniciranje v STA Ljubljana
  183. Tjaša Telić: Lepo je dobro, grdo je popravljivo - trženje estetske kirurgije
  184. Ana Šušteršič: Izkustveni marketing
  185. Roman Buzeti: Politika in organiziranje komuniciranja v marketingu v Zavarovalnici Triglav, d.d. območni enoti Murska Sobota
  186. Tina Milavec: Trženje športnih prireditev
  187. Majdi Kosi: Globalna standardizacija vs. lokalna adaptacija
  188. David Rožac: Iskalniški marketing - Google Adwords
  189. Marko Andrišević: Načrtovanje marketinškega pristopa v turizmu
  190. Julija Vardjan: Trženje v virtualnih svetovih
  191. Žiga Vraničar: Korporacijska znamka kot strateški vir
  192. Urh Bulc: Razvoj snežnega parka na Voglu in njegovo trženje
  193. Neda Rosić: Navidezno nakupovanje
  194. Maja Nemac: Promocija okolju prijaznih inovacij
  195. Tadej Muršič: Strategija umeščanja tržne znamke kot priložnost za višanje njenega priklica
  196. Živa Zajec: Primerjava marketinške zanimivosti moškega in ženskega športa
  197. Primož Uhan: Vpliv tržnega komuniciranja na imidž trgovine obsession
  198. Aleš Miklaužič: Odnosi z lokalnimi javnostmi pri umeščanju naložb v okolje - primer obnova HE Moste
  199. Tea Dernovšek: Imidž države kot turistične destinacije in njena promocija
  200. Monika Šterlek: Nakupno vedenje potrošnikov planinske opreme
  201. Nika Savinšek: Trg nadstandardnih poslovnih prostorov v Ljubljani
  202. Saša Lešnjak: Sejem kot oblika komunikacije podjetja z okoljem
  203. Viviana Žorž: Odnosi z javnostmi na internetu
  204. Urška Maček: Pospeševanje prodaje mestnega turizma
  205. Zarja Krasnič: Oblikovanje blagovne znamke za modno kolekcijo Katjuše Tavčar
  206. Iva Stanič: Marketinška priložnost izobraževanja potrošnikov
  207. Sanja Kejžar: Vzpostavljanje in ohranjanje dobrih odnosov z deležniki na primeru podjetja Minervo d.d.
  208. Teja Čadež: Uporaba imidža športnikov pri uveljavljanju blagovne znamke
  209. Julija Predan: Začaran krog oglaševanja
  210. Sandra Benedik: Od zadovoljstva k predanosti - konverzacijski model
  211. Nuša Ladinek: Sponzoriranje kot sredstvo za doseganje gospodarsko koristnih ciljev podjetja
  212. Helena Zadnik, Anže Kurnik: Upravljanje festivala vizualnih komunikacij Design Lab
  213. Alenka Horvat: Trženje Slovenije kot lokacije za tuje neposredne investicije
  214. Marija Zajec: Trženje brezplačnega tiskanega medija
  215. Vito Gosar: Zaupanje in elektronsko poslovanje
  216. Tina Uranič: Oglaševanje slovenskega turizma za domačo javnost
  217. Zmago Žnidaršič: Trženje športa
  218. Maja Šogorič: Športni zvezdniki kot blagovne znamke na primeru Davida Beckhama
  219. Petra Likar: Imidž države kot omejitveni dejavnik mednarodnega tržnega komuniciranja podjetja
  220. Valentina Erčulj: Ugled podjetja kot konkurenčna prednost primer Mobitel d.d.
  221. Goran Štefančič: Zdraviliški turizem - tržna niša Slovenije v mednarodnih ekonomskih odnosih
  222. Renata Janković: Vpetost raziskav trga v celotno poslovanje podjetja
  223. Doroteja Kitak: Družbena odgovornost podjetja in odnosi s skupnostjo
  224. Urša Goršak: Družbena odgovornost podjetja kot dejavnik njegove poslovne uspešnosti
  225. Tanja Rojc: Stanovanjska problematika mladih - od ideje do javne predstavitve
  226. Stanka Parkelj: Tržna znamka Slovenija v Evropski uniji
  227. Lina Gradišar: Marketing individualnega vrhunskega športnika v Sloveniji, primer deskarja
  228. Tjaša Ficko: Odgovorni, torej ugledni?
  229. Metka Podgoršek: Sponzoriranje v spletu tržnega komuniciranja na primeru SCT d.d.
  230. Saša Deželak: Širjenje novosti
  231. Vesna Turel: Vpliv podjetja na proces oblikovanja javne politike
  232. Katja Dolenec: Učinkovito komuniciranje na spletni strani
  233. Emilija Kercan: Vloga dogodka pri ustvarjanju uspešne blagovne znamke
  234. Damjan Planinc: Ugled predsednikov uprav in finančna uspešnost podjetij
  235. Petra Urška Benčina: Vizualno komuniciranje globalnih korporacij
  236. Nuša Fain, Anja Zagomilšek: Vzpon in padec modernega olimpizma
  237. Monika Miklič: Je majhna razlika lahko velik korak? Ali: kritični pregled prenove celostne grafične podobe Zavarovalnice Triglav
  238. Tina Bajec: Storitvena znamka
  239. Maja Tomažin: Merchandsing
  240. Urška Perko: Scenariji možnih sprememb v upravljanju tržnih znamk
  241. Gregor Gorjan: Oglaševanje v virtualnih svetovih
  242. Metod Krajnc: Doseganje konkurenčnih prednosti skozi celovito obvladovanje kakovosti v storitvenem sektorju
  243. Alenka Slavinec: Kreativna klima v kreativnem oddelku oglaševalske agencije
  244. Jana Bogataj: Pozicioniranje znamke Vega na slovenskem trgu mobilne telefonije
  245. Jana Šefic: Upravljanje odnosov s kupci preko interneta na področju leasing storitev
  246. Lea Cimperman: Marketing olimpizma
  247. Jasna Mak: Interni marketing
  248. Petra Rutar: Komunikacijski vidiki embalaže za vino
  249. Mateja Toplak: Komunikacijska podpora zbiranju donacij na primeru mednarodne ustanove - Fundacije za razminiranje in pomoč žrtvam min (ITF)
  250. Katja Šemrov: Cilji in merjenje učinkovitosti sponzoriranja
  251. Mojca Uršič: Ustvarjanje zadovoljnih in zvestih kupcev
  252. Maja Nahtigal: Imidž blagovnih znamk - primer blagovne znamke Presad
  253. Urška Planinc: Opraviti z govoricami - rešiti ugled?
  254. Maja Pavšek: Telemarketing - od informiranja do prepričevanja in manipuliranja
  255. Tina Tomažič: Prenova celostne grafične podobe blagovne znamke
  256. Mateja Purgar: Vpliv mehkih dejavnikov na uspešnost uvajanja CRM-ja v organizacijo
  257. Dimitrija Gavriloski: Tržno komuniciranje športnih organizacij
  258. Janja Poglajen: Identifikacija kupca s katalogom
  259. Katja Podergajs: Vloga opremljenosti prodajnega mesta v tržno komunikacijskem procesu
  260. Lidija Dolenc: Brezplačne kartice kot medij komuniciranja
  261. Meta Anžiček: Vpliv prodajnega mesta na nakupne odločitve
  262. Miha Petek: Elemeneti projektnega vodenja
  263. Nina Rupel: Klubska kultura v elektronski glasbi in specifika njenega tržnega predstavljanja
  264. Ana Putrih: Trgovinske znamke
  265. Tatjana Lovrak: Trženje kraja kot tržne znamke - primer Lendave
  266. Dragan Perendija: Oglasni panoji na športnih prizoriščih
  267. Borut Haclar: Šokantni oglasi
  268. Dajana Černic: Pomen blagovne znamke na trgu vina
  269. Mojca Slapnik: Celostna podoba Nove ljubljanske banke d.d.
  270. Tanja Nastovski: Ženski lik v oglaševanju

Druga dela (7)

  1. Miro Kline, Nuša Fain: Perceived effectiveness of creative new product development in virtual teams
  2. Ivan Toroš, Miro Kline: Cenovna strategija v odvisnosti od moči tržne znamke
  3. Urša Golob, Miro Kline: Družbena odgovornost kot sestavina ugleda podjetja
  4. Nuša Fain, Miro Kline: Zaznana uspešnost kreativnega razvoja izdelkov v virtualnih timih
  5. Miro Kline, Dario Berginc: Transfer imidža turistične tržne znamke države na ostale njene znamke
  6. Miro Kline, Dario Berginc: Tržna znamka države: študija primera Slovenije
  7. Klement Podnar, Miro Kline: Teoretski okvir korporativnega komuniciranja