izpis_h1_title_alt

Vpliv mehkih dejavnikov na uspešnost uvajanja CRM-ja v organizacijo : diplomsko delo
ID Purgar, Mateja (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Purgar-Mateja.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tržni odnosi, storitve, tržno komuniciranje, uporabniki, kakovost, upravljanje, poslovna uspešnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Purgar]
Leto izida:2003
Št. strani:68 f.
PID:20.500.12556/RUL-6096 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13(043)
COBISS.SI-ID:22165085 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1041
Število prenosov:201
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:market relations, services, marketing communication, users, quality, management, business successfulness

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj